אז מה קורה עם הדיאטה?

2

כן, אותה דיאטה שהתחלתי לפני כשבועיים, זוכרים?

אל תדאגו, לא נשברתי באמצע. היו כמה רגעי שבירה, אבל צלחתי אותם עם תה חם. לאט לאט הגוף שלי התרגל לאכול בריא, כמויות קטנות יותר, ולמדתי שאפשר לשבוע ולהנות גם מקערה של חסה עם חתיכות של סטייק סינטה על האש בלי שמן, לאכול ארוחה של 200 קלוריות ולשבוע כמו ארוחה של 1000 ולהנות לא פחות.

האמת שמבחינת ירידה ממש לא ירדתי יותר מדי, 2 וחצי קילו למרות שלשבוע זה לא רע בכלל. אבל לפני שבוע, ביום רביעי, חטפתי וירוס קשה מאוד של שלשולים והקאות שפשוט תקף לי את הגוף וכמובן שמיד הפסקתי עם הדיאטה וחזרתי לפחמימות – אורז, תפו”א, ביצה קשה, פריכיות, טוסט מלחם קל , לא שזה עזר יותר מדי כי כל דבר שאכלתי פורק לרסיסים ומצא את דרכו החוצה תוך כמה שעות בצורה כואבת ומתישה. הייתי כמו סמרטוט בימים האחרונים, בקושי תפקדתי.

לשמחתי ולמזלי גם בעלי תפס את אותו הוירוס, אבל אצלו זה הסתכם ביומיים לא קשים במיוחד של שלשולים ועוד כמה ימים כולל היום של שיעול והתקררות.

אצלי זה תקף בעיקר את מערכת העיכול.

הוא שאל אתמול את הרופאה ומסתבר שיש וירוס עצבני שמסתובב עכשיו באויר והוא מאוד מדבק והוא תוקף גם את הבטן וגם את מערכת הנשימה , את שניהם יחד או אחד מהם. ועכשיו כשאני חושבת על זה ליובל היו 3 ימים של התקף אסטמה קשה ועוד יומיים של שלשולים לפני שבוע אז כנראה שהוא הדביק אותנו. בדרך נס הבנות לא נדבקו. בכל החלפה בדקתי להן בחשש את החיתול שמא אמצא שלשול אבל כנראה שהן עמדו בזה. יש מצב שזה בגלל הנוטרילון. בפגישה שהיתה לי עם מנהלת המותג לפני מספר חודשים היא אמרה לי שמחקרים הוכיחו שנוטרילון מחזק את המערכת החיסונית כמו חלב אם והייתי די סקפטית, אבל לאור העובדה שכולם סביבנו נדבקו – כולל אמא שלי ואחי ואחותי שגם באו איתנו במגע בשבוע וחצי האחרונים, אולי יש בזה משהו.(ורק שלא יבוא עכשיו מרפי ויוכיח אחרת!).

 

בזכות הוירוס הלא סימפטי הזה ירדתי עוד קילו והיום הגעתי למשקל של 78 קג, משקל שפגשתי לאחרונה לפני 3 חודשים בערך, ואני מקווה להמשיך במגמת הירידה הזו.

זה מפתיע, פתאום לא בא לי יותר מדי על פחמימות, אני אוכלת מנות קטנות ושובעת , אני כמעט ולא רעבה ואני מרגישה הרבה יותר קלה ופחות נפוחה ממה שהייתי. כרגע הבטן שלי קצת נפוחה אבל זה בגלל שאני רגע לפני מחזור ואני בטוחה שאחריו אני אוריד בטח עוד איזה קילו של נוזלים.

גם מבחינת היקפים הצטמצמתי ממש יפה בשבועיים האחרונים. אני כבר רואה את זה במכנסיים שפתאום יושבות באופן מחמיא יותר ובצמיג שהצטמק לו במותניים.

ועכשיו , מדדתי את עצמי שוב מבחינת היקפים ואני פשוט לא מאמינה ומזל שיש נתונים שאי אפשר לזייף ואני חושבת שהתמונות כאן מדברות בעד עצמן .

