איך להעביר את הזמן עם הילדים בקיץ?

b

ימי הקיץ במדינת ישראל הם ארוכים וחמים, יחד עימם מגיע גם החוש הגדול, המאתגר מחדש בכול שנה את ההורים לגבי מציאת פעילויות שונות שעימן יוכלו להעסיק את הילדים. אספנו עבורכם מספר טיפים כיצד תוכלו להעביר יחדיו את הזמן בנעימים.

בישול ואפייה

אחת מהפעילויות האהובות במיוחד על ילדים היא בישול ואפייה. יש שלל מתכונים נהדרים שאפשר להכין עם ילדים, למשל: כדורי שוקולד – כול ילד ישמח להכניס את ידיו לתוך עיסת הקקאו, ליצור ממנה כדורי שוקולד ולסיום לצפות אותם בסוכריות צבעוניות או שבבי קוקוס.
עוגת ביסקוויטים – עוד מתכון נפלא שבו הילדים משתלבים נהדר עם טבילת הביסקוויטים בחלב והנחתם בתוך התבנית, לאחר מכן הם יכולים לסייע בהקצפת הקצפת ומריחתה בין שכבות הביסקוויטים.
פיצה אישית – אם יש מאכל אהוב על ילדים הרי היא הפיצה. כול ילד יכול להכין לעצמו את הפיצה האישית שלו, לרדד מעט את הבצק, לפזר גבינה צהובה מגורדת ולהוסיף את התוספת האהובה. אלו הן רק מספר דוגמאות קטן לעומת שלל המתכונים שתוכלו להכין עם הילדים הכוללים גם פסטה, סלט ירקות או פירות ועוד.

שחייה מרעננת

אין דבר נפלא יותר מלצאת לשחייה בבריכה כשבחוץ חם ולוהט. אם אינכם מעוניינים ללכת לבריכה ציבורית תוכלו לרכוש בריכה לחצר שתיתן מענה מדויק לצרכים שלכם! תוכלו למצוא ברכות עגולות ומלבניות להוסיף להן סולם אשר יקל את הכניסה אליהן ואף כיסוי לכסות את הבריכה כשאינכם נמצאים. הכיסוי יעיל במיוחד כדי לשמור על ניקיון הבריכה, ואף חשוב מכך לשמור על ביטחונם של ילדיכם שלא יכנסו חלילה את הבריכה כשאינכם בסביבה להשגיח.

פעילויות יצירה

ילדים אוהבים מאוד פעילויות יצירה. אם יש לכם ילדים בני שלוש, תתפלאו לגלות עד כמה הפעילות הזו מעייפת עבורכם אך כמה הנאה הם מפיקים ממנה. לעומתם הילדים הגדולים יותר יכולים לעסוק בפעילויות החל מצביעה של חוברות שונות מנדלות מאתגרות, דרך הדבקה של חוברות מדבקות, חומרי עץ, בד ועוד וכלה בפעילויות הרכבה של פאזלים, דגמים שונים של פריטים כמו מכוניות, מטוסים ועוד. כמו כן תוכלו לתת להם לחרוז חרוזים, לתפור או לרקום, לשחק בפלסטלינה, חול קינטי או בצק צבעוני ואפילו לצבוע דפי צביעה שהדפסתם עבורם מהאינטרנט.

אטרקציות המיועדות לילדים

יש שלל אטרקציות נפלאות שניתן לקחת אליהם את הילדים. למי שמעוניין ביום כיף גדוש בחוויות ומתקנים נמליץ ללכת  אל הלונה פארק או הסופרלנד הגדושים במתקנים נפלאים שינעימו את זמנם של הילדים במיוחד. לאלו מכם המחפשים פעילות פיזית יחד עם מזגן נמליץ ללכת למקומות כמו האיי ג’אמפ והג’ימבורי שנותנים מענה נפלא למגוון רחב של גילאים, פעילות גופנית מהנה והכול במתחם סגור וממוזג. למי שרוצה לקחת את הילדים לחוויה תרבותית־לימודית נמליץ ללכת אל מוזיאון הילדים בחולון או מוזיאון המדעטק ליצירת עניין רב אצל הילדים. עוד אטרקציה נפלאה היא אקווריום ישראל שבה יוכלו הילדים ליהנות משלל הדגים וחיות ימיות נוספות בירושלים. תוכלו גם לטייל איתם בכותל, בעיר דוד, במעלית הזמן, בשדרות ממילא, בשוק מחנה יהודה ועוד.

    

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *