תגובות לפוסט: עגלת תאומים ברייטקס BRITAX https://www.2bmommy.com/%d7%a2%d7%92%d7%9c%d7%aa-%d7%aa%d7%90%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%99%d7%98%d7%a7%d7%a1-britax/ הריון לידה הורות Mon, 01 Jun 2015 20:08:57 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 מאת: ליאור https://www.2bmommy.com/%d7%a2%d7%92%d7%9c%d7%aa-%d7%aa%d7%90%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%99%d7%98%d7%a7%d7%a1-britax/#comment-1443 Mon, 01 Jun 2015 20:08:57 +0000 https://www.2bmommy.com/?p=25695#comment-1443 ראיתי את העגלה – לא ניתן ליישר רגליים של הילד

]]>
מאת: ראובן https://www.2bmommy.com/%d7%a2%d7%92%d7%9c%d7%aa-%d7%aa%d7%90%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%99%d7%98%d7%a7%d7%a1-britax/#comment-1442 Thu, 06 Feb 2014 19:30:47 +0000 https://www.2bmommy.com/?p=25695#comment-1442 צוין בכתבה לעיל על עגלת התאומים של BRITAX כי “מדף הרגליים ניתן לדחיפה כלפי מעלה (מבד קשיח) ובכך הוא מאפשר גם לתינוקות ארוכים לשכב בנוחות בעגלה.”
בכל הסרטונים באינטרנט של עגלה זו לא מוצגת אפשרות זו. כן מוצגת אפשרות של פתיחת מדף הרגליים בכדי לאפשר גישה נוחה לסל בתחתית העגלה.
האם אכן ניתן לקבע את מדף הרגליים כך שיאפשר לילד/תינוק להיות עם רגליים ישרות למעלה? על פניו המדף לא נראה מספיק קשיח לשם כך.
תודה

]]>