ריכוז לילדים ואוכל – חזרה ללימודים – איזה מזון ישפר לילדים שלכם את הריכוז?

2

ריכוז לילדים ואוכל – חזרה ללימודים – איזה מזון ישפר לילדים שלכם את הריכוז? מספר עצות שיעזרו לילדים שלכם לשמור על ריכוז עם תזונה נכונה
זו כבר עובדה ידועה שלתזונה של ילדים יש השפעה ישירה על יכולת הריכוז שלהם במהלך הלימודים ושכדאי להתאים להם את המזונות שיתמכו בגוף שלהם.

השקעה תזונתית בילדים וחינוך לתזונה נכונה ובריאה כבר מגיל צעיר, ישפיע רבות על האופן בו הגוף שלהם יתפתח בעתיד, וגם על ההתפתחות הקוגניטיבית שלהם לכשיגדלו.

ביקשנו מהמומחים של ביו-קיור רפואת תדרים לשתף אותנו איזה מזונות כדאי לתת לילדים עם החזרה ללימודים ועל מה חשוב להקפיד.

שיפור הריכוז והזיכרון אצל ילדים
במהלך יום לימודים שיגרתי, הילדים שלנו לומדים במשך 4-7 שעות ולעיתים אף יותר. במהלך היום הארוך הזה קשה לעיתים לשמור על רמת ריכוז גבוהה במהלך השיעורים ולכן כדאי ומומלץ להעלות את רמת הויטמין B במזון שהם צורכים.
הויטמינים מקבוצה B חיוניים להתפתחות ולתפקוד השוטף של המוח ויכולים לשפר משמעותית את יכולת הריכוז והזיכרון של הילדים. הם אחראים לייצור כימיקלים “ידידותיים” למוח, שאחראים על תקשורת ואיסוף של מידע.

מרבית הויטמינים מקבוצה B מיוצרים ומותססים בעזרת חיידקים ידידותיים במעי או שהם מגיעים ממזון עשיר בחלבונים כגון בשר, דגים, עוף אך לא רק.

בריאות מערכת העיכול והמעיים
למערכת העיכול יש תפקיד חשוב במהלך היום של הילדים שלנו מאחר ומתרחשים בה תהליכים רבים וביניהם – עיכול המזון, ספיגת ויטמינים, התססת חיידקים טובים ופינוי פסולת.
חשוב לדאוג ולהעשיר את התפריט של הילדים שלנו בחיידקים ידידותיים וכתוסף תזונה על מנת לדאוג לפעילות תקינה של המעיים ומערכת העיכול. באופן שכזה תוכלו לסייע רבות בהעלאת רמות האנרגיה של הילדים ושיפור הריכוז.
כדאי להשתמש בתוסף של חיידקים ידידותיים חיים הנשמרים בקירור, כמו אלו שיש ביוגורט ופרה ביוטיקה.

תפקוד המוח ומזון
על מנת לשמור על המוח ברמת תפקוד טובה וחיונית, חשוב לכלול בתפריט הילדים חומצות שומן וביניהן גם אומגה 3 הנמצאים בדגים קטנים , או בכמוסות שנמכרות כתוספי מזון.
ניתן היום גם להשיג שמנים מועשרים בפירות יער המשפרים את טעמו של התוסף ומוסיפים לו נוגדי חימצון.
חשוב מאוד להקפיד ששמן הדגים יהיה איכותי ונקי מתוספים או תוצרי פסולת כאלה ואחרים של הדגים.

שיפור מערכת החיסון
אחד הדברים היותר חשובים בחזרה לבית הספר, הוא השמירה על מערכת החיסון של הילדים שלנו שנחשפים לסביבה פעילה ועמוסה בילדים וגם חיידקים בין היתר.
לכן, חשוב לדאוג שהתזונה שלהם תכלול ויטמין C ברמה מספקת ואפשר להשלים גם כתוסף.
כדאי מאוד להתחיל לתת להם כבר עכשיו, בתחילת השנה, על מנת להגיע חזקים ומוכנים לחורף הקרב יחד עם כל הוירוסים שיביא איתו.

מינראל הכרחי נוסף לתפקוד תקין של מערכת החיסון ומניעת דלקות, הוא אבץ.
את האבץ די מורכב להשיג במזון של היום מאחר ומרבית הגידולים עוברים עיבוד אינטנסיבי של האדמה וישנו גם שימוש לא מבוקר בחומרי הדברה.

אפשר להשיג ויטמין C ואבץ בצורה של טיפות טבעיות לצריכה יומיומית למניעת מחלות.

עוד דבר חשוב!
סוכר לבן, מעדני חלב, חטיפים וממתקים – כל אלו יפגעו במערכת החיסון של הילדים ועדיף שיורחקו מהתפריט.
נכון שזה מה שהם אוהבים לאכול אבל יש היום כל כך הרבה תחליפים טבעיים ובריאים שישמרו על הבריאות של הילדים שלכם וגם יהיו להם טעימים לא פחות.
נסו לסגל בבית שגרה ללא חטיפים או מתוקים במהלך היום,
הגבילו את צריכת הסוכר לכל בני המשפחה ועברו בהדרגה לתזונה בריאה יותר שתשפר את איכות חייכם ואת רמות האנרגיה של כל בני הבית.

לשאלות נוספות ניתן להתייעץ עם המומחים של ביוקיור.

ד”ר אתי נחשון Ph.D רשת מרפאות BioCure
1700-700-541 www.biocure.co.il

לקבלת הנחה בסריקה ממוחשבת לחצו כאן