סקירת מערכות מוקדמת לתאומים – המלצה – ד”ר בועז וייס

2

אז גם הסקירה הראשונה מאחורינו בצורה שלמה ועכשיו אנחנו די רגועים.

באיזשהו מקום זה לא נתפס, אבל הנה, עברנו עוד שלב משמעותי בהריון הזה, כבר שבוע 16, הבנות מתפתחות יפה, משתוללות , מגיבות והסקירה היום היתה די מקיפה. פתאום הפנים שלהן מקבלות צורה ברורה, הן לגמרי תינוקות!

אני בטוחה שהן עוד יתמלאו וישמינו קצת אבל עדיין, מגניב לראות אותן ופתאום הכל יותר מוחשי. הפעם גם יובלי התלהב מהתמונות ומדבר על כך ש”אני אדאג לתינוקות, אני אשחק איתן, הן ישנו איתי בחדר..” ועוד ביטויים שגורמים לנו להתמוגג.

הוא מתרגש ואני מקוה שהכל יסתיים בשלום בעוד 4 חודשים.

אחרי הסקירה החפיפניקית לגמרי שעשו לנו בשבוע שעבר שבמהלכה הרופא התבלבל מספר פעמים בין העובריות, החלטנו שלא לוקחים סיכון והולכים לפרטי. מזל שיש ביטוח בריאות פרטי אז אפשר איכשהו לממן. היה לי חשוב לדעת שאני יכולה להיות רגועה שהבנות שלי מתפתחות כמו שצריך.

אין מה להשוות בכלל בין היחס בפרטי לבין הקופה. ולמי שמתלבטת, זה שווה כל שקל. רק בשביל לישון טוב בלילה ולהיות רגועים שסקרו את הכל.
ד”ר וייס הוא אחד הרופאים שמתמחים בהריון בסיכון בתה”ש.

בתחילת הפגישה הוא עבר איתי על ההיסטוריה הרפואית, ואז הלכנו לחדר בדיקה, התחיל בווגינלי ואח”כ עבר לבטני, ראו ממש ברור, המכשור היה יותר חדיש ואיכותי, אין מה להשוות מבחינת המיומנות.

עבר בדקדקנות על כל איבר ואיבר, הרבה צילומי תלת מימד (הן מזכירות את בעלי והילד) וכשאמרתי לו בהתחלה שאני קצת עם צירים והתקצרות הוא אמר שזו דינמיקה לא טובה משבוע כזה ושצריך לעקוב וברור שנבדוק (התשובה של הרופא הקודם היתה “אני לא בודק דברים כאלה, לכי לטכנאית בקופה..”)
האורך הוא 33 שזה יותר טוב מה30 שהיה ביום שני.
הוא הסביר לנו הכל , דיבר איתי על הצירים, אמר שהוא ממליץ לנסות פרוגסטרון 500 *2 בשבוע ושבמקרה שלי זה יכול רק להועיל ולא להזיק ושעדיין אין תשובות חד משמעיות שזה עוזר בהריון תאומים אבל בחלק מהמקרים זה כן עוזר ושווה לנסות. אמר שאבדוק עם ההייריסק .. בהריון הקודם זה מאוד עזר לצירים ולדינמיקה הצווארית, ואני מקוה שאולי עכשיו, למרות שזה הריון תאומים, שהפרוגסטרון כן יעזור.
היינו מאוד מרוצים מהיחס, מהמקצועיות –  לא התבלבל אפילו לשניה ורואים שהוא מיומן בהריון מרובה עוברים למרות שהן היו אחת מול השניה ולא נחו לרגע.

הבדיקה ארכה שעה ו20 דקות לעומת  25 דקות לשתיהן בקופה, והיו המון איברים אז שלא נסקרו..

הוא אמר שהכל תקין ויצאנו רגועים.
הוא אמר שהוא כרגע לא רואה סיבה למי שפיר ושיש סיכוי אפילו ללידה וגינלית למרות הקיסרית ולמרות שהן זהות, במידה ואחת מהן או שתיהן יהיו ראש..אני שמחה לשמוע שאולי הפנטזיה שלי ללידה טבעית כן תתגשם!
עכשיו נותר לקוות שהמנוחה תעזור לי לדינמיקה ושהצוואר שלי יתארך שוב בחזרה.
חוזרת למיטה ..

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

תמונה של יובל משבוע 15 בסקירה, די ברור שהוא לקח את השפתיים שלי והן את השפתיים של בעלי

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]