סיכום ותמונות מאירוע הכנה ללידה לזוגות 6.8

2

איזה כיף להיות אחרי..

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

זוגיות - שוש בילו

היום התקיים האירוע הרביעי בסדרת האירועים לגולשות ההריוניות של אתר 2BMOMMY  בשיתוף עם רשת בייבי לאב יחד עם בני זוגן, ההיענות היתה מרשימה ביותר ונאלצנו לסרב למספר נרשמים מאחר ונרשמו די הרבה זוגות.

האירוע היה די מוצלח, המשתתפים דייקו והגיעו בזמן, והכל הלך לפי הלו”ז המתוכנן.

האירוע התקיים כמו שני האירועים הקודמים במרכז “פסטר 7” ביפו, שהוא מרכז גוף נפש שממוקם במבנה מיוחד ועתיק מול בית מיומנה, שנערכים בו טיפולים הוליסטיים, שיעורי יוגה, שיעורי קבלה, ואירועים קטנים שונים.

חברת HUGS סיפקה לנו מספר פופים כדי שיהיה מקום נוח לישיבה.

בשעה 9:00 היתה הרצאה של שוש בילו בנושא זוגיות לפני ואחרי הלידה ואיך להתמודד עם השינוי. אחרי הלידה לא פעם מתגלים קשיים בזוגיות וכל מיני בעיות “קטנות” שהודחקו, יוצאות החוצה במלוא עצמתן במיוחד כשיש שני אנשים עייפים, אחת מהם מלאה בהורמונים, והם מתקשים לתקשר. חשוב לזכור שזה עובר בסופו של דבר וכשמתרגלים לדבר הקטן והחמוד הזה שיש בבית ומצליחים להבין אותו ולהתחבר אליו, עם הזמן הכל נהיה יותר קל. צריך רק המון סבלנות והבנה האחד כלפי הקושי שהשני חווה.

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

הנקה - יעל קובלסקי

בשעה 10:00 יעל קובלסקי המקסימה שהיא יועצת הנקה ערכה הרצאה מעולה כמו תמיד על הכנה להנקה. היה כיף לראות את הגברים מקשיבים, מתעניינים ושואלים שאלות דווקא בהרצאה על הנקה. אני חושבת שזה חשוב שיהיה מישהו יחד עם היולדת כדי שאחרי הלידה כשהיא תתקל בקשיים יהיה מי שיזכיר לה מה לעשות כי אנחנו די לא מפוקסות מכל ההורמונים. אני חושבת שגם זה יכול לעזור לגברים להבין מה עובר עלינו ואת התסכול והקשיים בהנקה, ובכלל, איך כל התהליך הזה עובד.

בשעה 11:30, באיחור קל , בשל התעניינות יתר בהרצאה של יעל, עלה מיכאל הופמן שהוא דולה (דולהלמה מתפוז) , כדי לספר סיפורי לידה וחוויות שלו מלידות שהוא ליווה ותוך כדי הוא נתן כל מיני טיפים והדרכה על קצה המזלג לגברים איך להקל על הנשים בלידה ואיך לעזור להן ללדת בצורה כמה שיותר קלה ולהקטין סיבוכים וסיכונים במהלך הלידה.

האירוע הסתיים בסביבות 12:30 , המשתתפים קיבלו שקיות מתנה שכללו מגוון שוברים והטבות ובין היתר שובר הנחה לרוכשים חבילת לידה ברשת בייבי לאב, ערכות לבדיקת מי שפיר של טבע – מי טסט, ערכות לבדיקת זיהומים וגינליים של טבע- קלוטסט, ובקבוק ומוצץ של PUR.

להלן מספר תמונות מהאירוע, בקרוב פרטים לגבי האירוע הבא.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]