שימוש במוצרי קוסמטיקה טבעיים

b

 הטיפוח והנראות הינם שני דברים חשובים מאוד עבור מרבית הנשים בעולם. כדי לשמור על מראה נקי ואסתטי באופן קבוע לאורך השנים, מתחילים בשלב מסוים להשתמש במוצרי קוסמטיקה, כמו איפור, בשמים, מוצרים לעור וכו’. 

התחום העולה בגזרת מוצרי הטיפוח, הינו הקוסמטיקה הטבעית. ההבנה שמוצרי הקוסמטיקה הם חלק משגרת היום – יום שלנו ושהם נספגים בגופנו, גרמה לעובדי החברות השונות להבין שיש לפתח מוצרים שכוללים כמה שפחות כימיקלים. להלן כל מה שחשוב לדעת אודות שימוש במוצרי קוסמטיקה טבעיים. 

מהם מוצרי קוסמטיקה טבעיים?

מוצרי קוסמטיקה טבעיים מציעים אלטרנטיבה טבעית לכל מוצרי הקוסמטיקה שהכרנו עד היום – שמפו, סבון רחצה, סוגים שונים של איפור, קרמים לעור, בשמים לאישה ולגבר ועוד. הכימיקלים המצויים במוצרי קוסמטיקה רגילים יכולים לגרום לפגיעה בגוף האדם, בדגש על העור. המעבר נועד למנוע נזקים, ולעבוד עם חומרי גלם שמיטיבים עם העור, לא מגרים אותו ולא עלולים לסכן אותו. 

יתרונות במוצרי קוסמטיקה טבעיים

צמצום חשיפה של העור לכימיקלים

כאשר העור נחשף לכימיקלים, הוא עומד בפני סכנת הצטברות כימית רעילה בגוף. מוצרי הקוסמטיקה הנפוצים כיום בשוק מכילים מעל ל-60 אחוזים של כימיקלים, דבר שיכול להסב נזקים קשים, המתחילים בהתפרצות תופעות לוואי ועלולים להסתיים בבעיות בריאותיות שוטפות. לאור העובדה שמוצרי קוסמטיקה טבעיים לא מכילים כימיקלים, השימוש בהם מצמצם את הסיכון לגרימת נזקים בגוף ובעור. 

יעילות מוצרי הקוסמטיקה הטבעיים

יש הרבה אנשים ששינו את הרגלי הצריכה שלהם, ועברו ממוצרי הקוסמטיקה השכיחים בחנויות למוצרי קוסמטיקה טבעיים. הם טוענים שהרגישו כי המוצרים הטבעיים יעילים הרבה יותר מאשר הראשונים, כלומר שמעבר להיותם ידידותיים יותר לגוף, גם התוצאות שהניבו היו משופרות. 

הנה ההסבר לכך – מוצרי קוסמטיקה טבעיים מכילים חומרים מן הטבע, אשר מצויים בעולם מאות אם לא אלפי שנים, והזנת הגוף בהם תורמת לו בצורה מסוימת. הם יהיו בהכרח יעילים יותר מחומרים שסונתזו במעבדה כלשהי, ושההרכב שלהם איננו טהור ומזוקק כמו של חומר טבעי.  

פחות תופעות לוואי 

מוצרי קוסמטיקה טבעיים לא מולידים בדרך כלל תופעות לוואי, משום שחומרי התרכובת הם כאמור טבעיים לחלוטין. מה שמביא בדרך כלל להופעתן של תופעות הלוואי היא החשיפה הממושכת לכימיקלים, וברגע שהם לא מצויים במוצר, לא נוצרות רגישויות בגוף ואין תופעות לוואי בהתאמה. 

מעבר למוצרי קוסמטיקה טבעיים

אף פעם לא נוח לשנות הרגלים רעים, אולם עם כל הקושי, זה תמיד משתלם בסוף! כך גם המעבר למוצרי קוסמטיקה טבעיים. האקט הזה הוא סמל לאכפתיות כלפי הבריאות והגוף שלכם, טיהור שלו מפני כימיקלים ושיפור תוצאות הטיפוח והאסתטיקה. 

המוצרים מתאימים גם כמתנת יום הולדת לאנשים חובבי טיפוח, כך שאפשר לארוז אותם כחלק ממארזים ומתנות בעיצוב אישי. אין ספק שזו תהיה המתנה השווה ביותר מבין כולן. 

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *