קוד שבתאי- לפרגן…לאהוב.. לשחרר! סדנת הרזייה רוחנית

2

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

הקוד של שבתאי, דיאטת הרזייה רוחנית
הקוד של שבתאי, דיאטת הרזייה רוחנית

קוד שבתאי- לפרגן…לאהוב.. לשחרר! סדנת הרזייה רוחנית

כן, קראתם נכון למעלה – סדנת הרזייה רוחנית.
לא נפלתי על השכל, גם לא לקחתי כדורים.

אבל מי שעוקב אחריי בחודשים האחרונים יודע שהתחלתי לשלב קצת מן הרוחניות בחיים שלי באמצעות קורס תטא הילינג, תקשור ועוד טכניקות שלמדתי אצל המנטורית המדהימה שלי – ניצה יניב – מומחית לתטא הילינג ופתיחת שפע.
רגע לפני שאתם מחליטים שירדתי מהפסים, אני ממליצה לכם להמשיך עוד כמה שורות.

את נעה בן עמי, פצצת אנרגיה קופצנית ושמחה עם נוכחות שאי אפשר לפספס, הכרתי במסגרת פעילויות בקהילה שלנו – קהילת ניצת הלב , ובמפגשי תרגול של קורס תטא הילינג.

נפגשנו לאחרונה שוב במסגרת קורס “בריאת מציאות” ששתינו עושות. קורס שמחבר אותך למהות שלך ומשפר את יכולות התקשור.

קורס בריאת מציאות הוא הקורס המתקדם של קורס “תדר חדש” שאותו מנחה ניצה יניב. לפרטים נוספים אתם מוזמנים ללחוץ כאן

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

נעה בן עמי
נעה בן עמי

נעה מתקשרת עם כוכב שבתאי, שנותן לה כלים שונים לעזרה לאנשים ובין היתר היא קיבלה כלי שמקודד את הDNA וגורם לגוף לרזות ולהפטר מכל העודפים.
קראתם נכון.
שיטת הרזייה שבה לא צריך לעשות כלום. רק לרצות, להסכים לקבל, להשתתף פעם בשבוע בסדנה האינטרנטית , אפשר גם להקשיב להקלטה של הסדנה וזה עובד. 

נעה שיתפה אותי לפני כחודש שקיבלה תקשור על סדנת הרזייה רוחנית והציעה לי להצטרף לקבוצת פיילוט שלה. עד כמה שזה נשמע הזוי, הסכמתי. מה יש לי להפסיד?
הייתי שניה לפני הזמנה של סיבוב נוסף מדיאטת התרסיס שכבשה את המדינה שלנו בקיץ שעבר, דיאטה שמורידים בעזרתה כמה קילוגרמים בחודש, אבל הדיאטה הזו לא פשוטה בכלל.

מי שעושה אותה אמנם מצליח לרדת, במיוחד אם הוא מקפיד, אבל זה לא פשוט עבור הגוף כי זה מצב של שוק עבורו ואוכלים רבע מכמות האוכל שאנחנו רגילים לאכול וזו משימה סופר מאתגרת.
שיתפתי את נעה בכך, והיא אמרה שרגע לפני שאני פונה לשיטת הסבל, היא מזמינה אותי לתת חודשיים מהזמן שלי ולנסות שיטת הרזייה שבה אני לא עושה כלום, אוכלת מה שבא לי, כמה שבא לי, לא צריכה לעשות ספורט, אז מה אכפת לי לנסות??
לפני שבועיים בערך התחלתי עם נעה בתהליך.
קצת קשה להאמין שזה באמת עובד, אבל כשישבתי עם נועה בשיחת טלפון או בוובינר- בסדנה אינטרנטית , הרגשתי אנרגיות בגוף.
נעה היא מתקשרת והילרית , מנחת סדנאות צחוק, מטפלת אישית למודעות ושמחת חיים. בנוסף היא מנחת סדנאות מעצימות שמחזירות למשתתפים את האושר שבחיים. נעה גם מעבירה פעם בחודש סדנאות אינטרנטיות חינמיות לחיבור לשפע ולשמחה.
יש בה משהו כובש שגורם לך לרצות להדבק באנרגיה השמחה הזו ומשהו בפנים אמר לי “יאללה, הולכים על זה”.
אם הספקתם להכיר אותי אתם יודעים שאני אוהבת לבדוק דברים לעומק לפני שאני ממליצה, ואני עדיין בתחילת התהליך.

אז מה קרה בשבועיים הללו?
ירדתי 3 קילו.
כל הנפיחות ירדה לי לגמרי, גם לפני מחזור. בתחילת התהליך כל מי שראה אותי התבייש לשאול אם מגיע עוד מזל טוב כי הבטן שלי התנפחה מאוד ונראיתי כאילו אני מינימום בחודש רביעי בהריון..
התיאבון שלי – פחת. אני אוכלת ארוחת בוקר קלה, ארוחת צהריים עם חצי מהכמות שהייתי אוכלת עד היום, וארוחת ערב קלה. למשל השבוע אכלתי פיצה עם הילדים. במצב רגיל אני מחסלת בקלות 3 משולשים, הפעם בקושי הצלחתי לסיים משולש אחד וגם את הסוף אכלתי ממש בכח כי היה לי טעים.
אני אוכלת חצאי כמויות כי הגוף שלי פתאום מזהה את הנקודה הזו שבה אני שבעה, ואז אני מרגישה שאני לא צריכה וגם לא יכולה להכניס יותר אוכל.
הדחף למתוק ירד בצורה מאוד משמעותית, אפילו במחזור.
הגוף בתהליך של התרוקנות מתמדת, מבחינת יציאות יש סדר.
הגוף מרגיש מאוזן יותר, קליל יותר, נפוח הרבה פחות.
במחזור האחרון הדימום היה חלש משמעותית והרבה פחות מורגש מבד”כ.
מילת המפתח היא איזון. הגוף מאוזן יותר.
כשאני פותחת את המקרר ואני לא באמת רעבה, אני סוגרת את הדלת, וזהו.
הצורך לחטיפים ולנשנושים נעלם, גם הרעב בלילות.

והכי חשוב – המספרים לא משקרים!  ירדתי בהיקפים כ-5 ס”מ תוך שבועיים בבטן, במותניים ובירכיים! גם עם דיאטת התרסיס הגעתי להישגים כאלה רק שאז אכלתי בסביבות 500-700 קלוריות ביום בתהליך מייגע. וכאן – אני אוכלת הכל!!! מטוגן, מתוק, מאפים, פחמימות, כל מה שבא לי רק שכשהגוף מאוזן, פחות רעבים.

ולראייה, אוסיף 2 תמונות שלי מה-28.5.13, מערב גולשות שערכתי לנוטרילון, צילמו אותי כמו שאני, עם כל הנפיחות (שגרמה לי להזדעזע מעצמי) גם מקדימה וגם מהצד, בלי לגעת.

וזה עוד ביום טוב שלא היה לי זמן לאכול בכלל..

Pictures

וזה תמונות של אחרי שבועיים בתהליך מהיום – ה-24.6.13: 

(לא צריך להתאמץ כדי לראות שהצמיג בבטן ממש נעלם!) 

Downloads

בפוסט הבא אוסיף עדכון לגבי המידות.
בינתיים, אני ממשיכה עם הפרוייקט הזה, אני משתפת אתכם הגולשים שלי בכך, ומבטיחה להמשיך לעדכן בחודש וחצי הקרובים בשאיפה שבסוף התהליך אהיה 10 קילו פחות בתוך חודשיים.
נעה נותנת ליווי ותמיכה בקבוצה מדהימה וסגורה בפייסבוק שיש שם עוד נשים כמוני, נשים עסוקות שעייפו מדיאטות, אין להן זמן לעשות פעילות גופנית, והן רוצות לחזור ולהרגיש שלמות יותר עם הגוף שלהן.
נעה פתחה השבוע קבוצה נוספת של נשים שהצטרפו לדיאטה הזו, ובינתיים מסתמן שכולן באותה התחושה שלי.
קבוצות נוספות נפתחות בכל שבוע במודיעין ודרך סדנאות אינטרנטיות.
לפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות לנעה בן עמי בר שלו בפייסבוק או להכנס לעמוד עם פרטים נוספים על סדנת הרזיה רוחנית . 

אני ממליצה בחום ואמשיך לעדכן!

חלי.

 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]