שוקו תנובה בגרסה מופחתת רגשות אשם עם 30% פחות סוכר *חסות*

2

“אמא קומי תכיני לי שוקו!”

ככה אני מתעוררת לרוב בבוקר. אחד מ
שלושת הבנדיטים בא אלי למיטה, בד”כ לפני שהשעון המעורר מצלצל ודורש שוקו.

אני מנסה איכשהו לגרום להם לתת לי נשיקה ולהכנס למיטה שלי ולשכב לידי קצת ומנסה לפתות אותם עם חיבוק, זה עוזר לשניה אבל אז הם (או ליתר דיוק “הן”) ממשיכים – נו אמא קומי. לפעמים בדרישה אסרטיבית, לפעמים ביללה ולפעמים בהשתטחות על הרצפה (מי אמר גיל 3 הנורא ולא קיבל?).

בסופו של דבר אני מוצאת את עצמי קמה למטבח, מניחה על השיש 2 בקבוקים וכוס אחת , שמה כפית שוקולית, מוזגת חלב, ולמיקרו. על הדרך מדחיקה לרגע את זה שאני נותנת להם משקה מתוק וסוכר על הבוקר שאיכשהו הפך אצלנו להרגל שאני לא מצליחה להפסיק וכן. יש לי רגשות אשם. אבל ב6 וחצי בבוקר למי יש כוח להתמודד איתם כשיש לך 2 טרוריסטיות תובעניות שדורשות שוקו?

כשהן היו חולות הסכימו לשתות תה והטיעון של “שוקו לא עושה לך טוב לנזלת” איכשהו עבר. וביום שהרגישו יותר טוב הן כבר אמרו “שוקו עושה לי טוב, אני כבר לא חולה”. זה 3 על אחד. זה לא כוחות. אז מנסה לשמר את המלחמות שלי למקומות אחרים.

 

20141030_072404לפני כמה ימים קיבלנו את השוקו החדש של תנובה שהוא דל סוכר עם 30% פחות סוכר ודל בנתרן שהוא הרבה יותר בריא. כחובבת שוקו בעצמי אני חייבת להודות שהטעם מצוין.  בימים גשומים אני הכי אוהבת לשבת על הספה שלי בטריינינג עבה ומחמם של בית עם כוס שוקו חם ולהתחיל ככה את יום העבודה שלי, ובאחד הבקרים האחרונים עשיתי את זה עם השוקו של תנובה. חיממתי אותו במיקרו ולמרות שאני רגילה להתפנק עם 2 כפיות סוכר ו-2 כפיות שוקולית (כן, כן, יש ימים שזה חזק ממני וצריך מנת סוכר כדי להתעורר), היה לי טעים ככה. למרות שהייתי מאוד סקפטית.

ויש משהו בידיעה הזו שזה אפילו בריא ועם מחצית מכמות הסוכר שאני רגילה אליה שגורם לי להרגיש קצת יותר טוב.

גם עוד סיבה שבגללה השוקו החדש עם טעם ממש מוצלח היא שיש בו 96% חלב ולא 70% כפי שיש במרבית המוצרים המתחרים שזה עושה הבדל עצום. שוקו מדולל לעומת שוקו אמיתי. גם בבתי קפה אני יכולה ממש להרגיש כששמים אפילו טיפה מים חמים בכוס וזה הורס את כל חוויית השוקו.

וידוי קטן – אני לא שותה קפה, נס וגרורותיו ולא אוהבת, אז כשבא לי משהו חם ומתוק הבחירה היא שוקו. לפעמים תה בחורף..

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

20141018_094504
כל ילד והשוקו שלו – שוקו תנובה.

אז נחזור לילדים.

כפי שציינתי הם רגילים לשתות שוקו מחלב ושוקולית והשוקו של תנובה עבר אצלנו בהצלחה. שאלתי אותם אם טעים להם ושלושתם היו בעיצומה של השתיה וסרבו להתייחס אלי – אל תפריעי לנו, אנחנו נהנים..

שאלתי אח”כ את יובל שהוא ה”בעייתי” בכל מה שקשור לטעמים חדשים או שינויים באוכל והוא אמר שהיה לו מאוד טעים וגם הבנות נתנו פידבק זהה. ואני מודה שביני לבין עצמי הרגשתי קצת פחות רגשות אשמה על העובדה שאני נותנת לילדים שלי שוקו וכנראה שנעבור לקנות אותו. כי בינינו, זה גם הרבה יותר נוח לשימוש ויובל בבוקר למחרת מזג לעצמו לבד ושתה את השוקו קר ואני המשכתי לישון לעוד חצי שעה עד שהאחיות שלו התעוררו (הוא בן 7, הן בנות 3).

לפרטים נוספים על שוקו תנובה הכנסו לכאן 

תהנו!

 

סרטון בונוס :

תכננתי להוציא איזה סרטון מדליק עם הילדים והשוקו, אבל החבר’ה לא שיתפו יותר מדי פעולה והיו בקטע של “תעזבי אותנו בשקט”, אבל עדיין יצא משעשע..
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]