סופשבוע של קורס תטא הילינג בניצת הלב – קבלת החלטות

2

מי שמכיר אותי ועוקב אחרי , יודע כבר שאני חלק מקהילה מופלאה ואוהבת שנקראת “ניצת הלב” בניהולה של ניצה יניב, אישה מדהימה שהגיעה לחיי בדיוק בזמן הנכון.

אז אחת לחודשיים שלושה אני מפנה לעצמי סופשבוע שהוא רק בשבילי, והולכת לעשות עוד קורס של תטא הילינג עם עבודה אנרגטית, ניקויים, שחרור דפוסים ועוד כל מיני דברים שקשה להסביר ככה בכמה משפטים, אבל אחרי כל פעם, בדרך כלל אני חווה עוד קפיצת גדילה בחיים שלי.

על הקורס הנוכחי ידעתי כבר לפני חודש בערך כשניצה אמרה שזה יהיה תטא אבל גם קצת מעבר. וכל החבר’ה מהמחזור שלי של התטא הילינג וכמה אנשים שעברו איתי את קורס בריאת מציאות אצל ניצה, גם אמרו שיהיו. הרגשתי איזושהי קריאה פנימית להגיע לקורס הזה. אני לא הולכת לכל קורס אבל יש קורסים ספציפיים שעובדים בהם על נושא מסוים ואז משהו בתוכי מרגיש שאני צריכה להגיע ולהיות בקורס. שיש שם שיעור גם בשבילי. באותה המידה יש קורסים שחולפים לידי.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

מעגל הגשמה קורס תטא הילינג
מעגל הגשמה קורס תטא הילינג

הפעם פשוט ידעתי שאני הולכת להגיע עוד לפני ששמעתי את הנושא – קבלת החלטות. ואז שמעתי את הנושא ותהיתי ביני לבין עצמי אם אני באמת צריכה את זה. הרי כבר החלטתי להתגרש, אני בעיצומו של התהליך, מכרנו את הבית, ועכשיו נשאר רק לסגור הסכם. אבל למה זה לא נסגר? שאלה טובה.

האשמתי אותו שהוא לא רוצה לסגור הסכם ומושך את הדברים ושהוא אשם. יחד עם זאת אני יודעת שיש לי אחריות מלאה על כל מצב או סיטואציה שאני נמצאת בה, ויש פה גם חלק שלי כנראה שלא מסיים או לא מוכן עדיין לסיים או לא סגור ב-100 אחוז עם העניין. כן , זה יכול לקרות. לפעמים יש עוד כמה כיונונים אחרונים לעשות כדי לסיים באמת את הדברים. אז בשלב הזה הבנתי שאני צריכה להגיע.

אז התחלנו בלדבר על הדפוס של למשוך דברים ולא להחליט כי אם נחליט וניקח אחריות אז אנחנו עלולים לטעות או להפסיד או לפגוע באחר כי קיבלנו החלטה שתומכת בנו. אז הסתכלנו על הדפוס הזה ובחרנו לנקות אותו. זה היה כמו לקלף בצל – שכבה ועוד שכבה ועוד אחת ולנקות דפוסים שהם כבר לא רלוונטיים למי שאנחנו היום.

העבודה נעשית בקבוצה, בזוגות, מעלים דפוסים , מדברים עליהם, מנקים וממשיכים הלאה. זה מאוד אינטנסיבי ויש המון אנרגיות וכאבים ודברים מודחקים שצפים ועולים כדי להתנקות. אחרי הניקוי יותר קל אבל זה מעייף.

ניקוי של כאבים, משברים, פגיעות, כעסים וטראומות שלפעמים אנחנו סוחבים איתנו במשך שנים.

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

סלפי קבוצתי עם החברות המופלאות שלי - ניצה יניב, אלה שלומקוביץ, רינת גל ולירון חרט. זה לא חברות, זה משפחה..
סלפי קבוצתי עם החברות המופלאות שלי – ניצה יניב, אלה שלומקוביץ, רינת גל ולירון חרט. זה לא חברות, זה משפחה..

אז סגרתי הרבה פינות עם עצמי בסופשבוע הזה.

את התטא הילינג התחלתי ללמוד לפני שנתיים וחצי בערך. הייתי במקום תקוע בזוגיות. באתי במטרה לטפל בעצמי כדי שהזוגיות שלי תסתדר. עם הזמן גם הוא הגיע לקורסים ועשה שינויים בעצמו, זה עשה טוב לשנינו.

לפני שנה היינו יחד בקורס מתקדמים ושנינו ראינו שבאנו לגלגול הזה יחד כדי לסגור את הקארמה בינינו. שהיא הגיעה לסוף. ראיתי את המבנה האנרגטי שלה שהיה כמו בשלבי דעיכה מתקדמים, שלא נשאר הרבה, שהוא כאילו בפירפורי גסיסה האחרונים. זה היה בינואר שנה שעברה.

ניסינו בכל זאת לעבוד עוד קצת על הקשר ולנסות לתקן. עברנו עוד קורסים אבל כנראה שזה היה בלתי נמנע.

היום אני מרגישה שסגרתי מעגל. הייתי צריכה את הקורס הזה כדי לקבל את ההחלטה לסיים את מערכת היחסים הזו. להסכים להפרד ולשחרר. להיות שלמה עם ההחלטה הזו.

בסוף הקורס עשינו מעגל הגשמה, כמו מעין תפילה כזו עם המון כוונה וכוח אנרגטי של כל המשתתפים שיוצרים מסה קריטית שעושה שינויים.

ראיתי את המבנה האנרגטי של הזוגיות שלנו שנשאר כמו מבנה ריק שהגבולות שלו כבר חצי שקופים, ושהוא עלה למעלה, חזרה לאור הבורא, ונשטף ברכות עד שהתפוגג. זה היה לי עצוב. סגירת מעגל. ידעתי שזהו. סגרתי את הפרק הזה בחיים שלי. עכשיו נשאר רק לסגור הסכם וגט ואני יודעת שזה יגיע מהר ובקרוב. שהעבודה האנרגטית שעשיתי תזיז דברים.

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

צילום ספונטני בהפסקה..
צילום ספונטני בהפסקה..

איכשהו בזמן האחרון התחלתי להתחבר יותר לטיפולים של תטא הילינג והיקום שולח לי מטופלים בהליכי פרידה – לפני ואחרי, שמגיעים אלי כי משהו פנימי כיוון אותם. ואיכשהו יוצא לי לעזור להם ולתת להם את הכלים לקבל את ההחלטות שלהם. ניצה אמרה לנו היום שאנחנו לא יוצאים מטפלים בזכות ה- 3 ימים הללו של הקורס (שעשיתי אותו כבר למעלה מ-10 פעמים), אלא בעיקר בזכות ניסיון החיים שלנו והדברים שעברנו.

אז החלטתי שאני רוצה למקד קצת יותר את הטיפולים שלי עכשיו באנשים בהליכי שינוי בחיים. איכשהו מרגיש לי שמתחבר לי יותר הקטע של מערכות יחסים. אני אלופה בזה. יש לי גם כלים אנרגטיים שעוזרים לתקן, לטפל ולייצר שינוי מהיר ובזמן קצר.

אז עכשיו יושבת ומתחילה לעכל את כל השינויים האלה שמתחוללים לי בנשמה. אסירת תודה על החברים המדהימים שהכרתי לאורך הדרך. מרגישה שגדלתי בסופשבוע הזה ושאני כבר לא אותו בנאדם. הסכמתי להשאיר מאחור המון דפוסים ולבחור בשמחה ובקלות.

אני רואה כל כך הרבה אנשים סביבי שמתלוננים שהחיים שלהם תקועים ושדברים לא מסתדרים להם מספיק טוב, או שנמצאים בסיטואציות בעיתיות, יש לנו בחירה בכל רגע נתון אם לשקוע לתוך עוד משבר או לקחת אחריות על החיים שלנו גם במקומות הכי נמוכים, קשים ובלתי אפשריים ולעשות שינוי. לא חייבים את הפרטנר. אנחנו יכולים לראות איפה החלק שלנו בענין ולהחליט איך אנחנו מתמודדים. אם אנחנו מקבלים את זה או שלא. הכל בסדר. יש לנו בחירה.

מתחילה שבוע חדש באופטימיות, בתחושת הרפתקנות לקראת מה שהחיים יביאו לי.

שבוע נפלא.

 

אם בא לכם לקרוא קצת על קורס תטא הילינג אצל ניצה יניב אתם מוזמנים ללחוץ כאן , ואם אתם מעוניינים בטיפול תטא הילינג, מוזמנים לקרוא עוד קצת על הרקע שלי פה : טיפול תטא הילינג 

 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]