שנת 2011 – פוסט סיכום שנה

2

זה כבר הפך למסורת אצלי, כל סוף שנה לשבת ולסכם את מה שעבר בחיי בשנה האחרונה, ומסורת, נהוג להמשיך.

לפוסט סיכום של 2010

אז השעה עכשיו 12, עוד רגע בעלי יבוא לתת לי נשיקה, לשם שינוי נשארים בבית, אני מרוחה על הספה מזה כמה שעות , עם קצת צירים.
מצד אחד כואב לי , מצד שני אני יודעת שאוטוטו אני הולכת ללדת את שתי הפיצקיות שיש לי כרגע בבטן.

לפני שנה וקצת, ב6.12 עברתי הפלה מהריון שלא התפתח. עבר עלי חודש לא קל ותקופה נוראית מבחינה רגשית ונפשית אבל משהו בי אמר לי לא להשבר ושבסוף זה יגיע.
ואחרי 5 חודשים זה הגיע. נקלטתי שוב להריון ועכשיו אני כבר בחודש שמיני עם תאומות זהות, הריון ספונטני לחלוטין ששוב הפך לנו את החיים מקצה לקצה.
אי אפשר שיהיה משעמם אצלנו . או אצלי..
אבל זה כל הקסם!

אז גם ההריון הזה עבר לא קל, עם שמירה מחודש שלישי בערך, מרבית הזמן בשכיבה. בפוסט של הסיכום של 2010, לפני שנה, סיפרתי כמה כיף לי בדירה החדשה שלנו שקנינו. כמה אהבתי אותה ואת זה שהיתה לי פינה שקטה שסוף סוף אפשר להשתקע בה,
והתכנון שלנו היה לחיות בה למשך 4-5 שנים הקרובות, עם 2 ילדים.
אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד.
בסביבות שבוע 15, אחרי הסקירה הראשונה כשהתחלנו לעכל שהנה, זה אמיתי ויש סיכוי גבוה שההריון הזה מסתיים לו בשלום (אחרי הפלה את הופכת לסקפטית. מאוד.) ושבדירת 3 חדרים של 70 מטר קצת קשה לחיות עם 3 ילדים כשהסלון פצפון וכשאני גם עובדת מהבית.
אז התחלתי במסע שכנועים על בעלי שכרגיל הביע וטו כפי שהוא רגיל לעשות עם כל שינוי שאני מנסה להכניס לו לחיים, ותוך חודש עברנו דירה – שכרנו והשכרנו.
עברנו לאזור קצת אחר, כמה דקות נסיעה יותר מאיפה שגרנו אבל הדירה גדולה ומרווחת, אני אוהבת את השכונה ולאט לאט מתרגלת.. והעובדה שיש לי חדר עבודה מרווח וגדול וחדר ליובל וחדר לבנות שווה את הכל.

ויובל..
כל כך התבגר לי מתחת לאף בשנה האחרונה. מיום ליום אני אוהבת את הילד הזה יותר, מטורפת עליו, הוא נותן לי כל כך הרבה, יש לי חיבור מדהים איתו, אני כל כך נהנית לשבת ולנהל איתו שיחות ולגלות כל פעם מחדש שיש מולי בנאדם ולא ילד קטן.
אז נכון שיש לו את הקטעים הללו של בדיקת הגבולות אבל כיף איתו. גם הוא עבר לא מעט שינויים. עברנו דירה בסוף אוגוסט, היה לו שבוע להסתגל לבית חדש , אזור חדש, גן חדש וחברים חדשים. והוא עשה את זה בצורה מדהימה ובוגרת והרבה יותר קל ממה שחששתי.
הוא נורא מתרגש משתי האחיות שיצטרפו אלינו למשפחה, מדבר אליהן, מנשק את הבטן ומחבק אותה, ולמרות שהוא לא באמת מפנים את המשמעות של זה שיהיו לו עוד שתי אחיות, אני בטוחה שנסתדר. בינתיים אני משתפת אותו בקניות, מראה לו דברים שקנינו להן והוא מתעניין מה זה כל דבר ומה הוא עושה ולמה צריך ומתלהב יחד איתי.

אז אני חושבת שההריון הזה היה אחד הדברים המשמעותיים בשנה האחרונה, בהתחשב בעובדה שמחודש יוני הוא מעסיק אותי בלי הרף.
תמיד אמרתי שאחד הדברים הכי קסומים שיש זה להיות בהריון ולהרגיש תינוק שבועט וזז בתוכך. אז יש משהו יותר מדהים – להרגיש שני תינוקות שזזים וגדלים בתוכך. לזהות לפי התנועות מי מתפרעת הפעם, להרגיש כשהן מתהפכות והאולטראסאונדים זו בכלל חויה.
אז נכון שהכל הרבה יותר קשה ולאחרונה אני מרגישה שמיציתי את ההריון כי פשוט כבד לי נורא והן די גדולות, שבוע 33, והן אמורות לצאת כל יום במהלך ה3 שבועות הקרובים.
בכלל, עברתי הריון די חרדתי כשחושבים על זה כשמשבוע 25 הרופאים היו בטוחים שכל שניה אני עומדת ללדת עם צוואר מקוצר, צירים, וכל שבוע סרט אחר. אבל בינתיים אני ממשיכה לסחוב. מה שאומר שהן יצאו בזמן שמתאים להן.

עם ההריון קצת קשה לי לעבוד בחודשים האחרונים ובשל כך התרחבתי עם מישהי מדהימה שעוזרת לי בתפעול האתר והעסק. הבלוג ממשיך לגדול, יש לי כמה פרויקטים שברגע שאמצא זמן אתפנה להרים אותם, מקוה שאחרי הלידה נמצא אותו.

תחום האירועים לקהל של נשים בהריון ואמהות לתינוקות שערכנו, די תפס תאוצה השנה עם מספר אירועים מוצלחים , אירועים אינטימיים ומיוחדים עם תכנים עשירים ומרצים איכותיים.
אל חשש, לא הפסקנו עם זה, בהחלט יש כוונה לחזור לפעילות מלאה עוד קצת, אחרי שאלד ואתאפס מחדש על הענינים.

לפעמים צריך לדעת לשחרר ולהרפות בידיעה שדברים יסתדרו. ואין לי ספק שזה יקרה.

אז הנה, עוד שנה חלפה לה.
אני כבר בת 30. החלפתי קידומת. התבגרתי המון, קיבלתי פרופורציות על החיים. היו גם כמה דברים שחייבו אותי להתמודד עם משברים וקשיים אבל עברנו את הכל ואני מקווה ששנת 2012 תהיה יותר קלה וזורמת ומוצלחת.
אוטוטו נהפוך למשפחה בת 5 נפשות! תכננתי להביא 2 ילדים עד גיל 30, לא לסגור את הבאסטה עם 3 ילדים, אבל הכל לטובה וכמו שאמרו לי – אם אלוהים נותן לנו 2 ילדים, הוא בטוח שנוכל להסתדר איתם.
מלחיץ קצת . לחשוב שאני אהיה אמא ל3 ילדים, אבל אפשר לומר שהמצב שלנו די טוב והתנאים יאפשרו את זה עם עזרה מההורים.

אז מה אני מאחלת לעצמי לשנה הזו?
להצליח למצוא זמן פנוי לעצמי ולעבודה בתוך הטירוף של גידול 3 ילדים.
להגדיל בצורה משמעותית את ההכנסות שלי.
להוציא לפועל פרויקטים נוספים שאני רוצה להרים כבר כמה זמן
להמשיך לקבל סיפוק אדיר מהעשיה שלי.
להמשיך לעשות מה שאני אוהבת למחייתי.
להיות סבלנית לתקופה הקרובה שהולכת להיות לא פשוטה
שבעוד שנה אני אסתכל אחורה ואגיד לעצמי – וואלה היתה אחלה שנה!
שהזוגיות שלי תהיה מצוינת, שנצליח למצוא קצת זמן איכות לעצמנו עם 3 ילדים.
להיות מאושרת ולהתחבר למה שנכון לי.

אז גולשים יקרים,
שוב תודה לכם על הנאמנות, על השיתוף, על התגובות, על ההמלצות, על זה שאתם קוראים וחוזרים ואני רוצה לאחל לכולנו עוד שנה נפלאה ומופלאה ושכל מה שנרצה יתגשם!

שלכם,
חלי גורסוי
2BMOMMY


Response (1)
  1. רעות ינואר 1, 2012

    מקסים. שתהיה לידה קלה, פוסט קל והרבה כיף בדרך. 🙂 שנה מדהימה.

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *