רפידות הנקה טיפוליות נרסיקר Nursicare – עכשיו ברשת מוצצים

2

nursicare רפידות הנקהמזה תקופה שתיבת המייל שלי וגם תיבת הדואר מופצצות בעשרות אייטמים של יח”צ ומגוון מוצרים לתינוקות, פעוטות, ילדים ואמהות כי משום מה הרבה מפרסמים חושבים שזה שיש לך בלוג אומר שאת סוג של “לוח מודעות חינמי לאייטמים”.

אז נכון שמדי פעם אני נתקלת במוצר ממש שווה שממש בא לי לכתוב עליו ולשתף את הגולשים במסקנות, ואז אני גם עושה את זה , אבל כששולחים לך עשרות אייטמים בשבוע ואת אתר שאמור להתמקד בתוכן אז אי אפשר להתחיל להעלות כתבות על כל דבר ששולחים לי וגם אי אפשר לסקור כל מוצר כי למשל במקרה הזה של רפידות ההנקה, אני לא מניקה כך שאני לא יכולה להעיד על איכות המוצר או על זה שהוא עובד או לא. אני יכולה לכתוב עליו אייטם פרסומי אבל לא לשם כך פתחתי את הבלוג.

אז היום פנתה אלי מישהי בפייסבוק דרך חברה משותפת , שסיפרה לי על רפידות ההנקה של Nursicare שממש הצילו אותה ושכדאי שאשתף את הגולשות שלי במוצר הזה שכדאי לדעת עליו.

אז במקרה הזה אני משתפת בשמחה.

וככה היא כתבה לי:

שמי שרון קויפמן
ילדתי בתל השומר את ביתי השלישית (אחרי שני בנים נהדרים) ב 21 לאוקטובר.
ביום האחרון בבית החולים הגעתי למצב בו שתי הפטמות שלי דיממו וסבלתי מכאבים כל הזמן.
מדריכת הנקה (מדהימה בשם מלכה) שראתה את מצבי, ריחמה עלי ונתנה לי שתי דוגמיות מרפידות הנקה ייחודיות בעלות אפקט מרגיע ומרפא של נרסיקר.
ההקלה היתה כמעט מיידית – בתור צרכנית שרואה עצמה כנבונה, הופתעתי שיש מוצר כזה ואני לא יודעת עליו כלום.
ההפתעה היתה גדולה עוד יותר כאשר למחרת הפצעים על הפטמות פשוט הבריאו.
חיפשתי את הרפידות האלה בסופר פארמים ובבתי מרקחת של מכבי. ברוב המקומות לא ידעו על מה אני מדברת ומי שכן טען שהם לא מחזיקים את זה כי זה יקר(חבילה של 6 רפידות – רב פעמיות, עולה 80 ש״ח)- לא הבנתי איך פלא/נס רפואי כזה הוא יקר בעיניהם אלא אם אין להם מושג מה המוצר עושה.
הגעתי ליבואן שיושב באיזור תעשיה קדימה והתברר לי שמדובר בתחום מאוד חסום כאשר גם חלק מיועצות ההנקה וגם בעלי פארמים לא מכניסים את המוצר משיקולים לא ענייניים.
אני ביקשתי מסניף מכבי פארם בנתניה להזמין לי חבילה והם אכן עשו זאת.
בקיצור, אין לי שום אינטרס בעניין מלבד העובדה שמאז שמעתי על עוד 3 נשים שסובלות מפצעים בפטמות וכולן התקשרו אלי חזרה מודות על הטיפ ותוהות איך אף אחד לא יודע על הנס הזה…
אם תוכלי ליידע נשים נוספות אני מאמינה שזה יהיה לעזר עבורן.
בתודה מראש
שרון קויפמן
מצ”ב פרטים מתוך הקומיוניקט ששלחו לי ממשרד היחצ של המוצר:

רשת “מוצצים” מתחילה לשווק רפידות הנקה טיפוליות ראשונות מסוגן בישראל:

 שיתוף פעולה חדש בין רשת “מוצצים” ורפידות “נרסיקר” המשווקות בישראל ע”י חברת ביו-מד, במסגרתו רפידות ההנקה הטיפוליות היחידות מסוגן לפצעי הנקה – ימכרו בסניפי הרשת.

אימהות מניקות רבות נתקלות בקשיים בהנקה וזקוקות לעזרה והדרכה בכדי להוביל להצלחת התהליך המשמעותי כל כך עבורן ועבור התינוק שלהן. פצעים, כאבים, סדקים או שפשופים מקשים מאוד על תהליך ההנקה, עד כדי הפסקת ההנקה לחלוטין.

רפידות ההנקה הטיפוליות Nursicare מהוות פתרון רפואי חדש וראשון מסוגו בישראל לטיפול בפצעי הנקה והפחתת כאבים בפטמה. הרפידותמבוססות על חבישות ה- PolyMem המובילות בעולם למעלה מעשור בטיפול בפצעים וכוויות, וידועות באיכותן

רפידות ‘נרסיקר’ הן בעלות אישורFDA  ומשרד הבריאות בישראל.

מחיר לצרכן: 89 ₪


Response (1)
  1. אור נובמבר 10, 2013

    גם אני נעזרתי ברפידות של נורסיקר והן מעולות!!!
    היה לי מאוד קשה להשיג אותן, בהתחלה קיבלתי דוגמית מיועצת ההנקה ולאחר מכן רכשתי בבית המרקחת של מכבי.
    מסתבר שמוכרים אותם גם בבייבי פארם בפתח תקווה, למי שמגיעה לאזור, גם המחיר אטרקטיבי.

    אני ממליצה בחום על נורסיקר, אחרי שמרחתי כמויות ממשחת ההנקה של מדלה וזה לא עזר בכלל, הרפידות של נורסיקר באמת עזרו להרגיע את הפצעים המדממים.

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *