רשימת ההמלצות שלי לחורף שפוי ובריא עם תינוקות וילדים

2

כל הורה יודע שתקופת החורף היא תקופה “מועדת לפורענות” עם כל מה שקשור לוירוסים, מחלות, שפעות, וימי מחלה של הילדים בבית שגורמים לנו, ההורים, להפסיד לא מעט ימי עבודה.

כשאת הורה ל-3 ילדים במסגרות, מן הסתם יצא לך להתקל קצת יותר בכל מיני משביתי עבודה שכאלה.

הכנתי כאן רשימת “ציוד עזר” להורים לתינוקות, פעוטות וילדים עם מוצרים שיש אצלי בבית ועוזרים לי לעבור את החורף בצורה שפויה, שכדאי שיהיו גם לכם.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible” margin_top=”40″ margin_bottom=”40px” background_color=”rgba(255,255,255,0)”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_separator style=”double”/]

אז נתחיל מהחום.

אחד המוצרים הכי שוים שיצא לי להזמין מחו”ל , הוא מדחום אינפרא אדום שיש כאן  . 

קניתי אותו בעליאקספרס לפני כמה חודשים באחד הסיילים במחיר של 10$ כולל משלוח. אני מודה שהייתי די סקפטית היות ומחירי המדחומים של הפירמות המוכרות עולים פי 5-8 אבל אמרתי לעצמי שמקסימום הלכו 10$ לפח. אז הזמנתי אותו. הכנסתי סוללות , שמתי אותו על המצח כמו שמראים, ו-כלום. הוא הראה מספרים בלתי הגיוניים.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

10547640_10152900022462094_4660766386448360659_n
נוגה עם 39.7 מעלות חום והמדחום האינפרא אדום

התאכזבתי קצת אבל שחררתי. באחת הפעמים שהבנות היו חולות החלטתי לתת לו צ’אנס נוסף כשידעתי שהן רותחות מחום עם 39-40 מעלות לפחות (כשיש לך תאומות את כבר לומדת לבד לזהות את הטמפ’ בסטיה של מעלה פחות או יותר רק מהמגע..). אז כיוונתי אותו למצח מרחוק ומקרוב ושוב תשובה לא הגיונית. ואז ניסיתי לכוון על בית החזה ואזור הצוואר שגם היה חם מאוד, והפלא ופלא, זה עבד! תוך שניה הוא נתן תוצאה מדויקת (השויתי למדחום רגיל ששמתי מתחת לבית השחי, והמדחום האינפרא  נתן חצי מעלה יותר שזה בערך ההפרש). ואז הבנו את הקטע. ותקשיבו – זו המצאת העשור!
גם כשאני הייתי חולה הוא נתן תוצאה מדויקת.

עם תאומות בנות 3 שהן די פעלתניות ולא ממש מוכנות לשבת בשקט או להמתין 10-20 שניות עד שהמדחום הרגיל יתן תוצאה והן ממש לא מתלהבות (ובינינו, גם אני לא) מזה שדוחפים להן מדחום לישבן, אז זה פשוט פתרון מעולה. הוא עולה עכשיו טיפונת יותר, אבל שווה כל שקל!

קישור למדחום 

[fusion_separator top=”40″ bottom=”40″ style=”double”/]

מדבקות למדידת חום ושואב נזלת  של לייף – 2 מוצרים מעולים מהקולקציה של החורף האחרון מבית לייף וסופר-פארם.

את מדבקות החום אני מכירה כבר ממזמן בגרסאות קודמות, ולייף עכשיו מציעים את אותו המוצר רק במחיר יותר משתלם. מדובר על מדבקות שמדביקים על גוף התינוק או הפעוט באזור החזה, הן קולטות את חום הגוף ומציגות לכם כל הזמן את החום של הילד. הן די מדויקות בד”כ ונוחות לשימוש. לרוב הן לא יורדות גם אחרי מקלחת (כמובן כל עוד לא משפשפים יותר מדי באזור). אצלי יש אותן בבית בד”כ ואני שמה לילדות כשהן חולות ואין לי כח באמצע הלילה למדוד חום (וזה היה עוד לפני המדחום אינפרא).

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

BABYLAND 2014 223D3E3
שואב נזלת לתינוק ומדבקות למדידת חום מבית לייף סופר-פארם

שואב נזלת של לייף – עוד מוצר שכדאי להכיר עם תינוקות.

בניגוד לשואב נזלת הסטנדרטי והפשוט שהוא כמו טיפה שגם בו צריך לדעת איך להשתמש, שואב הנזלת הזה הוא קצת שונה. הוא מגיע עם פיה וצינור גומי, והשאיבה של הנזלת או הרירית מתבצעת באמצעות שאיפה שלכם (אל תדאגו, הצינור ארוך), כך שיש לכם בקרה על עוצמת השאיבה ואפשר לעשות את זה מאוד בעדינות. מצוין במקרים קשים של גודש ונזלת לתינוקות. אסייג ואומר שצריך להיות מאוד זהירים, אבל אותנו ואת הילדים הוא הציל לא פעם מלילות בלי שינה בגלל גודש כבד באף.

[fusion_separator top=”40″ bottom=”40″ style=”double”/]

 

מוצרים טבעיים לטיפול ומניעה של שפעת מבית מגע הטבעde409eebe0bffb0457c9a721430b49d4_448X336

למגע הטבע יש את הפתרונות הטבעיים לתחלואי החורף, בעזרת המוצרים ניתן לעבור אתהחורף בצורה קלה יותר עם פחות וירוסים, פחות שיעול, פחות אף סתום, פחות לילות ללא שינה עם הקטנטים – אפשר גם אחרת . כאשר מישהו חולה בסביבתכם ניתן להמנע מהדבקות, בבית, בעבודה ובטיסות.
מגע הטבע היא חברה המייצרת מגוון מוצרים קוסמטיים וטיפוליים על בסיס טהרת שמנים אתריים.

[fusion_separator top=”40″ bottom=”40″ style=”double”/]
יומי ויטמינים

ערכת ויטמינים “יומי” לחורף -מבית טעם-טבע אלטמן.

כולנו יודעים שכשיש לילדים וירוסים וכשהם חולים הרבה, מי שנפגע מזה הכי הרבה, זה אנחנו, ההורים, במיוחד כשיש לנו מקומות עבודה ועוד יותר כשאנחנו עצמאיים. אני מאמינה בטיפול מונע שימנע מהילדים שלנו לחלות או לפחות יקטין את הסיכוי שלהם לחלות ע”י חיזוק המערכת החיסונית.

ילדים בד”כ לא מתים על תוספי מזון כשהם מגיעים בצורת כדורים או סירופ.

בחברת אלטמן מצאו את הפתרון האולטימטיבי עם דובוני ג’לי ספוגים בויטמינים ותוספים שדרושים לילדים ופעוטות מגיל שנתיים, כדי לתת להם מה שהגוף צריך כדי להתחזק.

לקראת החורף הם הוציאו ערכה מדליקה במחיר משתלם ביותר שכוללת :

מולטי ויטמין עם ויטמינים ומינרלים – 50 דובוני ג’לי בטעם ענבים

ויטמין חורף – יומי – 50 דובוני ג’לי בטעם פירות שמכילים ויטמין C, פרופוליס, אכינציאה, סמבוק שחור ופקעות ורדים שהוכחו כיעילים בחיזוק המערכת החיסונית.

כובע פליז חמוד

וכל הערכה הזו במחיר מצחיק של 50 ש”ח בלבד לרכישה ברשתות הפארם המובילות.

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

נוגה הסטייליסטית שתפסה בעלות על הכובע של יומי..
נוגה הסטייליסטית שתפסה בעלות על הכובע של יומי..

אני חושבת שזה פתרון נהדר. הילדים שלי התרגלו בבוקר לקבל דובון אחד לפני היציאה מהבית, ומבחינתם הם מקבלים סוכריה ואני יודעת שהם מקבלים גם חיזוק לגוף. מבחינת ההרכב – יש להם מגוון ויטמינים ומינרלים שחיוניים להתפתחות התקינה שלהם ולילדים כמו יובל, הבן שלי שהיום בן 7 ולא אוכל פירות, ירקות או גבינות (נושא כאוב, אני ויתרתי..) אני יודעת שהוא מקבל את ההשלמה שהוא צריך.

אז אתם מוזמנים לרכוש את הערכה במחיר המיוחד (בד”כ העלות היא פי 2). אנחנו התחלנו לפני שבועיים בערך אחרי יותר מדי מחלות ואני מקווה שהמשך החורף יהיה רגוע.

[fusion_separator top=”40″ bottom=”40″ style=”double”/]

ג’ל לאף – אפג’ל מבית כצט- סדרת טיפטיפות – אחד המוצרים המצוינים שיש בתחום הגודש והנזלת. את האפג’ל גיליתי בערב שטיפטיפות ערכו לבלוגרים להציג את סדרת החורף שלהם לתינוקות ופעוטות שכולם טובים אבל המוצר הספציפי הזה אצלנו בשימוש די אינטנסיבי בכל פעם שמישהו מבני הבית מצונן, גם אנחנו, המבוגרים. 1620523_709747325713876_1085987040_n1

האפג’ל הוא ג’ל במרקם עדין עם שמנוניות קלה והוא עשוי מתערובת של צמחים במינון שמותר לפעוטות ותינוקות. מורחים נגיעה קטנה מתחת לאף והוא פותח את הנשימה. הוא עוזר לשמור על האף יבש כשהבנות הולכות לגן ועושה עבודה די טובה. בניגוד למוצרים אחרים בסגנון של צמחים ריחניים, הוא במינון מאוד עדין וריח מנטה בשילוב אקליפטוס שלא מפריע.

