שמנים אתריים מומלצים – מדריך

2

סביר מאד להניח כי גם אתם שמעתם או קראתם על שמנים אתריים.
אמנם תחילה הוגדרו השמנים כטרנד זמני, אך כיום יותר ויותר משתמשים מרוצים מכנים את השמנים כקלאסיקה של ממש. הסיבה היא היעילות הרבה שלהם ומניפת הסימפטומים המקבלת מענה מאותם השמנים.

מדובר על תמציות טהורות וטבעיות שהינן תוצר של הפקה מצמחים ומחלקיהם השונים, לרבות עלי הכותרת, השורשים ועוד.
אותם שמנים מבקשים ליצור הרמוניה שבין הגוף ובין הנפש, וכך ליצור מצב של בריאות מאוזנת אצל האדם.

חשוב לדעת כי לצד השמנים שניתן לעשות בהם גם שימוש פנימי, ישנם שמנים שאינם מותאמים לשימוש שכזה ועל כן חשוב לעקוב אחר הוראות השימוש.

בנוסף, השימוש בשמנים עבור נשים הריוניות ותיקונות אינו מומלץ לרוב. כעת, הכירו גם אתם את השמנים האתריים המומלצים והפופולארים ביותר:

 

  1. שמן הרוזמרין

שמן זה מבקש להעניק מענה לאלו הסובלים מכאבים באזור הפרקים, כאבי שרירים חריפים וכאבי ראש. השימוש המודרני בשמן אינו העדות היחידה לשימוש בו: ישנן עדויות לכך שגם בתקופת מצרים העתיקה נעשה שימוש בשמן הרוזמרין שסימן אותו כבעל סגולות רפואיות מרשימות.

 

  1. שמן הלבנדר

רבים מכירים את הלבנדר בזכות מפיצי הריח ותכשירי הקוסמטיקה השונים, אך לא כולם מודעים לכך שיש לו גם סוגלות רפואיות. שמן זה נחשב לאחד השמנים הפופולארים ביותר, והוא מסייע במצבים של כאבי שרירים, והוא גם מסייע ברמה המנטלית עם הפחתה משמעותית ברמות הסטרס.

 

  1. שמן הטימין

את הטימין מכירים רבים דווקא מהמטבח הביתי שלהם, שכן זהו אחד מצמחי התבלין האהובים ביותר. עם זאת, נעשה שימוש בטימין גם לטובת ריפוי, זאת לאחר שמפיקים ממנו שמן ומשתמשים בו לטובת שיכוך כאבי שרירים, כאבי ראש וכאבי בטן.

 

  1. שמן השומר

בעולם הרפואה המשלימה עשה לעצמו שמן השומר שם, והוא כיום בעל מוניטין רב ורבים אלו העושים בו שימוש. השמן מתאים לאנשים המלינים על תחושת כיווץ בשרירים וכאבי בטן. כמו כן, השמן מתאים גם לנשים המעוניינות בהקלה טבעית לכאבי המחזור החודשי.

 

מקבלים את החורף עם שמנים אתריים

לצד השמנים המתאימים לשיכוך כאבים והינם ממותגים ככאלו המתאימים לשימוש יותר יום יומי, גם ישנם שמנים המתאימים לאלו מכם המעוניינים בהגנה לקראת החורף. שמן אתרי מומלץ לחורף הוא האקליפטוס הלימוני לדוגמא, המותאם לבעיות במערכת הנשימה. מה שמאפיין אותו הוא התכונות של חיטוי, תוך שהוא מקל משמעותית על הנשימה, הוא מרגיע ואף המון פעמים יוצר תחושה של הרדמות קלה.

 

שמנים אתריים באתר טבע קסטל המתאימים לחורף כוללים גם את שמן הרבנטיסרה. גם שמן זה מותאם לבעיות נשימה, והוא גם מתאים לאלו מכם הסובלים משיעול. השימוש בשמן מאפשר לכם ליהנות מטיפול טבעי שקוטל את החיידקים והזיהומים השונים באזור הנשימה, והוא ממותג כשמן המתאים למחלות החורף.

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *