שמן לסימני מתיחה, שמן לצלוליטיס ושמן למיצוק העור Frei ol

2

סימני מתיחה. בואו נדבר על זה רגע.
בין אם אתן בתחילת הריון או לאחר לידה, בוודאי כבר שמתן לב לעובדה הפשוטה שהעולם מתחלק בין אלו שנולדו עם גנים מעולים עשירים בקולגן שמאפשר לעור שלהן להמתח ולהתכווץ ולשמור על החיוניות והגמישות שלו ואלו שהעור שלהן פשוט לא כזה וחלקן כבר מתחילת ההריון סובלות מסימני מתיחה.
סימני מתיחה אלו קרעים עדינים שנוצרים על גבי העור כשהוא נמתח והוא לא מספיק גמיש בגלל מחסור בקולגן ואז נוצרות על גבי העור מעין “רכבות”, ממש כמו “רכבת” שנוצרת על גרביונים קרועים.
לצערי אני נמנית על הזן השני. אצלי בהריונות כבר בחודש שני אני מסתובבת בגאווה עם בטן שלא מביישת חודש שישי (כשטסתי לחול בהריון של הבן שלי בשבוע 9 מזל שהיה לי מסמך רפואי מהרופא באנגלית שהצהיר על כך שאני רק בחודש שני ולא 6 כמו שזה נראה כלפי חוץ אצל כל בחורה נורמלית.
עצם העובדה שהרחם גדלה במהירות ודחפה את כל השומנים למעלה, גרמה לעור שלי להמתח ולהקרע.
זה היה מתחיל עם גירודים עדינים ואז תוך כמה ימים .. הופס. רכבת.
אז כמובן שכמו כל הריונית בהריון הראשון התחלתי למרוח קרמים וניסיתי לא מעט אבל בסופו של דבר הבטן שלי, או ליתר דיוק, סימני המתיחה, הותירו לי ממש מפת שבילים על הבטן לאחר הלידה. תנו לי לנחם אתכן, אחרי שנה וחצי זה הופך להיות שקוף וקצת שיזוף בקיץ ואפשר לחיות עם זה.
בהריון השני שלי (שהגיע אחרי עוד 4 הריונות שנפלו בשלב כזה או אחר אך גרמו לבטן לגדול ולתפוח), היו לי תאומות. כבר פחות התרגשתי מסימני המתיחה וידעתי שאין מה להלחם בתופעה. מתישהו, עוד שנתיים סימני המתיחה יהיו חיוורים יותר.
חברת נווה פארמה מייבאת ומשיקה מחדש את מותג השמנים הטבעי שנקרא Frei ol ׁ(פריי אויל), מותג גרמני איכותי אורגני וטבעוני לחלוטין, שקיים בשוק כבר משנת 1966 ושווק בעבר בישראל, לא נוסה על בעלי חיים ומכיל חומרים טבעיים בלבד בטכנולוגיה חדשנית שגם נחקרה והוכחה כיעילה.
השמנים מיוצרים מחומרים מן הטבע שמשפרים את האפקט שלהם יחסית למוצרים אחרים. כמו למשל – החומר הפעיל במרבית השמנים והקרמים לטיפוח העור מכילים קפאין. בשמן הממצק של Frei ol משתמשים בתמצית של פרג אדום שמכיל פי 10 קפאין וגם בתמצית של צמח התורמוס שמכיל חומרים פעילים שנמצאו יעילים ביותר בטיפול בנזקי העור, חידושו ומיצוקו.
Untitledw
לחברה יש סדרה המונה מספר מוצרים:
שמן להריון – שמן שכדאי ואפילו רצוי להשתמש בו במהלך ההריון ולמרוח אותו על הבטן כבר מהשלבים הראשונים על מנת לגרום לעור להיות יותר גמיש ולהימתח מבלי להיקרע עם גדילת הבטן והתקדמות ההריון . לשמן יש הרכב ייחודי המונע ביעילות הופעת של סימני מתיחה.
השמן מגביר את אלסטיות העור באמצעות ויטמין E במינון שמדויק Untitledwdלגוף, הוא מזין היטב את העור עם חומצות שומן אומגה 3 ו-6 משמנים טבעיים והוא מרגיע עור מגורה באמצעות ביזבולול של קמומיל. הוא מכיל רכיבים פעילים של : חוחובה, חיטה, אלוורה וקיקיון.
 
ועכשיו בואו נדבר רגע על אחרי ההריון – העלמת סימני מתיחה אחרי לידה – שמן לטיפוח העור – Skincare Oil
השמן לטיפוח העור של פריי אויל הוא שמן טיפולי עם יעילות מוכחת מחקרית לטיפוח והזנת העור.
הוא מועשר בויטמין A המסייע בהתחדשות פני העור, מזין ומרכך את העור, שומר על גוון עור אחיד ומטפל בהבהרת כתמי פיגמנטציה.
כמו כן, הוא מרכך ומטשטש צלקות ומטפל ומסייע בהפחתת סימני מתיחה.
הערה אישית – אני אחרי 2 ניתוחים קיסריים וכל פעם לקראת ביוץ או מחזור אני סובלת מגירודים באזור הצלקת. בד”כ אני מוצאת את עצמי מתגרדת בעדינות במשך שעות בימים הללו, לפעמים פוצעת את עצמי על הדרך. אתמול כשהתחיל התקף הגירוד פשוט מרחתי מעט מהשמן על גבי העור ואזור הצלקת וכמו קסם, כל הגירוי נעלם!
גם מבחינת המרקם – אני שונאת שמנים ומרקם שומני. לשמן אין מרקם שומני מדי והוא נספג תוך שניות בעור ומותיר אחריו עור חלק, רך ועם ריח נעים.
בשמן הטיפולי יש רכיבים פעילים מהטבע : חמניות, שמן שיבולת שועל, חוחובה, לוונדר, חיטה ואלוורה המסייעים בהרגעת העור ושיקומו.
השמן מעולה גם לתקופה של שינויים במזג האויר בו העור הופך ליבש יותר.
Untitleddswd
Shaping Oil  – שמן לעיצוב ומיצוק העור
שמן הקסם של Frei ol עם פעולה משולשת – מיצוק, החלקה וחידוש של פני העור. הוא יעיל במיוחד לאזור הבטן, רגליים, ישבן וזרועות והוא מומלץ לנשים אחרי לידה.
אחד הקסמים שהוא עושה הוא להלחם בסימני צלוליט ואני לוקחת על עצמי את האתגר למרוח אותו במשך חודשיים על הבטן, הירכיים והאגן שלי שסובלים מצלוליטיס ולבדוק את היעילות שלו.
שימוש יום יומי אמור לעודד פירוק והמסת שומן, מיצוק העור והקניית מראה חלק, רענן וצעיר.
השמן מכיל רכיבים פעילים מסוג : שמן שיבולת שועל, שמן שיאה, תורמוס לבן ופרג אדום.
עוד מוצר קסם מבית Frei ol הוא סרום פנים משקם
הסרום מבוסס על שמנים טבעיים לשיקום עור הפנים והוספת לחות חיונית. הוא מצוין כתכשיר משלים לשגרת הטיפוח היום יומי ומהווה בסיס מצוין למייקאפ .
השמן משקם ומזין את העור ומכיל רכיבים פעילים של שמן שיבולת שועל וחוחובה. יש לו מרקם קליל שנספג במהירות ולא משאיר תחושה שמנונית על העור ומשאיר אותו חלק ורך.
 
כל מוצרי הסדרה נבדקו על ידי רופאי עור ונמצאו כמתאימים לטיפול בעור רגיש. הם נמרחים בקלות ונספגים במהירות בעור וללא תחושת שמנוניות.
השמנים של Frei ol אינם מכילים : אלכוהול , חומרי צבע, פרבנים, שמן מינרלי (פרפין) פוליאתילן גליקול או תוצריו וגם לא סיליקון. המוצרים עומדים בסנטדרטים פמצבטיים הגבוהים בעולם ונמכרים מזה 50 שנה בלמעלה מ-30 מדינות ברחבי העולם.
 
עוד חשוב לדעת , בין המוצרים אותם מייבאת נווה פארמה, יש שלושה מוצרים נהדרים נוספים:
תרסיס מי מלח לתינוקות, ילדים ומבוגרים – MERMAID – ללא חומר משמר
מרמייד בייבי – אותו תרסיס טבעי ועדין לאף על בסיס מי ים, לניקוי הגייני ומניעת יובש של מערות האף, בהתאמה מושלמת לרקמות העדינות של התינוק, לשמירה על בריאותו ועל נשימה חופשית ויעילה. בשונה מיתר תכשירי מי המלח הקיימים בשוק גם לתינוקות שמכילים חומר משמר , בתרסיס מרמייד אין חומר משמר הגורם להתמכרות של הגוף ולטווח הרחוק עלול לעשות נזק לתינוק ולריאות שלו, באמצעות מיכל חדשני שמאפשר למי המלח להשאר בתוך התרסיס לאורך זמן וללא שימוש בחומר משמר.

תרסיס אף לתינוקות
תרסיס אף לתינוקות



במקרה, קיבלתי את התרסיס בזמן שיש לי שתי ילדות בבית עם אף דולף. כבר אתמול בבוקר נתתי לשתיהן והאף התייבש לגמרי לכל היום. היום בבוקר אחת מהתאומות שלי קמה עם דליפה קלה באף, שמתי לה באף ריסוס עדין וזהו. סיימנו להיום עם הנזלת, הטיפול ניכר באופן ממש מיידי.
למידע נוסף לחצו כאן
 
מגנוקייר
רפידות מגנזיום לתיק לידה מגנוקייר

רפידות מגנזיוםחדש בתיק חדר הלידה!!
מהיום זכרו להוסיף לרשימה פריט מפתח – מַגְנוֹקֵייר MAGNOCARE – קומפרסים של מגנזיום סולפאט 33% להרגעה ולהפחתת בצקות ,נפיחויות וכאבים כתוצאה מתפרים לאחר לידה, ולהקלה במצבי טחורים.
קומפרס מַגְנוֹקֵייר, מכיל ריכוז גבוה של מלחי מגנזיום היוצרים המביאים להספגת עודף הנוזלים ברקמה הפגועה, להפחתת הנפיחות או הבצק והכאב שנגרם בעטיים.
אריזת התכשיר מכילה 5 קומפרסים.


מדובר במוצר “עזרה ראשונה” שחובה להחזיקו בכל בית וכמובן שבכל תיק ליולדת!

למידע נוסף לחצו כאן
 
סדרת מוצרי המגנזיום – MAGNOX – מגנוקס – סדרת תוספי תזונה על בסיס מגנזיום לשימושים שונים .
מגנזיום הוא מינרל חשוב ביותר לתפקוד יומיומי תקין ומיטרבי. הוא מינרל הפועל בתוך תאי הגוף ונחשב לאחד המינרלים החשובים ביותר בגוף האדם שלצערנו, חלק גדול מהאוכלוסיה סובל מחוסר במגנזיום שגורם לעליה משמעותית בתחלואה ותמותה ממחלות לב וכלי דם.
התהליכים המושפעים ממגנזיום בגוף האדם הם:

  • יצור אנרגיה – באמצעות ייצור של ATP – מטבע האנרגיה של הגוף
  • תפקוד השרירים ומערכת העצבים כולל שריר הלב
  • הרפיה של כלי דם – השפעה קריטית על העברת חמצן וחומרים חיוניים לתאי הגוף ושמירה על לחץ הדם
  • היווצרות ובניה תקינה של העצמות ומניעת אוסטאופורוזיס
  • הסתדרת רמת הסוכר בדם שחשובה במניעת סכרת.

13029449_1120769907968408_6357778269144660755_o
חוסר במגנזיום ברמה התוך תאית עלול להוביל להידרדרות בתפקוד המטבולי של התא שגורם להידרדרות של המצב הבריאותי שלנו שבתחילה מתחיל מבעיות קלות כמו התכווצויות שרירים, כאבי ראש, מיגרנות, חרדה ודיכאון. מגנזים משמש כזרז ליצור סרוטונין המווסת את מצב הרוח.  בהמשך, חוסר במגנזיום עלול להוביל לתופעות חמורות יותר כגון הפרעות בקצב הלב ומחלות לב וכלי הדם העלולות להיות גורם למוות.
אחד התפקידים היותר חשובים של המגנזיום הוא ייצור אנרגיה בגוף והוא חיוני במניעת רעלת הריון ותפקוד תקין של הגוף במהלך ההריון.
כדאי מאוד להכנס ולקרוא עוד על המגנזיום ויתרונותיו, אני מרגישה שהביאו לי מתנה ענקית עם הידע הזה לגבי המגנזיום עם כל המיחושים מהם אני סובלת ואני הולכת להתחיל לצרוך אותו על בסיס קבוע.
יש לשים לב שלא לצרוך יותר מדי, ולהתייעץ עם הרופא.
תוכלו לקרוא עוד על המגנזיום כאן
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]