פוסט שלי בSALOONA – מגזין הנשים החם ביותר באינטרנט!

2

מזה חודשיים בכל מקום שאני מגיעה אליו לפגישות עסקיות, אני שומעת ברקע “סלונה, סלונה”.

יום אחד החלטתי לבדוק מה זה הדבר הזה. גיגלתי והגעתי לאתר של סלונה וגיליתי מגזין נשים בעיצוב עדכני, עם מבנה מאוד נוח וקריא וכתבות שמדברות אלי ב90% מהמקרים בנושאים שמענינים את כולנו כנשים.

החלטתי שאני חייבת גם להיות חלק מהדבר הגאוני הזה, ומדי פעם תוכלו לראות שם פוסטים שלי (מתוקצרים ולא באורך הגלות כמו כאן) בנושאים שונים הנוגעים בתחום המשפחה.

לכתבה שלי שפורסמה בSALOONA הסוקרת את מיטב האמהות הבלוגריות בארץ ובחו”ל

לא עוד עולם נשי שטחי וסטריאוטיפי, אלא תפיסת תוכן רחבה ואינטליגנטית באוריינטציה נשית ומנקודת מבט נשית, תוך התאמה מרבית לצרכים הייחודיים של נשים ולסדר היום הנשי.

Saloona מביאה קול נשי חדש, מגובש ודעתני ומרכזת במקום אחד סוללת נשים משפיעות ומעוררות השראה במגוון תחומי חיים.

המגזין נולד בהשראת דור חדש של אתרי נשים שקמו בשנים האחרונות בעולם, תחת ההגדרה “women oriented content” ונועד לתת מענה איכותי ואינטליגנטי לנשים ברשת.

החדשנות שהמגזין מביא הוא כתבות מתומצתות עם 3 אפשרויות לקריאת כתבה – תקציר, תקציר ב-30 שניות ו”חפירות” – כתבה מלאה באורך של כ-500-1000 מילים. בדיוק המינון שמתאים לנשים עסוקות שבמהלך היום זקוקות לכמה דקות להתעדכן במה שקורה מסביבנו.

אימי עירון, מנכ”לית Saloona : “ישנו צמא גדול בארץ לתוכן אינטרנטי נשי אינטליגנטי, רחב ולא סטריאוטיפי. יעידו על כך ההישגים יוצאי הדופן של סלונה בשטח כבר בחודש הראשון לפעילות המגזין – עשרות אלפי משתמשים שונים, למעלה מ- 350 בלוגים שנפתחו באתר וקרוב ל-8,000 חברים בקבוצת הפייסבוק”.


Saloona ממלאת חלל שנוצר ברשת

כיום, יותר מ-2 מיליון נשים גולשות ברשת הישראלית, מתוכן 800 אלף מעל גיל 30. כ-300 אלף מתוכן גם פעילות מאוד ברשת החברתית “פייסבוק”. ב-Saloona הבינו שלגולשות הישראליות אין כיום “שדרה מרכזית” נשית מובהקת, וגם האתרים הקיימים שפונים לקהל הנשי הינם אתרי נישה שאינם זוכים לכמות משמעותית של גולשים. ב-Saloona מבקשים למלא את החלל שנוצר ברשת הישראלית.

גם עבור מפרסמים, Saloona מבקש למלא את החלל ולספק פלטפורמת מדיה אפקטיבית, לדיאלוג ממוקד וארוך טווח באופן המאפשר יצירת ערך אמיתי לנשים בוגרות, בעלות דעה והשפעה ברשת.


מה יהיה במגזין?

מגזין Saloona הוא כל מה שנשים מחפשות: רחב יריעה ואינטליגנטי, כתוב מנקודת מבטן של נשים ורוחש כבוד לסדר היום שלהן – הציבורי והאישי. המגזין בנוי על בסיס התבוננות מעמיקה בסוגיות הנשיות – מחסור בזמן פנוי, צורת החשיבה הנשית האסוציאטיבית, רשימת המטלות (האינסופית…), ותחומי החיים הרבים בהן נשים נוגעות מדי יום (ביניהם אקטואליה, כסף, קריירה, תרבות, הנאות החיים, בריאות ועוד).

Saloona מבקשת להפוך ל-“כיכר הכפר” של הנשים ברשת, לתת להן מקום קהילתי ותומך להתבטא בו, לנהל שיחה, ליצור קשרים ולקבל השראה. באמצעות פלטפורמת בלוגים פשוטה וידידותית, Saloona מזמינה את הגולשות להביע דעה, לקחת חלק פעיל בקביעת סדר יום ולחולל דיאלוג.


נבחרת הכותבות של Saloona

מתוך הכרה בנכונות של נשים לצורך תוכן אינטרנטי איכותי, גיבשו ב-saloona נבחרת מרשימה של כותבים וכותבות, מכל תחומי העשייה, וביניהם: הילה אלפרט, דפנה שפיגלמן, מיקה שרון, ענת הראל, אפרת רייטן, אבישג רבינר, בילי מוסקונה לרמן, דנה ויס, שרון כידון, דלית אורבך, בעז גאון, שי אביבי ומיכל לבדינסקי ורבים נוספים בדרך להצטרף…


האנשים שמאחורי Saloona

המנכ”לית  אימי עירון, הינה פרסומאית בעלת ניסיון רב שנים בחשיבה אסטרטגית, שיווק, פרסום, קריאייטיב ותוכן דיגיטאלי. לשעבר סמנכ”ל קריאייטיב פלנינג ותוכן אינטרנט בגיתם.

על מלאכת עריכת האתר מופקדת רונית הבר, עורכת עתירת נסיון, המביאה עמה הבנה מעמיקה של מדיה ותוכן (לשעבר בחדשות, העיר, טיים-אאוט, מנטה ועוד).

את הפרויקט יזם אור קניספל, עורך התוכן הבכיר של “ביט אינטראקטיב”, והוא מלווה את המיזם מאז הקמתו.


הכנסו לsaloona וגם אתן תתמכרו!

http://www.saloona.co.il