אזור מידה – יום 1 מידות יום 10 מידות יום 15
מותניים 94 90 86
בטן 114 111 107
ירכיים 118 113 103
זרוע עליונה 36 32 32
חזה 103 102 102
משקל: 80.7 79 78

*ביום השני לדיאטה בעקבות ה”זלילה” עליתי למשקל של  81.6

ועכשיו-לתמונות לכל הספקנים שביניכם:

התמונה הזו צולמה ב29.5, ביום השני לדיאטה במשקל של  80.4 ק”ג

והתמונה הזו צולמה עכשיו, 11.6, שבועיים אחרי במשקל של 78 ק”ג

אותו זוג מכנסי ג’ינס, לא קשה להבחין בצמיג שהתאדה לו בשבועיים הללו.

אנשים יכולים לומר מה שהם רוצים על הדיאטה של התרסיס, אני רואה על עצמי שזה עובד. אני יודעת שזו לא הדרך הכי בריאה ושאורח חיים בריא ותזונה מאוזנת וספורט עושים את אותו האפקט אבל זה לוקח כמה חודשים להגיע לתוצאה כזו ואני – מהחסרי סבלנות. אני מודה שגם אני הייתי סקפטית, אבל אני מסתכלת על התמונות עכשיו ולא מאמינה. אפילו קראתי לבעלי לבוא ולראות את ההבדלים העצומים בתמונות והוא מכיר היטב את הזוג הזה של הגינס.

 

היום סוף סוף היתה לי רגיעה בוירוס שתקף אותי ואני מתכוונת לקחת עוד יום יומיים כדי להרגיל את הגוף שלי לאט למוצקים ואז אחזור לדיאטה לאחר התייעצות עם הדיאטנית של החברה.

אני שמחה שהירידה היתה הדרגתית ואיטית במקרה שלי כי ככה זה פחות שוק לגוף והיו לי פה ושם מעידות קטנות אז לקחתי קובית שוקולד או חצי כפית סוכר לתה כשממש הייתי חייבת קצת מתוק וזה הרגיע.

אני מסתכלת על עצמי במראה וממש נהנית וברור לי שעם עוד 5 קילו פחות שאני רוצה להוריד עד סוף החודש, אני אהיה ממש מרוצה!

ועוד בונוס קטן – באופן הזוי לחלוטין, מצבורי הצלוליטיס שהיו לי בירכיים ובבטן ובמותניים (בכל זאת אני אחרי הריון של תאומות) נעלמו וכמעט אין לי צלוליטיס בכלל. גם אצל אמא שלי זה אותו דבר! והיא בת 53, גיל שבו לא פשוט להפטר ממצבורים שכאלה.

 

בקיצור, אם אתן השתכנעתן עד עכשיו, זה לא קל אבל זה גם לא קשה וצריך רק חודש אחד של התמדה ואח”כ כבר לבד הרגלי האכילה שלכם ישתנו, אבל למי שרוצה לחזור לביקיני בקיץ הקרוב, זו הדרך!

לפרטים נוספים על דיאטת ה-HCG (ושוב, מדגישה, זה בלי הורמונים, רק תרסיס הומיאופתי!) אתם מוזמנים להכנס לאתר שלהם ולקרוא כאן בקישור :

דיאטת התרסיס HCG

*חשוב לציין שיש בשוק עוד מספר גופים שמוכרים את הדיאטה הזו ורק לחברת טבעון ביוטק יש אישור של משרד הבריאות והיא נמצאה שאינה מכילה רכיבי הורמון הHCG שהיו בדיאטה המקורית ואינם בריאים בתהליך של דיאטה.

כמו כן, דיאטנית מטעם החברה זמינה במייל או בטלפון לשאלות ולייעוץ ולהצעות למתכונים ולהקלה כדי שהדיאטה תעבור לכם בקלות.

אני ממליצה בחום, וכמובן שאמשיך לעדכן, ומקווה שעוד שבועיים יהיו תוצאות משמעותיות יותר..

חלי.


Response (2)
  1. אווה יולי 2, 2012

    אז מה באמת קורה עם הדיאטה?
    שוקלת להתחיל בעצמי…
    איך ייבשת את חלב האם? גם אני החלטתי שאני שמסיימת להניק.

    1. אמא יולי 5, 2012

      הי אווה, הולך מצוין, יש פוסטים בעמוד הראשי של המשך המעקב (בקטגורית הבלוג)
      לגבי חלב האם הוא הלך והתמעט מעצמו, הפסקתי בהדרגה כבר בחודש שקדם לדיאטה , ירדתי ל2-3 הנקות ביום ואז הנקה-שתיים בקטנה וגם החלב התמעט. עדיין יש לי קצת חלב אבל מאז שהפסקתי להניק לפני חודש, גם התיאבון ירד בצורה משמעותית.

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *