פוסט דיאטת התרסיס HCG – חודש וחצי אחרי

2

אני מאוד אוהבת אנשים סקפטיים. במיוחד כשהם סקפטיים מתוך מקום של דיעה קדומה.

כשהחלטתי שאני עושה את דיאטת הHCG, רוב התגובות היו בסגנון של “זה לא בריא”, “את לא שפויה”, “את תהרסי את הגוף שלך”, “זה לא יחזיק, אחרי חודש תעלי הכל בחזרה”, “דיאטות בזק לא עובדות לטווח ארוך” ועוד כל מיני דברים בסגנון.

חשוב לי להדגיש לטובת גילוי נאות שאף אחד לא ביקש ממני לכתוב את הפוסט הזה, אבל כן בחרתי לשתף אתכם, הגולשים, לגבי דיאטת ה-HCG שעשיתי כי זה באמת עובד!

היום אני חודשיים וחצי אחרי שהתחלתי אותה. סיימתי את השימוש בתרסיס לאחר כ-40 יום (עם שבוע הפסקה באמצע בגלל מחלה).

בתום השימוש בתפריט לאט לאט התחלתי לחזור לפחמימות אבל בצורה די מתונה.

התיאבון שלי ירד מאוד וכתוצאה מכך הקיבה הצטמקה והארוחות שאני אוכלת היום הן פחות מחצי ממה שאכלתי לפני שעשיתי את הדיאטה הזו.

למדתי לפתח מודעות. יש לי הרבה פחות חשק לפחמימות, שומנים וסוכרים וגם כשהם נמצאים בבית, אני מעדיפה לאכול דברים בריאים (למעט לפני מחזור שאז זה קצת מאבד שליטה אבל אני מפרגנת לגוף שלי מה שבא לו).

 

למדתי לשים לב כשאני אוכלת, מתי מגיעה נקודת השובע, הנקודה הזו שממנה אני אוכלת עם העיניים או סתם כי טעים לי ולא כי אני רעבה ושם אני מפסיקה לאכול.

למדתי להכין לעצמי בערב קערה גדולה של סלט ירקות ולהתפנק בפרוסת גבינה צהובה ופרוסת גבינה בולגרית חתוכות לקוביות קטנות עם קצת רוטב פסטו ביתי ולהתענג על כל ביס.

למדתי שאפשר להכין שניצל אפוי בתנור וזה אמנם קצת פחות עסיסי משניצל מטוגן, אבל עדיין טעים ומכיל כמחצית מהקלוריות.

אחד הדברים הכי חשובים הוא שלמשל בבתי מלון ומסעדות, אם משהו לא ממש טעים לי , אני אוותר עליו.

התחלתי לשים לב מה אני מכניסה לפה שלי, אם זה בריא, אם אני רעבה ולפתח מודעות אחרת של אכילה.

ומי שמכיר אותי מלפני הדיאטה יודע שחייתי על שניצלים, מטוגנים , פיתה כל יום, פיצות, חטיפים לנשנושים בלילה, גלידות וכל מה שטעים ומשמין.

אבל עכשיו, כשאני מסתכלת על הגוף החדש שנהיה לי שהוא בכל זאת 2 מידות פחות ממה שהייתי, לא שווה לי להרוס את זה בשביל עוד דחף רגעי למתוק או מטוגן.

פתאום כשאני מסתכלת על התפריט שאכלתי בתקופת הדיאטה, הוא לא נראה לי בלתי אפשרי כי זה פחות או יותר מה שאני אוכלת היום.

ואני אוכלת הכל.

גם פסטות, לחם אני משתדלת לאכול לחם מלא פרוס וקל כשכל פרוסה שלו זה בסביבות ה-30-40 קלוריות , מדי פעם חתיכת עוגה או עוגיה, אבל מסתפקת בחתיכות קטנות.

 

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

אותו ג’ינס שבתחילת התהליך היה מפוצץ עלי ועשה לי גם “צמיג”

והדבר שהכי טוב מכל הדברים הללו, זה שערכתי לפני שבוע בדיקות דם כלליות, הכל יצא תקין לחלוטין למעט מאגרי ברזל נמוכים שאת זה אני סוחבת עוד מההריון של הבנות אז אני אתחיל לקחת עכשיו תוספים, אבל מבחינת הגוף, אני מרגישה יותר קלילה, אני נהנית לקנות בגדים חדשים, ללבוש מכנסיים שכבר 3-4 שנים לא עלו עלי ולהרגיש איתם מצוין, ולהרגיש הרבה יותר טוב עם עצמי. גם המחמאות מהחברים ממש כיפיות. מי היה מאמין שרק לפני 7 חודשים היו לי 2 תינוקות בבטן?

 

ועוד דבר נהדר, כפי שתראו בטבלה, אני ממשיכה לרדת. אני לא שומרת, אוכלת בסביבות ה-1200-1500 קלוריות ליום וירדתי עוד קילו בחודש האחרון והצטמצמתי עוד טיפה בהיקפים .

גם הבטן נהייתה יחסית מוצקה לעומת מה שהיא היתה כשהתחלתי  והגוף כולו התעצב והתרכך.

אני עדיין מתקשה להאמין שאת כל זה השגתי בחודשיים וחצי, אבל זה עובד.

אזור היקף – יום 3 היקף – יום 10 היקף – יום 15 היקף -יום 30 היקף – יום 75 הפרש מתחילת הדיאטה
מותניים 94 90 86 83 83 11 ס”מ
בטן 114 111 107 102 99 15 ס”מ
ירכיים 118 113 103 101 97 21 ס”מ
זרוע עליונה 35 32 32 30 29 6 ס”מ
חזה 103 102 102 96 92 11 ס”מ
משקל 81.6 79 78 76 75 6.6 ק”ג

 

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

אני מצטמצמת בשלבים. ניסיתי להתאים את גדלי התמונות שיהיו פרופורציונליים

אז אם קראתם את זה ואתם מתלבטים לגבי הדיאטה הזו, לכו על זה, אני ממליצה בחום (חשוב להדגיש שאני לא גורם רפואי מוסמך*) , התוצאות מדהימות ומהירות, צריך רק להתמיד.

השבוע וחצי הראשונים קצת קשים עד שהגוף מתרגל ובכל זאת זה תהליך של גמילה . גמילה מסוכרים, פחמימות ושומנים וזה לא פשוט, אבל אחרי שהגוף מתנקה הרבה יותר קל ופתאום אתם מרגישים שהגוף עובד אחרת. האוכל מתעכל יותר טוב, אין צרבות ובעיות למיניהן ומרגישים מצוין.

הדיאטה שאני עשיתי היא של ד”ר טבעון, היחידה שמאושרת ע”י משרד הבריאות ואינה מכילה הורמונים (יש כל מיני מתחזים בשוק שאינם בעלי אישור של משרד הבריאות וייתכן ומכילים הורמונים).

אם תרצו, אתם מוזמנים להכנס לאתר של החברה שהזמנתי ממנה ולהזמין, ויש גם הנחה והטבה לגולשים של 2BMOMMY  בקישור המצ”ב:

דיאטת התרסיס HCG

לפוסט על תחילת התהליך

אשמח לעמוד לרשותכם לשאלות במייל : [email protected]

חלי.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]