קורס הכנה ללידה

2

פעמים רבות יוצא לי להתקל בזוגות שנמצאים בעיקר בהריון ראשון ומתלבטים אם לעשות קורס הכנה ללידה.

כיום אפשר לעשות קורס הכנה ללידה גם דרך קופות החולים כמו למשל קורס הכנה ללידה מכבי, קורס הכנה ללידה כללית, קורס הכנה ללידה מאוחדת ועוד..

בד”כ קורס הכנה ללידה מטעם קופת חולים עולה בין 200-400 ש”ח וכולל כ-4-5 מפגשים שמדברים על הכנה ללידה , מה קורה בסוף הריון, מה קורה בלידה והרבה פחות על מה שקורה אחריה.

כיום אפשר לעשות גם קורס הכנה ללידה פרטי שהוא בד”כ יותר מצומצם , ממוקד וגם עולה הרבה יותר, בסדר גודל של כמה מאות עד אלף שח. תלוי במרצה ובמוניטין שלה.

אין זה משנה היכן תבחרו לערוך קורס הכנה ללידה, אך במיוחד אם את או בן זוגך חוששים מהלידה, ולא מודעים למה שהולך לקרות במהלכה, מאוד כדאי לערוך לפחות סיור בחדר לידה בבית החולים בו את מתכוונת ללדת.

באיזה בית חולים ללדת?

377125_10150436925682094_1508514459_nאם את לא בטוחה כדאי שתלכו לסיור ב2-3 בתי חולים בקרבת מגוריכם, תשאלו חברים על רשמים וחוויות, תבררו בפורומים של הריון ולידה ותקבלו את ההחלטה המתאימה ביותר עבורכם. המלצה אישית – אל תבחרו את בית החולים לפי החדרים, עדיף לקחת בחשבון את הניסיון של הצוות הרפואי, את הגישה , ואת תחושת הבטן שהיתה לכם כשהסתובבתם שם.

 

אני יכולה להעיד שאני לא הלכתי בלידה הראשונה לקורס הכנה ללידה. הלכנו לסיור בחדר לידה והבנו שבעצם זה קורס הכנה ללידה עם כל הדברים שצריך לדעת. יש מקום לשאול שאלות, המיילדות שעורכות את הסיור בד”כ מסבירות על המתרחש בכל שלב ושלב ואני די חרשתי את הפורומים להריון ולידה כך שהרגשתי שצברתי מספיק ידע.

 

יחד עם זאת, מרבית הקורסים עוסקים בעיקר במה שמתרחש לפני הלידה ובמהלכה ופחות נותנים דגש למה קורה אחריה.

בדיוק בגלל זה הקמתי את סדרת אירועי הכנה ללידה – BABY SHOWER – מרתון הכנה לתינוק ולהורות.

מאחר ואני מודעת לסבלנות הקצרה של הבעלים לשמוע יותר מדי פרטים לגבי הלידה הקרבה, בניתי תוכנית שתאפשר להם לקבל מידע חשוב ומדויק, כל מה שבאמת צריך לדעת ממרצים קלילים שיודעים להעביר את החומר בצורה מעניינת וככה בבוקר אחד, אתם מגיעים הכי מוכנים ללידה שאפשר וחוסכים קורס הכנה ללידה.

בקורס הכנה ללידה שאנחנו מקיימים, אנו מזמינים את המשתתפים לבוקר מפנק מ-8:30 עד 12:00 שכולל ארוחת בוקר עשירה, מתוקים וכיבוד ובנוסף יש הרצאות עם תכנים חשובים שיש בהם המון ערך במיוחד להורים טריים.

אני זוכרת בבירור את החודש הראשון בבית עם הבן הראשון שלי שהייתי פשוט בהלם. אף אחד לא הכין אותנו למה שעתיד לקרות, היו יותר מדי פעמים שהרגשנו “מרומים” וסוג של “למה אף אחד לא אמר לי את הדברים האלה?”

בירור קצר אצל החברות שלי העלה שכולן היו בדיוק באותה התחושה. אז כדי למנוע את זה, ארגנתי את הכנס הכנה ללידה של 2BMOMMY, כדי לתת לכם את כל הטיפים הכי טובים שעזרו לי להתנהל אחרת בלידה של התאומות ולעבור את החודשים הראשונים בצורה שפויה.

למידע נוסף על הכנסים שלנו לחצו כאן קורס הכנה ללידה