[fusion_separator top=”40″ bottom=”40″ style=”double”/]

משאף דרגון – המוצר הזה מתאים יותר לילדים גדולים ומבוגרים. עוד מוצר “מציל חיים” שיהפוך את התקף הסינוסיטיס הבא שלכם למשהו קליל ביותר. בכל פעם שיש לי טיפונת גודש אני פשוט שואפת אותו ולפעמים מספיק רק להניח אותו ליד האף והוא פותח בשניות את הנשימה.

דראגון אינהלר מכיל תערובת של שמנים ארומטיים: מנטול, פפרמינט, קמפור, אקליפטוס ולבנדר. דראגון אינהלר מורכב משני צדדים: רכיב הרחה ורכיב מריחה.
בעת השימוש, יש לפתוח את המכסה העליון, להצמיד את המשאף לפתח האף ולשאוף פעמיים בכל נחיר. ניתן ואף מומלץ להשתמש במוצר מספר פעמים ביום.4459

הברגה החוצה של בסיס המשאף, תחשוף בקבוקון המכיל תערובת של השמנים ארומטיים אותה ניתן למרוח על הרקות במקרים של כאבי ראש או מתחת לאף, להקלה על גודש באף.

דראגון אינהלר מגיע במארז ידידותי בדמות מחזיק מפתחות – אם אתם קונים – תקנו 2-3. שיהיו בבית, ואחד לכל תיק. להשיג ברשתות הפארם.

[fusion_separator top=”40″ bottom=”40″ style=”double”/]

תרסיס מי מלח לתינוקות פעוטות וילדים  – מרמייד Mermaid

תרסיס לילדים ותינוקות המיוצר ממי מלח בלבד ללא חומר משמר, בזכות מיכל חדשני בטכנולוגיה ייחודית השומרת על טריות מי המלח ומאפשרת יותר משימוש אחד. 

התרסיס מיוצר מחומרים טבעיים בלבד ועובד נהדר. שפריץ אחד בבוקר והאף יבש למשך כמה שעות. 
ניתן להשיג בכל בית מרקחת. 

תרסיס מי מלח לתינוקות מרמייד MERMAID

[fusion_separator top=”40″ bottom=”40″ style=”double”/]

מכשיר אינהלציה לילדים  מסדרת החיות של לייף 

מכשיר אינהלציה זה עוד אחד מהפריטים שכדאי שיהיו בבית עם ילדים במיוחד בתקופת החורף. אחרי שיובל היה אסטמתי עד גיל 3 והעברנו לילות של אינהלציה מול יובל המבולבל, המכשיר המעולה שלהם נשאר ועדיין עובד מעולה. גם הבנות מתלהבות מה”פינגווין”. המכשיר של לייף מגיע בצורת חיות ידידותיות לילדים  והופך את תהליך האינהלציה לפשוט וקל יותר ומרכך את ההתנגדות.

להשיג בסניפי סופר-פארם, כ-150 ש”ח. 65850_488545362093_818592093_6028474_930629_n [fusion_separator top=”40″ bottom=”40″ style=”double”/]

שתיה -תה דבש ג’ינג’ר ולימון

 כאשר הגרון כואב מומלץ להכין חליטה עם מים חמים, דבש, ג’ינג’ר ולימון ולתת לילדים לשתות את זה במהלך היום, מעולה גם למבוגרים. אני מכינה לי עם 3 פרוסות לימון, 5 פרוסות של ג’ינג’ר טרי , כפית דבש ומים רותחים. 

כמו כן, מומלץ לאכול הרבה שום – אפשר להכין בטוסט או עם פסטה או עם תפוח אדמה בתנור ועליו שכבה יפה של שום.

[fusion_separator top=”40″ bottom=”40″ style=”double”/]

 

עד כאן להפעם, מוזמנים להוסיף בתגובות מוצרים שלכם.

שיהיה חורף קל, בריא ובלי סיבוכים..

 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Response (1)
  1. טליה פברואר 19, 2015

    מהמם תודה בזכותך רגשתי את המדחום תודה על הטיפים הנפלאים תבורכי

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *