פורטל לרווקות – הפורטל השלם לארגון מסיבה מושלמת

b

עונת החתונות מתקרבת ואיתה מגיעות ההזמנות לאירועים של האהובים עלינו. סטטיסטית, לפחות חלק מההזמנות יגיעו עם הזמנה למסיבת רווקות של הכלה. למסיבת הרווקות מוזמנות חברות של הכלה מכל מיני מעגלי היכרות. איך מצליחים לחגוג יחד עם הכלה את השמחה הגדולה במציאתה את אהבת חייה, בצורה מקורית ומגבשת? הנה כמה רעיונות לפניכם.

נושא מרכזי למסיבת רווקות

כמו כל מסיבה מוצלחת, גם תכנון מסיבת רווקות צריך להתחיל מבחירת נושא מרכזי. על מנת להקל על תכנון מסיבת רווקות מוצלחת, כדאי לפנות לאתרים מקצועיים המקלים על ביצוע המשימה. אתר פורטל לרווקות מאגד בתוכו מגוון אביזרים, מקומות ורעיונות שונים להפעלות. תחת לשונית “רעיונות למסיבת רווקות” ניתן למצוא כיוונים שונים שיסייעו בתהליך הפקת מסיבת רווקות מהסרטים לחברה הכי טובה שלכן. 

רשימת מוזמנות למסיבת רווקות

בחרתן נושא? מעולה. עכשיו נותר לארגן את השאר: בתור התחלה ניתן לבקש מהכלה את רשימת המוזמנות ולהקים קבוצת וואטסאפ לעדכונים שוטפים. לאחר מכן יש לחשוב על תקציב שיהיה נוח לכולן ויהיה ריאלי לחגיגת מסיבת רווקות באופן שישמח את הכלה. בתקציב יש לכלול תפריט מתאים ומפנק, מתנות לחברות ולכלה ואטרקציה או פעילות שתגבש את האורחות סביבה ותהפוך את המסיבה לבלתי נשכחת.  לאחר בחירת התוכן הגיע הזמן לחפש מקום. ישנם הרבה מקומות למסיבת רווקות המוצעים בארץ, לכן לפני שיוצאים למסע חיפושים כדאי לכתוב את הדרישות מהמקום. למשל: אם למסיבה מוזמנות 30 חברות, יש לוודא שהמקום מספיק גדול. אם ההפעלה היא סדנת שתיה, יש לוודא עם המקום שיש חלל בו כולן יכולות להתאסף בנוחות וכו’.

תוכן למסיבת רווקות

הפעלות למסיבת רווקות הן תחום גדול ומגוון ונעות בין הבאת מפעיל מרכזי כמו סטנדאפיסט או מעבירת הפרשת חלה לבין הבאת סדנה כמו סדנת צחוק, אלכוהול או שוקולד. כאשר בוחרים אטרקציות למסיבת רווקות כדאי לקחת בחשבון את אופי הכלה, אופי הקבוצה המתגבשת, התקציב המוקדש לכך והמלצות על המפעיל. באתר “פורטל לרווקות” ניתן למצוא שלל אטרקציות והפעלות למסיבות רווקות בסגנונות שונים, כולל פעילויות ימיות, סדנאות רוחניות, סדנאות קוקטיילים וכו’. מומלץ לגשש אצל הכלה איזה סגנון של הפעלה היא מעדיפה. 

מתנות מסיבת רווקות

נהוג לתכנן את מסיבת הרווקות כך שכל אחת מהמשתתפות באירוע תצא עם מתנה קטנה למזכרת. גם כאן ניתן להתכתב עם הנושא המרכזי או לחפש מתנה אחרת הנכנסת בתקציב. מתנות ממסיבות רווקות הן לרוב מתנות שימושיות אך מפנקות כמו כובע קש רחב עם רקמת שם המשתתפת, מגבת חוף, קופסה קטנה מלאה בהפתעות וכו’. באתר “פורטל לרווקות” ניתן למצוא מגוון מתנות ממותגות שניתן להזמין מראש. אם ממש רוצים להשקיע ניתן להתאים מראש את הלוגו של הכלים החד פעמיים והשלטים המקשטים את מקום המסיבה ללוגו על מתנות המשתתפות. לא פעם אלה דווקא הפרטים הקטנים העושים את האירוע. 

בואי לתכנן את מסיבת הרווקות המושלמת: www.laravakot.co.il 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *