שנה חדשה, התחלות חדשות..

2

אז זהו. נכנסנו ל2011, שנה חדשה.

2010 היתה משמעותית ביותר עבורי, כבר כתבתי על כך די בהרחבה, אבל עכשיו הגיע רגע האמת והשנה החלה.

היינו היום אצל חמי וחמותי בארוחת ערב שגרתית של יום שישי, יובלי כבר 3 ימים עם וירוס של שיעול כבד שהורס לנו את הלילות. היום החום קצת נרגע אז אני מקווה שהלילה נישן טוב. רק לפני רבע שעה הוא הלך לישון אחרי עוד סיבוב של אינהלציה.

מסכן, כמה קורטיזונים ומשככי חום הוא קיבל בימים האחרונים. ניסינו בהתחלה לתת לזה לעבור לבד, אבל כשהילד בוער עם 40 מעלות חום אי אפשר להשאר אדישים. גם שמנו אותו איתנו במיטה והפרינסס התפרס בכיף שלו, בעט בנו ודחף אותנו וגם התלונן שאין לו מספיק מקום.

בעקבות זה שהוא כבר 3 ימים בבית הפינוק שלו שבר שיאים. מן הסתם אני מרחמת עליו יותר ומשתדלת לתת לו כמה שיותר תשומת לב, אבל הוא לקח את זה רחוק מדי ועושה לנו סצנות של התקפי זעם לכל דבר. משתדלים להיות איתו קשוחים וברגע שהוא יצא מהוירוס הזה הוא יחזור למשטר נוקשה יותר.

בכל פעם שכועסים עליו הוא מתחיל “אבל אני משתעל” בקול מסכן כזה שבא לי לאכול אותו .. תחמן קטן.

אני מקוה שהוא יצא מזה בקרוב כי מחר יש לנו תכנונים עם חברים.

אז זהו, נגמרה לה שנה, אחת המשמעותיות בחיי , שנה שאני אזכור עוד הרבה זמן, שנה אחת נגמרת ושנה אחרת מתחילה בסימן חיובי ביותר, במצב רוח אופטימי מאוד מכל הבחינות, בסימן צמיחה וגדילה לתוך עתיד מוצלח יותר.

טוב לי, כיף לי, ואני שמחה שאת השנה הבאה אני פותחת מנקודה כל כך חיובית בחיי ומקווה שמכאן רק נמשיך לעלות למעלה ושבעוד שנה אני אהיה במקום הרבה יותר טוב.

שנה אזרחית נפלאה לכולם!