פיקו מוניטור נשימה – פיקו בייבי סנס לילדים – מוניטור נשימה לתינוק מומלץ – PICO SNUZA

2

מזל טוב. נולד לכם תינוק.

חזרתם הביתה עם עולל קטן או אפילו שניים או שלושה מבית היולדות ועכשיו, מה עושים עם זה? איפה הוראות ההפעלה?

הורים רבים מוצאים את עצמם לחוצים וחרדים מתופעת מוות בעריסה.

תינוק שרק הגיע לעולם עדיין נמצא במצב שבו מערכות הגוף שלו מסתגלות ליציאה לעולם וביניהן מערכת הנשימה ומערכת העיכול.

במיוחד בתינוקות שנולדו לפני הזמן אך לא רק, לעיתים פעולת הריאות אינה תקינה לחלוטין ולפעמים יכול להיווצר מצב של הפסקת נשימה שעלול להוביל אף למוות – ומכאן תופעת המוות בעריסה.

על מנת שאתם, ההורים , תוכלו להיות רגועים בזמן שהתינוק שלכם ישן, מומלץ לשים בעריסה או במיטה מכשיר בייבי סנס שזהו מכשיר שמנטר את נשימות התינוק והתזוזות שלו ובמקרה של הפסקת נשימה חלילה, הוא מצפצף ומעיר את התינוק בדרך כלל כשהוא מבהיל אותו והנשימה חוזרת וגם מתריע בפני ההורים

כשהילדים שלי נולדו לפני 10 שנים לבכור ולפני כ-5.5 שנים לתאומות, אנחנו השתמשנו במכשיר ניטור נשימה של בייביסנס מהדור “הישן”.

למה דור ישן? 

מכשירי הבייביסנס שנמכרו עד היום הם בעלי פלטות שאותן מניחים על גבי מיטת התינוק והן עם רמת דיוק די גבוהה אך לא ב-100 אחוז וכל פעם צריך לנתק את המכשיר כשמרימים את התינוק וכשעושים את זה מתוך שינה באמצע הלילה זה בדרך כלל מבהיל ומלחיץ וזה קרה לי עשרות פעמים עם שלושת ילדיי.

תכירו את פיקו – PICO SNUZA – מוניטור נשימה לתינוקות מהדור החדש

 

PICO  המכשיר המתקדם בעולם לניטור נשימת התינוק שמופץ כבר ב- 62 מדינות ברחבי העולם הגיע לישראל, על ידי המשווק המורשה הבלעדי, חברת ‘צוציק’ ישראל

לפני מספר שבועות הגיע לארץ באמצעות חברת צוציק היבואנית הבלעדית של המכשיר, מכשיר ניטור הנשימה החדיש ביותר שקיים היום בעולם בתחום ניטור השינה ושמו PICO SNUZA והוא הדור הבא של מכשיר ה SNUZA Hero MD שהגיע לארץ בתחילת 2017.

המכשיר אלחוטי ופועל ללא חוטי חשמל או כבלים שעלולים לסכן את התינוק או להתנתק.

המפתחים של פיקו הבינו שכדי באמת לנטר את נשימות התינוק בצורה מדוייקת יותר כי לפעמים התינוק זז במיטה או מסתובב ולא נמצא על גבי הפלטות וגם בגלל שכמו שציינתי, השימוש במכשיר הבייביסנס מסורבל מעט, ולכן הם פיתחו מוניטור נשימה לתינוקות במימדים קטנים – רק 40 מ”מ , מכשיר שמתחבר לחיתול של התינוק ומנטר בצורה מדויקת ואמינה את נשימות התינוק.

באופן כזה, המכשיר יכול להשאר על התינוק גם כשהוא ער וגם כשמרימים אותו והיתרון הגדול שלו הוא שבמקרה של הפסקת נשימה חלילה , הוא בהחלט יכול להציל חיים ולהתריע בזמן.

 

איך פיקו עובד?

פיקו כפי שציינתי הוא מכשיר קטן שאותו מלבישים על גבי החיתול של התינוק והוא צמוד לגופו ללא הפרעה. משקלו רק כ-40 גרם והוא מופעל על ידי סוללה שיכולה לעבוד 40 שעות ברציפות.

ברגע שהתינוק ער אצלכם בידיים אפשר לשים את המכשיר בטעינה ולהמשיך להשתמש בו לאחר מכן. 

בנוסף לכך, הוא מכשיר חכם שמחובר לאפליקציה בסמארטפון שמעדכנת אתכם, ההורים, על המצב של התינוק בכל רגע נתון, גם כשאינכם נמצאים איתו בחדר.

בנוסף לניטור הנשימה המכשיר מנטר את חום גופו של התינוק, את התנועות שלו, אם הוא חלילה התהפך או נפל.

ברגע שהתינוק יפסיק לנשום חלילה, המכשיר יפעיל רטט לאחר 15 שניות שאמור להעיר את התינוק, ובמידה ואחרי 20 שניות התינוק לא יתעורר ויזוז, המכשיר יפעיל אזעקה שתופעל גם על גבי מכשיר הסמארטפון שלכם.

פיקו סנוזה מאפשר להורים להיות רגועים יותר כאשר התינוק ישן ולדעת את המדדים שלו במהלך שעות היממה. כך תוכלו גם לדעת אם לתינוק שלכם קר מדי או חם, אם הוא התהפך או ישן על הבטן או הגב.

מכשיר פיקו מתחבר לאפליקציה בטכנולוגיית בלוטוט’ 4.0 ומתריע בעת התרחקות של ההורה מהילד – יכול לסייע במניעת שכחת תינוקות ברכב.

 

אם בתקופה של התאומות שלי היה את פיקו, זה היה פותר לי הרבה בעיות כי הן אהבו לישון יחד בשבועות הראשונים ולא יכלנו להפעיל תמיד מוניטור – זה פשוט היה מרגיע אותן אחרי שבילו 9 חודשים צמודות אחת לשניה בבטן, היה להן טבעי להרגיש אחת את השניה בחוץ ולהרגע ככה. המכשיר מותאם גם במידה והתינוק ישן איתכם במיטה ולא רק במיטה שלו.

עלות המכשיר היא 999 ש”ח וניתן לרכוש אותו בחנויות המובילות למוצרי תינוקות או ישירות מאתר היבואן – צוציק.

לרכישת המכשיר לחצו כאן

אמנם המחיר שלו כפול ממכשירי בייבי סנס רגילים, אבל תאמינו לי , בתור אמא שחוותה את הבייביסנס הרגיל עם 3 ילדים, הוא הרבה יותר מוצלח ונוח לשימוש.

מצ”ב סרטון סקירה קצר על פיקו :