תכשירים להחדרת חומצה היאלורונית לעור הפנים

b

סדרת תכשירי פרופסי (PROPHECY) להחדרת חומצה היאלורונית לעור הפנים, מבית חלוצת הקוסמטיקה המתקדמת והטיפוח חוה זינגבוים, נולדו כתוצאה מפריצת דרך מדעית שפותחה במעבדות המחקר והפיתוח של חוה זינגבוים, בשיתוף עם אוניברסיטת בר-אילן ופרופסור רחל לוברט. הטכנולוגיה החדשה שהתגלתה במעבדות בר אילן, מאפשרת לראשונה הכנת חומצה היאלורונית ממוזערת אשר שומרת על תכונות המזעור שלה גם כאשר היא נמצאת בתוך תכשיר קוסמטי של חוה זינגבוים המיועד למריחה על עור הפנים, ללא צורך בטיפול פולשני כך שאם עד עתה הייתה מוכרת החומצה ההיאלורונית בחדירות עורית רק באמצעות זריקות, מהיום ניתן להחדיר חומצה היאלורונית לעור הפנים באופן מוצלח גם במריחה.

תכשירים פורצי דרך

האופציה של החדרת חומצה היאלורונית לעור במריחה פותחת עולם שלם של אפשרויות לשיפור מראה העור בכלל ועור הפנים בפרט.

קרם פנים PROPHECY 2.0 

קרם הפנים פרופסי 2.0 החדש המיועד לעור הפנים הוא המשך ישיר לפריצת הדרך שהושגה ויושמה בקרם הראשון שהושק ע”י החברה בעזרת החוקרים באוניברסיטת בר-אילן, בתכשיר זה הצליחו בחוה זינגבוים להעלות משמעותית את ריכוז החומצה ההיאלורונית וליצור מוצר משופר בעל פעילות מוגברת בכל התכונות של הקרם הראשון.

הקרם החדש מבצע שתי פעולות חשובות, האחת היא סיוע בהחדרת המולקולות הקטנות של החומצה ההיאלורונית אל עומק העור, והפעולה השניה היא העלאת רמת הלחות של העור ומניעת בריחת הלחות מעומק העור. 

הקרם מציע אופציה נוספת להחדרת חומצה היאלורונית לעור, מטפל בכל מרקם העור על בסיס יומי וברוב המקרים נראה שיפור משמעותי ברמה ובעומק של קמטוטים. קרם PROPHECY 2 מחדיר חומצה היאלורונית בדומה לחומצה הטבעית הקיימת בעור אשר כמותה הולכת ופוחתת עם השנים, מסייע לבריאות העור, מאט את קצב הזדקנותו ומעניק לעור זוהר.

קרם יחודי לשפתיים בריאות ומלאות

ליפ איט (Lip It) הינו קרם המיועד לאזור השפתיים ואשר הוא היחיד בעולם שהוכח מחקרית כמחדיר חומצה היאלורונית לעומק העור במריחה בלבד. מדובר בקרם לטיפוח השפתיים המיועד למריחה בכל גיל וגם פועל כאנטי איג’ינג למניעת הזדקנות העור כאשר עם הגיל השפתיים מאבדות נפח, גמישות וברק ומתחילים להופיע קמטוטיי הבעה. 

קרם ליפ איט מעניק לשפתיים לחות בעומק השפה הודות לחדירות החומצה ההיאלרונית לעומק העור. והן חיצונית, כאשר הקרם מעלה את רמת הלחות והגמישות ומעניק בכך מראה טבעי תפוח ורענן ללא תחושות צריבה או עקצוץ.

נוסחת קרם האנטי אייג’ינג לשפתיים פורצת הדרך מבוססת על חדשנות טכנולוגית מעולם ה- Skin-Tech, שהוכחה במחקרים קליניים ויושמה בקרם אנטי אייג’ינג לעור מסביב לשפתיים זה, מאפשרת החדרה של חומצה היאלורונית ממוזערת לעומק שכבות העור, באופן שמאפשר לחומצה ההיאלורונית להספג ישירות בעור בכדי להשיג תוצאות טובות ומשמעותיות בזמן קצר לריכוך, טשטוש, מניעת קמטוטים והענקת נפח טבעי לשפתיים – וללא צורך בטיפול פולשני או הזרקת החומר לתוך העור.

חומצה היאלורונית למניעת הזדקנות העור

חומצה היאלורונית, היא חומר טבעי שהגוף מייצר ואשר שומר על העור, אך עם השנים כמות הייצור של הגוף פוחתת ובהתאם העור הולך ומזדקן. קרם השפתיים היחודי PROPHECY Lip It של חוה זינגבוים מכיל חומצה היאלורונית ומטפל בכל התופעות העוריות המאפיינות תהליכים ביולוגיים המשפיעים על אזור השפתיים, יחד עם פתרון מותאם לכל שכבת גיל בהתאם למצב העור באותו גיל.

מוצרי קוסמטיקה פרימיום של חוה זינגבוים ומותגים מובילים נוספים ניתן להזמין באתר www.bebelle.pro  יחד עם זאת חשוב להדגיש שהמוצרים דורשים אבחון מוקדם ולכן מחייבים שיחה עם קוסמטיקאית מוסמכת טרם שליחת המוצר ללקוחה.


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *