איך לטפל בכינים ולגמור איתן אחרי פעם אחת – ריזאלטס RESULTZ – המלצה ושובר 50% הנחה

2

 

זה שאני לא איתן בגן לא אומר שאני מוגנת מהדבקה..
זה שאני לא איתן בגן לא אומר שאני מוגנת מהדבקה..

כינים – הדבר הזה שכל אמא שאני מכירה נחרדת ממנו. אני יודעת שזה לא הכי נעים לדבר על זה אבל זה עוד אחד מהדברים שטוב שיהיו בבית, או טוב לדעת למקרה ש..

ובמקרה של כינים – ידע הוא כח.

כבר עברנו כמה התקפות של אורחים לא רצויים על הראשים של הילדים, לשמחתי הן היו מתקפות בודדות.

בפעם האחרונה צ’יק צ’אק של טבע עזר אחרי שני טיפולים.

 

לטובת גילוי נאות אציין שלפני כחודש חברת לפידות שמשווקת את תכשיר REZULTS לטיפול בכינים, סגרה עמי קמפיין פרסומי וביקשה שאסקר את המוצר ואתנסה בו כדי לשתף את הגולשים. אמרתי למנהלת המותג כי לשמחתי אין לנו כרגע עניין עם כינים, אך מאחר ויש לי 3 ילדים במסגרות הכל יכול להשתנות ושתשלח לי ערכה שתהיה בבית למקרה ש..

אני משתדלת כל יומיים שלושה לפחות להעביר לבנות (תאומות בנות שנתיים ו-3) מסרק סמיך בשיער. מאז שגיליתי את המסרק של ASSY2000, אני לא מחליפה אותו! הדבר הזה הוא פשוט המצאת המאה, לוכד את הכינים ומפוצץ את הביצים בזמן הסירוק ולא משאיר להן סיכוי. מאחר ואני כל הזמן במגע, חיבוקים ונשיקות עם הילדים, אני נוהגת להעביר גם על הראש שלי אחת לכמה ימים. אני מקפידה גם לשלוח את הבנות לגן עם כמה טיפות של שמן רוזמרין על הראש למניעה והן תמיד עם אסוף (שיער מתולתל עד אמצע הגב).

ליובל אני פחות מקפידה (בן 7) כי לרוב הוא עם תספורת ממש קצוצה.

לפני שבועיים באחד הערבים אני מקבלת מייל מהמורה של יובל שכתבה להורים שיש להם אורחים לא רצויים בכיתה ושכל ההורים מתבקשים לבדוק. יום קודם לכן עברתי על הבנות ועלי וטפו טפו היה נקי. אז קראתי לו, העברתי כמה סירוקים ופתאום יוצאות לי שתי כינים גדולות ומגעילות..

כמובן שחפרתי לו את כל הראש בהיסטריה אחר כך ולשמחתי לא מצאתי ביצים או כינים נוספות, מה שאומר שההדבקה כנראה ממש ממש טריה, אבל הייתי בחרדות על הבנות שכבר הלכו לישון, כי לפני השינה הן שיחקו יחד איתו במיטה ושכבו לידו במיטה שלו. באותו הרגע העפתי את כל הסדינים, עברתי על עצמי באובססיביות במשך חצי שעה, ותודה לאל שום דבר.

אני מאוד היסטרית על כל הקטע של הכינים, המחשבה על זה שיש יצורים חיים שהולכים לי על הראש, לא יורדת לי בגרון ומגעילה אותי ברמות קשות, גם כשזה על הילדים שלי. בפעם הראשונה שנתקלתי בהן לפני שנה בערך עם מושבה מפותחת על הראש של הבנות (כי לא האמנתי שכינים יכולות להגיע גם לתינוקות בנות שנה אצל מטפלת), ועוד כמה שמצאתי על הראש שלי, מיד מרחתי על הראש צבע שחור למשך שעה שלא השאיר להן שום סיכוי ופשוט הוצאתי גוויות שנחנקו.. (וסליחה על התיאורים).

 

שיער ארוך לבנות זה כיף, אבל כשהן כל היום אחת עם השניה זה מקור להדבקה
שיער ארוך לבנות זה כיף, אבל כשהן כל היום אחת עם השניה זה מקור להדבקה

בקיצור, יום למחרת הכנסתי את שלושתם לאמבטיה, פתחתי את הערכה של ריזאלטס, זה מעין ספריי שיש לו ריח ממש עדין ונעים. מרססים ומורחים על השיער, ההוראות אומרות לעשות שבילים אבל עם שתי ילדות היפראקטיביות ושיער ארוך אין מצב, אז פשוט השתדלתי למרוח להן היטב. חיכינו רבע שעה (שימותו!) ואח”כ העברתי מסרק עליהן וגם על יובל. מצאתי עוד כינה אחת מתה על הראש שלו, הבנות היו נקיות, ומאז טפו טפו יבש ונקי בלי אורחים לא רצויים. (אחרי שהלכו לישון טיפלתי בעצמי ונשמתי לרווחה שגם הראש שלי נקי).

איך ריזאלטס עובד?

החומר הפעיל עוטף את הכינים וביצי הכינים, מייבש אותן וכך הן מתות.

אחרי הסירוק שוטפים את השיער ולאחר מכן חופפים בשמפו.  יש בערכה גם מסרק כינים, אבל אני לא זזה מה- ASSY2000  שלי. מאז שחברות המליצו לי עליו במתקפה ההיא, אני לא מוותרת עליו.

מומלץ לחזור על הטיפול אחרי שבוע , כדי לוודא שלא היו בקיעות מביצים שהתפספסו בטעות בטיפול הראשון.

resultz

 

 

 

מאחלת לכם שלא תצטרכו!

10001514_282355491928995_913681548871458861_n
ריזאלטס Resultz מפנקת אתכם במארז ספריי עם מתנות לחג, במהדורה מוגבלת! 
גם אריזת 100 מ”ל וגם מדבקות של ניקי – במתנה!
(שווי המתנות 100 ₪)

חפשו את המארזים בסופר פארם, ניו פארם, ובבתי מרקחת נבחרים.


Response (3)
  1. חדר מלח אוגוסט 14, 2014

    חדר מלח מטפל בזה בהצלחה רבה , מגיל 4 חוד’ , אני הגעתי אל חדר מלח בזכות בני הקטן שסבל מאסתמה ילדים ,היום אנחנו לא שם בזכות החדר מלח ….ממליצה בחום…

  2. תהילה אוגוסט 30, 2014

    ד”ר הדר אמנון הרופא הכי טוב בבאר שבע !!!!!! מקצועי מקסים מצחיק סבלני ובאמת אדם מיוחד

  3. קטיה דצמבר 1, 2014

    בבאר שבע יש שני רופאי נשים, מבחינתי הכי תותחים: שוורץ וגוהר. הם נחמדים, אדיבים, יסודיים, מקצועניים, רופאים מאלוהים. 4 הריונות שלי הייתי במעקב, בטיפול שלהם. כל בעיה קטנה, גדולה עזרו לי לפטור, כיוונו לאנשי מקצוע הנכונים, היו קשובים, תמכו תמיד בי. יש לי רק מלים טובות להגיד עליהם וזיכרון שלהם מעלה בי רק רגשות חמים.
    מצד שני לא הייתי ממליצה להגיע לדר’ שטופמאכר בשום פנים ואופן.

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *