רשמים מסיבוב עגלות לתאומים – עדיין לא החלטנו איזה עגלה לקנות!

2

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

בייבי ג'וגר סיטי סלקט

הגעתי למסקנה שבעלי צריך להתחיל להפנים שעוד 3 חודשים בערך יהיו לו עוד 2 תינוקות חמודות.

ניכר שהוא בהדחקה.
אז נכון שעשיתי את מבחן העגלות עם אבי ורון והיו לי מסקנות מאוד טובות לגבי עגלת סטרולאייר (יש ברשת בייבי לאב ממה שאני יודעת)
אבל בכל זאת החלטתי לקחת את בעלי כדי שיבדוק את ה”באגים” בעגלות.
אז הנה המסקנות:
עגלת בייבי ג’וגר סיטי מיני – baby jogger city mini  – הוא אהב , אני פחות, המושב מאוד מתנדנד ובאותן מידות יש את הסטרולאייר שאמנם שוקלת 2 ק”ג יותר אבל מבחינת ביצועים, גלגלים, יציבות, מזרן מרופד , סל למטה, שמה את הבייבי גוגר בכיס הקטן.
נכון שהיא מעט יותר מסורבלת לקיפול מהבייבי גוגר אבל אפשר לשים את המושבים עם הפנים כלפי פנים או חוץ ויש גם אמבטיות וסלקלים שיושבים על השלדה.
בבייבי לאב כשהיינו המוכרת הציעה לזוג בהנחה אם עושים במסגרת חבילת לידה (אפשר להתמקח על המחיר) ויש בבייבי אאוטלט בבצרה ב2190 ש”ח.

פג אריה  peg aria– אהבתי אותה, קומפקטית, קלה מאוד, אבל נשכבת רק עד 150 מעלות ויש בעיה קשה של יציבות של המושב, הוא נוטה לצדדים כך שהראש של התינוק גם נוטה. הגלגלים קטנים והעבירות, ההיגוי  ויכולת הסחיבה שלה אחרי גיל שנה וחצי מוטלת בספק. ירדנו ממנה.

מיה מודה ג’מלו – mia moda gemello  – בדקנו אותה למבחן העגלות (אני ואבי ורון) – מאוד גדולה וכבדה וארוכה למרות שהקיפול קומפקטי אבל לא פרקטית במיוחד.

בדקנו כמובן את עגלת STROLLAIR שבינתיים היא הפייבוריטית של שנינו, הגלגלים גדולים, יציבה, עבירות טובה והיא באותן מידות של הבייבי גוגר למרות שזה 2 ק”ג יותר. אבל אפשר לשים באוטו בצורה מפורקת ואז השלדה שוקלת 8.5 וכל מושב 2.7 שזה סביל.\

בדקנו גם את הEASY  WALKER  בתינוקות זה אנחנו (תעשו סיבוב באזור תעשיה החדש בראשון – יש מוצצים, תינוקות זה אנחנו ובייבי לאב אחד ליד השני) אבל היא מאוד גדולה וכבדה למרות שהתפעול לא מסובך מדי והיא נראית מאוד מוצלחת ברמת גימור גבוהה אבל זה גלגלי אויר אז ירדנו ממנה.

ראינו את הבוגבו דונקי  BUGABOO DONKEY המפורסמת- ענקית, כבדה, רק השלדה לבד מרגישה כמו 12-13 ק”ג והתפעול וההרכבה והפירוק מאוד מסורבלים ומסובכים יחסית לעגלות אחרות ושוב המושב הזה בזוית קבועה (שלא אהבתי גם בבייבי ג’וגר) והכל כבד , ממש לא התלהבתי. גם בעלי לא. במיוחד לא מהמחיר – 8000 ש”ח!

הסתכלנו על הSAVVY שהיא סופר קומפקטית והמסקנות לא היו שונות ממה שהן היו כשבדקנו אותה במבחן העגלות, הכל שם מתפרק ולא יציב והתינוקות מתנדנדים והמושב מאוווווד צר.

בדקנו בכל זאת את הבייבי גוגר סלקט baby jogger select , שמנו את הבן שלי במושב הטיולון (דווקא ישב שם יופי),  אבל היה קשה לעלות איתה מדרגות בגלל משקל ובגלל נקודת האיזון. כשיש תינוקות בפנים (בסביבות 6-10 ק”ג ) כמעט בלתי אפשרי לעלות איתה מדרגה.

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

סטרול אייר - שחור זה סקסי!

היינו עם הבן שלי שהוא בן 4 ושוקל 15 ק”ג ובדקנו אותו גם בסטרולאייר ובבייבי גוגר מיני  , כששמנו אותו במיני , פתאום הניווט איתה היה הרבה יותר קשה.
כששמנו אותו בסטרולאייר היא עדיין נסעה חלק כמו מרגרינה והוא אמר שהיה לו הכי נוח בה.
אמנם האמבטיות קטנות ואני בספק אם אקח למרות שעד 3-4 חודשים זה מספיק אם כי המושבים שלה נהדרים ומרופדים.

החלטנו שכנראה נרד מעגלות רכבת. ננסה לבדוק גם את הבבה קאר וקטור דו  bebe car vector due , למרות שעגלה רחבה בכל זאת מגיבה יותר טוב למדרגות וגם כשיש גלגלים גדולים קל יותר להתנייד איתה.

אתמול נפגשנו עם חברים שיש להם תאומים בני שנה וחצי שיש להם את הבמבלרייד bumbleride indie (יבאו מחול, עלה להם 900 דולר כולל מיסים) והם מאוד מרוצים, היא די מזכירה את הסטרולאייר במבנה ובתכונות למעט העובדה שבה המושבים לא מתהפכים. אני חושבת שזה שהם מתהפכים ונשכבים ל175 זה אחלה וחוסך את האמבטיה כי אז הם עם הפנים אליך ויש גם כיסוי רגליים.

בקיצור, בעלי אמר לי “לא החלטנו, נראה עוד ” , אמרתי לו שחוץ מהן יש את הדוקטור בייבי 75 שהיא אחלה אבל שוב גלגלים קטנים ועבירות גרועה וכנראה שבסוף נלך על הסטרולאייר, אני רוצה שחור , הוא אדום. אני אחליט בסוף 🙂

ולמי שרוצה מידות ונתונים – מצרפת קישור למבחן עגלות תאומים

מבחן עגלות תאומים [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Response (12)
  1. רונן בר-אל אוקטובר 21, 2011

    בוגאבו דונקי היא עם גלגלי אוויר
    באמבל רייד טווין היא עם גלגלי אוויר
    איזי ווקר דואו היא עם גלגלי אוויר

    היום כל עגלות התאומים האיכותיות הן עם גלגלי אוויר

    יצרני העגלות יודעים שאין ברירה בתאומים אלא לעשות גלגלי אוויר. המשקל הכבד של העגלות + 2 ילדים גורם לכך שבגלגלים מוקצפים העגלה לא זהה ובלימת הזעזועים לא מספקת.

    חבל שפסלת את האיזי ווקר רק בגלל זה. עגלה הולנדית נחשבת מאוד עם ביקורות מעולות בעולם והרבה משתמשים מרוצים בארץ. ידועה כעגלה מאוד איכותית.

    1. אמא אוקטובר 22, 2011

      אני מודעת לזה שלגלגלי אויר יש עבירות והיגוי יותר טובים, אך יחד עם זאת, מספר אמהות עם עגלות (תאומים וגם יחיד) אמרו שהפנצ’רים זה בעיה מאוד מבאסת, במיוחד כשאתה לחוץ לצאת עם תינוק וצריך להתחיל לחפש פנצ’ריה.
      מעדיפה ללכת על הפרקטי. חוץ מזה שאני גרה בסביבה עירונית עם דרכים סלולות\מרוצפות.
      יש עגלות עם מתלים ובולמי זעזועים איכותיים כך שהבלימת זעזועים כן מספיקה.
      את האיזי ווקר פסלתי כי היא גדולה וכבדה . אני יודעת שהיא מוצלחת אבל לא מחפשת מצד שני משהו ענקי. ואם כבר לסטרולאייר יש יתרון של מושבים שאפשר להפוך. פחות קריטי לי האמבטיות.

  2. רונן בר-אל אוקטובר 22, 2011

    קודם כל תתחדשי על הסטרול אייר.

    כל העגלות תאומים (בתצורת זה ליד זה) הן ברוחב כמעט זהה של 75 ס”מ.

    ההבדלים הם ברוחב המושב. כסא מתהפך אומר שהמושב יהיה צר יותר.

    אני ממליץ לך ללכת לחנות עם שתי משקולות של 12 ק”ג, לשים אותן בעגלה פוטנציאלית ולקחת אותה לטיול. מהר מאוד תיווכי בהבדלים בין העגלות.

    לכי לפארק הירקון ביום שישי תעצרי 5 נשים עם עגלות תאומים ותשאלי אותן על היתרונות והחסרונות של העגלה שלהן.

    למרות שיש בולמים גם לגלגלים מוקצפים, בוגאבו (והם לא היחידים) החליטו שעגלת התאומים שלהם הדונקי תהיה עם גלגלי אוויר בלבד, וזאת חברה שבעגלת יחיד יש להם את שני הסוגים … ממשקל מסויים אין תחליף לאוויר. בגלל זה בחיים לא ראית אופניים עם גלגלים מוקצפים.

    אם רוצים לצאת עם התינוק אפשר לצאת עם פנצ’ר לא יקרה כלום. זה לא רכב. ההליכה תהיה יותר קשה אבל בטח לא משבית את העגלה. תשאלי את האמהות שדיברת איתן אני בטוח שהן יגידו אותו דבר.

    פרקטיות זה גם שההליכה עם העגלה תהיה נוחה ולא תרגישי שאת דוחפת עגלת מסע.

    1. אמא אוקטובר 22, 2011

      הי רונן,
      במבחן העגלות כשבדקנו את יכולת ההיגוי של עגלות תאומים, זה היה עם 2 משקולות על המושבים שהגיעו יחד למשקל של 30 ק”ג, לדמות תאומים בגיל שנה וחצי- שנתיים +תיק וציוד , והעגלות הגיבו אחרת לחלוטין במצב הזה.
      דווקא הסטרולאייר היתה אחת מאלו שממש לא הורגש עליה המשקל הרב שהעמסנו וזה לא היה קשה לדחוף אותה יחסית להרבה עגלות אחרות שפשוט קרסו ונאלצנו להפעיל כח רב כדי לנווט איתן בנוחות, סיבובים ועוד (גם במדרגות עגלות מגיבות אחרת לחלוטין כשיש עליהן משקל שכזה).
      וטרם קניתי, עדיין בהתלבטויות ויש עוד קצת זמן.
      נחכה לשבוע 30 או אחרי הלידה 🙂

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *