קנינו עגלת תאומים – STROLL AIR

2

אחרי התלבטות לא קלה בין הסטרול אייר והבבה קאר ואחרי התייעצות עם עמיתי למבחן העגלות, אבי ורון, והתעקשות של בעלי על הסטרול אייר, החלטנו שהולכים עליה.
הקריטריונים שהשפיעו היו משקל, פונקציונליות, קיפול קל ונוח וקומפקטי יחסית (אותם מימדים של הבייבי ג’וגר מיני כמעט), אפשרות לאמבטיות, מושב מתהפך , גלגלים גדולים, סל ענק , עבירות ויכולת היגוי מוצלחות מאוד יחד עם מושב שנשכב ל170 מעלות.
אז נורא רציתי עגלת רכבת אבל בעלי התעקש ותכלס אנחנו גרים בבנין עם מעלית מרווחת וגם אצל ההורים אין בעיה והעגלה ברוחב של 75 ס”מ בלבד שזה לא הרבה ועובר בכל דלת סטנדרטית.
אני מקוה שלא תהיה לי בעיה מיוחדת בחנויות וכו’. אבל זהו. סגרנו.
בעלי התעקש שנקח עם אמבטיות כדי שיהיה נוח ללכת איתן בחורף במיוחד לאור העובדה שמדי יום אני אצטרך לקחת את יובל לגן ולאסוף אותו יחד איתן וגם להסתובב איתן קצת בחוץ והכיסוי של הטיולון לא מספק הגנה טובה מפני רוח ויש לנו רוחות מאוד חזקות ליד הבית. אז לקחנו גם אמבטיות.
המחיר יצא לא נורא, קנינו אותה בבייבי לאב ב3200 ש”ח יחד עם 2 אמבטיות!
לקחנו בצבע שחור. לא אהבתי את האדום שלה כל כך וגם שחור הולך טוב יותר עם ורוד..

אני לא מאמינה שזהו, סגרנו עגלה, זה הופך את הכל ליותר אמיתי ומוחשי פתאום. השארנו אותה בחנות ונאסוף אחרי הלידה אבל עשינו השלמת ציוד של כל הפיצ’פקס שצריך – מצעים לעריסות, כל מיני אביזרים קטנים, קנינו גם משטח החתלה לשידה שיש לו דפנות קשיחות מספוג, שדי תוחם את המתחם ומאפשר החתלה נוחה ומרווחת.
היתרון הגדול שלו הוא שאני אוכל אפילו לשים את שתיהן בהתחלה ביחד אם אצטרך והן עדיין יהיו מוגנות (אם למשל אחת בוכה ולשניה צריך להחליף).
פשוט הזוי!
כאילו הייתי בסוג של הדחקה שהלידה כל כך קרובה, אני מתחילה היום שבוע 30, נשאר לי משהו בין שבועיים לחודש וחצי עד ללידה.
נורא קשה לי בערבים והבטן שלי כבר ממש ממש גדולה ומאיימת להיקרע ולהתפוצץ והמופרעות הקטנות לא מרחמות ובועטות בלי הפסקה, כאילו מנסות לצאת החוצה מהדופן של הבטן.

יש משהו כיפי בקניות האלה לקראת הלידה.
בדרך לאוטו בעלי התחיל לנשום בכבדות, התחיל ליפול לו האסימון והוא התחיל להפנים שהנה, זה אמיתי וזה קורה.
עד עכשיו כשאני מסתכלת על הבטן שלי עם כל זה שהיא גדולה, לא נתפס לי שיש שם שתי תינוקות..

עשיתי גם קצת קניות בקרטרס באינטרנט ובאמזון של בגדים ומוצרים נלווים במחירים שהם בערך 30 אחוז ממה שעולה בארץ ויש שם דברים מעלפים.
השתמשתי בשירותים של H&B שכתבתי עליהם בפוסט השבוע, ופתאום במקום לשלם 30-40 דולר על משלוח, יש משלוח חינם, מה שהופך את הקניה לכדאית יותר יחד עם הסיילים של סוף השנה והכריסמס בחול, וזה די משתלם.
מתרגשת ומחכה עכשיו שהן יצאו בזמן שלהן. מקוה שיחזיקו עד סוף החודש לפחות.