פרויקט יומולדת פיראטים ליובל – יומולדת 5

2

מירוץ נגד הזמן – ככה נראים החיים שלי. כבר כמה ימים שאני רוצה לעצור לכמה דקות, לכתוב פוסט, לעדכן שמיה ונוגה בנות 9 חודשים וסתם לשתף בטירוף הזה שהחיים שלי נמצאים בו (נו , מה חדש?) וזה סוג של תרפיה עבורי. אני כותבת בעיקר בשביל עצמי ומהבטן ויש משהו מרפא ומשחרר בכתיבה הזו בשעות הקטנות של הלילה. לעשות לעצמי סדר בראש ובמחשבות.

אז החיים שלי עברו קצת טלטלה עם בלגנים בבית ובמשפחה, תאומות מתוקות שמוציאות שיניים עליונות ביחד, 2 לכל אחת אז לא משעמם פה. אתמול בבוקר יובל קם עם חום וגם אני ופתחנו פה מרפאת חולים אבל אני מאוד מקוה שמחר בבוקר נחזור לשגרה ולשפיות (מי אמר שפיות? תיכף נגיע גם לזה) והילדים יתפזרו לגנים עד הצהריים ואמא תוכל לעבוד ואולי גם קצת לנוח.

יש לי מחר אירוע גדול שאני מפיקה, אחד המוצלחים יותר שהיו לי. נכון שהוא עדיין לא התרחש אבל יש לי תחושה נפלאה לגביו ובינתיים אין סיבה שזה לא יהיה ככה. מבטיחה לספר הכל אחרי שזה יקרה..

 

חוץ מזה ליובלי יש השבוע יומולדת 5, אני ממש מתרגשת והשנה החלטתי שאני עורכת לו יומולדת בסגנון פיראטים. טוב לא בדיוק החלטתי אבל סגרתי עם חברה שלי שהיא מפעילה לימי הולדת – סיון יעקובי מפטל. היה לי חשוב להביא תוכן איכותי לילדים וסיון למדה איתי בכיתה בתיכון והיא אמא בעצמה ואני יודעת שהילדים יהנו מהפעלה מהנה, מאתגרת ומרגשת. לפני שנה ביומולדת 4 בקושי חגגתי ליובל והרגשתי חרא של אמא כי הייתי עם צירים ושמירה ואפילו אשפוז איזה יומיים קודם לכן שהשבית אותי. אבל בכלל, אני מסתכלת על השנה שעברה, ולא מבינה איך היה מצב ששכבתי כל כך הרבה במיטה ולא עשיתי כלום ונשארתי שפויה. והיום יש לי את המתוקות שלי ואני מודה עליהן וכל כך נהנית מהן. אין דברים כאלה!

אז בקיצור, מאחר וליובל יש אמא היפראקטיבית עם קצת רגשות אשמה אימהיים על זה שבשנה שעברה לא ממש חגגנו לו, החלטתי השנה להשקיע.

סיון אמרה לי שיש לה הפעלה של סיפורי אגדות, אבירים או פיראטים ושלגיל שלו היא ממליצה יותר על הפיראטים או האבירים. אמרתי לה שפירטים זה קטע חזק אצל יובל עכשיו (חוץ מנינג’גו, מונסונו וכל הדרעקים האחרים שאני מנסה למנוע ממנו כל הזמן לראות) ושנלך על זה.

עשיתי ויש קטן על האינטרנט כדי לקבל רעיונות לקישוט וכשבחורה עם ADHD וקצת יצירתיות נתקלת במגוון רעיונות הורסים לימי הולדת מעוצבים, היא כמובן נשאבת לזה ומתחילה לחרוש את האינטרנט ואת אמזון, הקניון החדש שלי , בשביל מגוון פריטים.

מאחר והזמן צפוף, לא נספיק לעשות הזמנה מחו”ל של פריטים. יומולדת מדוגם יוצא בסביבות ה-120$ +40$ משלוח שזה הרבה יותר זול מאותם פריטים שמוכרים בארץ בכמה אתרים בפי 3 מחיר.

הלכתי לרח’ כפר גלעדי השבוע עם חברה וקניתי הפתעות ואביזרים לקישוט ויצא לי הכל יחד כ-250 ש”ח. תראו בשבוע הבא בפוסט יומולדת בדיוק מה. קניתי אח”כ קצת כלים חד פעמיים והתחלתי לחפש ברשת דפים וגרפיקות להדפסה בסגנון של “עשה זאת בעצמך”. ומצאתי די הרבה חומרים.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

סוכריות פיראטים מבצק סוכר

אתמול בערב בפרץ של יצירתיות הכנתי דגלונים קטנים של פיראטים מקיסמים ודפים מודפסים, סטריפים של פיראטים שהדבקתי על כוסות חד פעמיות שישמשו לפופקורן, שרשרת דגלי פיראטים שהכנתי מנייר, מובייל של ספינת פיראטים שהכנתי מבריסטול (הכל הדפסתי במדפסת צבעונית) ויצא פשוט מהמם. והכי כיף זה לראות פריטים דומים באינטרנט וכל הדברים הללו היו עולים לי בסביבות ה-200 ש”ח. והשקעתי שעתיים של עבודה (ובינינו, זה גם ריפוי בעיסוק) והתוצאה מהממת.

וגם כי ממש לא משעמם לי, הכנתי גם סוכריות פיראטים על מקל מבצק סוכר. אחותי עזרה לי וכשלא שמתי לב עשתה אותם קצת עקום אבל חפיף. מזל שהצרכנים זה ילדים בני 5.. היום ישבתי לעטוף אותם והתוצאה פשוט מקסימה!

כמובן שגם הכנתי לו הזמנות מעוצבות ומודפסות. השתוללתי..

ברור לי שהשבוע הזה יהיה מטורף, אבל יש משהו בתקתקנות הזו שנותן לי כח בידיעה שאני מסוגלת להכל ולא מתפנקת.

שרוטה, אני יודעת 🙂

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

קצת יצירתיות, שעתיים של עבודה ומדפסת צבעונית..

אז מחר בבוקר נפנה את הילדים לגן, אחה”צ עוד מחכה לנו ג’ימבורי ביומולדת של חברה מהגן של יובל, ב-6 בעלי יבוא להחליף אותי ואני טסה לאירוע עד השעות הקטנות של הלילה

בקיצור, לא משעמם.

ועכשיו השעה 2 וחצי וכדאי שאני אלך לישון..

מבטיחה לעדכן.

שבוע נפלא לכולנו![/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]