סיכום של שנת 2013 שלי בתמונות – 2BMOMMY

2

ואוו. אני חושבת שזו בהחלט היתה אחת השנים היותר אינטנסיביות שחויתי ב-32 שנותיי. בשנה האחרונה עברתי קפיצת גדילה משמעותית מכל הבחינות. עם העסק, במשפחה, עם ההכרה שלי וגם מבחינת התפתחות אישית. ככל שאני גדלה כך הזמן הפנוי שלי מצטמצם. אני מוצאת את עצמי עובדת מסביב לשעון, ואף פעם לא מספיקה כל מה שרציתי.

גדלה תוך כדי תנועה אבל נהנית מכל רגע.

אני לומדת כל יום ומתמודדת עוד קצת עם האתגרים שמביאה איתה הורות ל-3 ילדים, מתוכם אחד בן 6 וקצת שכרגע עובר את גיל ההתבגרות הראשון ואנחנו עסוקים בלעשות סדנאות חינוך אחד לשני ועוד תאומות מתוקות והורסות שאוטוטו ימלאו להן שנתיים והן כבר מתפקדות כילדות בוגרות לכל דבר. מדברות, מביעות את דעתן, דורשות, משחקות, מרעיפות אהבה, מתעקשות וגם משתטחות על הרצפה כשמשהו לא מוצא חן בעיניהן..

אם היו אומרים לי שבגיל 32 אני אהיה אמא ל-3 ילדים ואשת קריירה הייתי אומרת שאין מצב. אבל מסתבר שהכל אפשרי והחיים לוקחים אותנו לאן שאנחנו אמורים להגיע. אז אני זורמת.

לא מצאתי יותר מדי זמן לכתוב השנה באופן רציף ואני מקוה שבשנה הקרובה זה ישתנה. יש לי עוד כמה תכנונים מהממים להמשיך לגדול ולהתפתח עם פרוייקטים חדשים ומרגשים, להפיץ בשורות חשובות ולעשות הכל בתשוקה, חיוך וסיפוק גדול.

 

לפייסבוק יש איזשהו תוסף שסיכם לי את השנה האחרונה בתמונות, את הרגעים הכי משמעותיים, אלו שקיבלו את הכי הרבה פידבקים. אז החלטתי לשתף אותם איתכם, קהל הגולשים היקר שלי.  אוטוטו חגיגות 7 שנים לבלוג, עדיין לא החלטתי איך אחגוג, אבל זה הולך להיות כיף..

אז מוכנים ?

חודש ינואר 2013קורס תטא הילינג למתחילים בניצת הלב

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

קורס תטא הילינג בניצת הלב
קורס תטא הילינג בניצת הלב

השנה שלי ללא ספק נפתחה כמו שצריך עם עוד קורס נפלא מבית היוצר של ניצה יניב, מהמורים המובילים בארץ לשיטת תטא הילינג ומומחית לפתיחת שפע. מעבר לכלים המדהימים והשימושיים שקיבלתי בקורס התטא הילינג, קיבלתי חיבור למשפחה חדשה. יש לנו קהילה מופלאה של אנשים איכותיים, כל אחד שם הוא דיווה בפני עצמו, אנשים שנותנים לי להרגיש שהגעתי הביתה. אחד הדברים הכי חשובים שלמדתי בשנה האחרונה הוא שבשביל להתפתח עסקית, צריך להיות מאוזנים גם נפשית ורוחנית. הכל בא ביחד. צריך להיות מוכנים לגדול ולהכיל הצלחה. אז הנה תמונות שלי עם ניצה והחברות המהממות שלי באחד הקורסים הראשונים שעשיתי למטפלים בתטא הילינג. וכן, אני גם מטפלת בתטא הילינג ומתקשרת בין היתר. כלי מדהים!

 

אירוע משמעותי נוסף בינואר – כנס הכנה ללידה שהפקתי ביס פלנטמרתון הכנה לתינוק. סדרת כנסים מהנה ומעשירה לקהל של נשים וזוגות בהריון. בוקר של כיף עם כל המידע שבאמת חשוב לדעת לקראת תינוק חדש. אני מקוה שבקרוב נחזור לאירועים הללו. היה כל כך כיף! אבל עם 3 ילדים בחופש ביולי אוגוסט- ספטמבר, מעבר דירה ועוד פרויקטים חדשים, היה לי קצת קשה להמשיך איתם, אבל אין לי ספק שאחזור בגדול.

ינואר2

פברואר 2013

בתחילת חודש פברואר הלכנו להנציח את העובדה שהתאומות בנות שנה, בסטודיו של מרב רביץ מושל מ- BELLYBOOK. צילמנו את הילדים עם התחפושות של פורים למזכרת, יצאו תמונות משגעות של הילדים וגם שלנו כמשפחה.

פברואר

 

מרץ 2013 – נוגה בת שנה וחודשיים, צעדים ראשונים!

והפעם – יש גם וידאו. שומעים אותי צועקת בהתלהבות, אני יודעת, אבל זה היה מרגש והצלחנו לתעד את הצעדים הראשונים שלה. מיה התחילה ללכת בשנה ו-5 חודשים, 3 חודשים מאוחר יותר, אבל היום שתיהן רצות פה בבית במהירות..

 

‎‎פרסום‎ by ‎חלי גורסוי‎.‎
עוד בחודש מרץ – פסח, תמונה משפחתית מהצילומים של מרב בסטודיו.
מרץ
עוד פוסט חזק במרץ 2013 – אומרים שהורות לתאומים זה לא פשוט. אז אומרים. האמת? צודקים. אבל יש גם רגעים קסומים ומרגשים כמו אלו למשל :
מרץ2
אפריל 2013 – אני וליאת ורדי בר מבלינג בלינג
אני וליאת זה רומן ארוך של שנים. רצינו נורא להקים את הדבר הגדול הבא. מיזם בוטיק בלוגרס. היה רעיון, היו משתתפים, אבל איכשהו יותר מדי דברים קרו יחד עם חוסר בשלות ומוכנות של השוק ובסופו של דבר החלטנו להמתין עוד קצת ולהתבשל עם זה. אבל עדיין, כל מפגש איתה הוא חגיגה. כששני מוחות יצירתיים נפגשים תהיו בטוחים שלא משעמם! ואנחנו עוד נעשה את זה כשיגיע הזמן הנכון. הכל מדויק.
אפריל
חודש מאי 2013 – סטטוס הזוי שפורסם בטעות בקיר שלי, אבל גרף תגובות אוהדות. במסגרת הפעילות שלי בניצת הלב, עברתי בשנה האחרונה קורס שנקרא לחיות שפע בתדר החדש. אנחנו מעמיקים שם את יכולות התקשור, מנקים התנגדויות ומקבלים כלים שגורמים לקסמים בחיים שלנו. פשוט רוצים וזה קורה. ככה פשוט.
באותה התקופה מכרנו את הרכב שלנו, זימנתי קונה שהגיע ממש מהר, ואז זימנתי רכב שיגיע מהר ולמחרת מצאנו את הרכב שרציתי (מאזדה 5) במצב מעולה ובמחיר שזול ב-10,000 ש”ח מהשוק , פשוט כי רציתי (ולא, לא היו בעיות). פרסמתי את הסטטוס מהפלאפון וכשקלטתי שהוא בקיר הראשי שלי בטעות במקום בקבוצה הסגורה של הקהילה שלנו ומסתבר שאנשים הגיבו באהדה ולא נבהלו שהתחלקתי על השכל..
מאי
יוני 2013 – זכיתי בסמסונג 4S במתנה.
במסגרת הזימונים ההזויים והקסמים שלמדתי לעשות בקורס לחיות שפע בתדר החדש, שבוע קודם לכן החלטתי שבא לי פלאפון חדש. שבא לי סמסונג 4. הפלאפונים שלי בד”כ קורסים די מהר תחת העומס של מאות מיילים ביום בכמה תיבות ועבודה אינטנסיבית ברשת. הייתי זקוקה למכשיר איכותי. במקרה נתקלתי בתחרות של סמסונג בפייסבוק. החלטתי להשתתף. אחרי שבוע הודיעו לי שזכיתי . כיף. מכשיר מעולה!
יוני
יולי 2013 – ביקור שגרתי בדואר
שנת 2013 ללא ספק היתה שנת השופינג בחו”ל והשנה של TRENDY-MOM, הבלוג המשותף שלי ושל קרן-אור ריס. הקמנו אותו ביחד באוקטובר 2012, וכיום, שנה אחרי, כבר יש לו כ-100,000 כניסות בחודש. יצרנו מהפיכה צרכנית. התחושה היתה כאילו שאנשים גילו את אמריקה תרתי משמע ובהתאם טרנדי גדל וגם אנחנו.
יולי
אוגוסט 2013 – קיבלנו מפתח לבית החדש
סוף סוף עברנו לבית משלנו, דירה שרכשנו, שאמורה לשמש אותנו לשנים הקרובות. אחרי תקופה לא קלה בין ארגזים, מעבר דירה זה פשוט סיוט, הגיע היום המיוחל בו קיבלנו מפתח.
אוגוסט
עוד תמונה בקטגוריית ההזויות וההזיות – אחרי שהגעתי לנקות את הבית ולהבריק אותו, עשיתי טיהור עם בח’ור. בח’ור זו תערובת של לבונה ועוד צמחים ושרף שמבעירים עם גחל. בארצות המזרח מאמינים בטיהור אנרגיות שליליות מהמרחב האישי והעסקי. יש תורה שלמה מאחורי זה, אבל אחרי טיהור מרגישים סוג של התרוממות רוח.
כן, עם כל החומריות יש בי גם הרבה רוחניקיות. זה כיף..
אוגוסט 2
שלום כיתה א’ – יובל ביום הראשון בבית הספר : 
שלום כתה א
ספטמבר 2013 – אירוח בתכנית הבוקר של אברי גלעד והילה קורח על שופינג בחו”ל בעקבות שגעון השופינג בחו”ל עם TRENDY-MOM.
אנשים התחילו להבין שיש פה משהו, ושהשופינג בחו”ל זה לא עוד טרנד חולף אלא מהפיכה צרכנית. אמיתית.
תמונה שהמטפלת שלחה לי כשהבנות ראו אותי בטלויזיה..
ספטמבר
שנה ו-8 חודשים של מתיקות :
שנה ושמונה חודשים של מתיקות
אהבה בין תאומות – ככה זה פה :

‎‎פרסום‎ by ‎חלי גורסוי‎.‎
אוקטובר 2013 – חוגגת 32
מי שמכיר אותי יודע שיום הולדת זה מתכון בטוח אצלי לדיכאון. יש משהו בחילופי העונות, בזה ששנה נגמרת ומסתיימת, יש שאומרים שיש ממש לידה מחדש של הנפש. אז יש המון חשבון נפש ותהיות ומחשבות. השנה התחלתי את הבוקר של יום ההולדת קצת הפוכה אבל בעלי באמת התאמץ, לקח אותי לבוקר מפנק בספא, ארוחת צהריים מעולה בשגב, והעברתי יום ממש כיפי איתו.
כמה ימים אחרי זה הגיעה מתנת יום ההולדת שלי – פנטזיה של שנים – מכשיר K-MIX חתיך , מעוצב ודנדש שמקשט לי את השיש במטבח. אחרי שנים שהסתדרתי עם מיקסר ידני מעפן ב-100 ש”ח בעלי החליט לפנק אותי. מגיע לי!
אוקטובר1
עוד באוקטובר, יום הולדת 6 ליובל. יש משהו מרגש ביום ההולדת שלו כל שנה. ההריון שלו היה מאוד מורכב ומאוד מתוסבך ומאוד לא מובן מאליו. מבחינתי זה נס שהוא פה, ולראות את התמונות שלו כאפרוח קטן, מחזירות אותי אחורה, מרגשות כל כך ומזכירות לי כמה רציתי להיות אמא ואת הכמיהה הזו. גם ברגעים הקשים היום שבא לך קצת שקט לכמה שעות או ימים. להיות אמא זו זכות. בזכותו הבלוג הזה קיים.
אוקטובר11
ושתי הפאשניסטות שלי בהתהוות ברגע של ספונטניות עם לוק הורס במיוחד שכולו חו”ל:
מישהו צריך תאומות זהות משגעות לפרסומות? מיה ונוגה פתוחות להצעות..
תאומות תינוקות לפרסומות
ועוד מאוקטובר – אנשים בטוחים שזה שמיה ונוגה הן בנות זה אומר שהן עדינות ותמימות.. אז זהו שלא. זה מה שקורה כשבעלי משאיר את השוקולד נגיש. לפני שהתחלתי לצלם נוגה רצה עם השוקולד בבית עד שמיה הפילה אותה, הכניעה אותה וחטפה לה אותו. בהמשך – לא נגענו. אבל הן קורעות!

‎‎פרסום‎ by ‎חלי גורסוי‎.‎
מסיבת עיתונאים לבייבילנד מטעם סופר-פארם  – מפגש על גג מלון בת”א עם מיטב הבלוגריות – אני , דנה אדוט ולירן ברזילי עובדות קשה מאוד..
בייבילנד 2013
נובמבר 2013שוק הורים  עולה לאויר. שוק הורים הוא מדור צרכנות ב-XNET שמרכז מגוון מוצרים ומבצעים שיחסכו להורים כסף, מידע על מבצעים בארץ ובחו”ל. שוק הורים הוא גם טור שבועי במגזין לאשה, עם מוצרים ודילים ייחודיים לגליון. בתמונה – אני ומיכל גונן משיקות אחרי מיני מסיבה שעשינו במערכת של XNET ..
נובמבר
הטור הראשון של שוק הורים במגזין לאשה – 24.11.13
שוק הורים גליון 1
עוד בנובמבר – אירוע השקה להיפ היפ – ללא ספק אחד האירועים הכי שווים שהפקתי. HIPHIP היא חברה שמציעה מסיבות קונספט מעוצבות במחירים אטרקטיביים ומשלוחים חינם. ביקשו ממני להפיק עבורם אירוע לבלוגריות ומשפיעניות. היה אירוע מהמם, המון משתתפים, הרבה פינוקים והרבה מקום ליצירתיות שלי להשתולל עם הערכות המגניבות שלהם.
נובמב2ר
דצמבר 2013 – התמונה הזו צולמה לפני כמה ימים, בוקר טיפוסי אצלנו בבית כשהנסיכות מתעוררות הן ישר מפנות את עצמן למיטה שלנו. מי שקם להכין להן בקבוק אכל אותה.. זה מדהים איך כל ילד כל כך שונה. יובל לא היה מתקרב למיטה שלנו עד שהפושטקיות הקטנות הגיעו. והיום, הן מרשות לעצמן להזדחל אלינו למיטה באמצע הלילה ולא פעם אנחנו מתעוררים בבוקר עם ילדה או שתיים בינינו..
דצמבר
בסוף השבוע של ה-12.12, כשכל המדינה היתה בסופה וסערה חזקה, אנחנו ברחנו לנו לאילת למלון מג’יק סאנרייז קלאב בקיבוץ אילות לסופשבוע מפנק ברשת מלונות פתאל. טסנו עם הילדים והיה הכי טוב שיכול להיות בהתחשב בתנאי מזג האויר. לא הרגשנו את הילדים..
הסערה הגדולה סופשבוע באילת
בוקר קר של דצמבר, הבובות בלוק חורפי במיוחד..
דצמבר2
מיה ונוגה שרות נומי נומי. כבר אמרתי שאני הרוסה עליהן?

‎‎פרסום‎ by ‎חלי גורסוי‎.‎
הבובות בסשן צילומים מקסים בדרך למטפלת..
פליז
אז עד כאן, השנה שהיתה לי. 
תודה לפייסבוק על הקישורים, וההארות של הרגעים המשמעותיים והויראליים יותר (שבד”כ הם אלו שהיו יותר כיפיים).
אני מאחלת לעצמי ששנת 2014 תמשיך להיות שנה של גדילה, עשיה, שפע, אהבה, קלות , שמחה והרבה אושר.
חלי.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]