סקירה והמלצה – כרית ההנקה של פנג / פוף לתינוק

2

חברת פנג, החברה המובילה בייצור מזרנים לתינוקות ומגוון מוצרים נוספים, מציגה מוצר חדש בשוק ורב שימושי – כרית הנקה עם פטנט ייחודי ובלעדי שהופך אותה גם לפוף נוח ומפנק עבור התינוק.

כריות ההנקה הנפוצות שיש כיום בשוק ממולאות בקלקר שמחקרים הוכיחו שהוא לא בריא לתינוק ולאם,פתיתי הקלקר מרעישים נורא במיוחד בתקופה הראשונית, ולוקח לו זמן מה של שימוש עד שהכרית מתעצבת בצורה גמישה ונוחה לשימוש.

כרית ההנקה של פנג היא במילוי של אקרילן רך כך שנושא הרעש המציק שמטריד בד”כ בעיקר הריוניות שרוכשות את כרית ההנקה על מנת לתת תמיכה לגב ולבטן, נפתר.

יתרון נוסף שיש לאקרילן הוא שלכרית אין בלאי והיא לא מתפוררת והיא מתאימה את עצמה לתנוחת ההנקה של האם בקלות ועוטפת את התינוק ברכות.

לכרית ציפוי עליון עשוי מבד כותנה בשלל צבעים שאותו ניתן להסיר בקלות ולכבס.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

כרית הנקה של פנג

בונוס של כרית ההנקה של פנג – לכרית גם תוספת יחודית אשר מאפשרת שימוש לאחר שלב ההנקה כמושב לתינוק כאשר הוא אוכל מבקבוק או נח. פתרון מצוין בתקופה של הגזים שבה התינוק אוהב לישון כשהוא מכורבל. הכרית עוטפת את התינוק מהצדדים ומקנה לו מעין “קן” חמים ונעים שמגן עליו ונותן לו תחושה שהוא עטוף, מוגן ובטוח וכך הוא יוכל לישון בשלווה ואת תוכלי להנות מידיים פנויות.

היתרון הגדול של הכרית של פנג הוא שהיא לא תופסת יותר מדי מקום ונוחה לאחסון במארז נשיאה, בשונה מפוף רגיל לתינוק שדורש לאחר מכן מקום אחסון. הפוף של פנג קומפקטי וקטן ואפשר גם לקחת אותו אתכם כשאתם יוצאים אל מחוץ לבית (לחברים, טיולים וכד’).

כרית הפוף להנקה של פנג נמכרת בחנויות המובילות למוצרי תינוקות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למשרדי חברת פנג – 074-7248816

או באתר החברה [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]