נוטרילון NUTRILON HA- נוטרילון קומפורט – nutrilon comfort -אלרגיה לחלב פרה

2

טבע ישראל מציגה את נוטרילון HA ונוטרילון קומפורט. פורמולה ייחודית לתינוקות בריאים עם היסטוריה של אלרגיה במשפחה, הפורמולה מכילה חלבון מפורק חלקית אשר נמצא כמפחית את הסיכון של תינוקות אלו לפתח אלרגיה.

נוטרילון של טבע

טבע ישראל מרחיבה את קו תרכובות המזון לתינוקות של נוטרילון ומציעה פתרונות שונים לתינוקות עם צרכים תזונתיים מיוחדים: נוטרילון HA ונוטרילון קומפורט. מוצרים אלו מצטרפים אל נוטרילון AR אשר הושק לפני מספר חודשים ומיועד להפחתת פליטות מרובות בקרב תינוקות.

אי סבילות ללקטוז, אלרגיה לחלב – תסמינים
אנשים רבים מתבלבלים בין אי סבילות ללקטוז, לבין אלרגיה לחלב.
בדרך כלל תופעות הלוואי והתסמינים שמתלווים לשני המקרים הם כאבי בטן ושלשולים, גזים וחוסר נוחות, אשר מתרחשים בסמוך לאכילה או שתיה של חלב ומוצריו.

אי סבילות ללקטוז הוא מצב בו האנזים שמפרק את סוכר החלב, הלקטאז, חסר או נמצא בכמות קטנה מדי ואז לגוף קשה לפרק את החלב ברמות שונות.
בדכרך כלל תופעה זו מאופיינת בתסמינים שונים שעיקרם גזים, שלשולים, נפיחות בבטן לאחר צריכה של מוצרי חלב.
יחד עם זאת, לכל מוצר חלב יש רמות אחרות של לקטוז אותו הוא מכיל ולכן התופעות משתנות ולפעמים גם לא מופיעות כלל.

אי סבילות ללקטוז היא תופעה שיכולה להתפתח גם בבגרות ולא בהכרח בילדות. לעיתים מתרחשת ירידה עם השנים ברמות אנזים הלקטאז בגוף ואז מתחילה להיווצר רגישות ללקטוז.

על מנת לבדוק אם יש רגישות ללקטוז יש פשוט להוריד מהתפריט מאכלים המכילים לקטוז ולהחזיר לאט לאט על מנת לבדוק איך הגוף מגיב לכל מאכל ולכל חשיפה.

אלרגיה לחלב
אלרגיה לחלב היא תופעה שנפוצה יותר בקרב תינוקות.
מי שאלרגי לחלב יפתח תגובות אלרגיות שדומות לתגובות שמפתחים אנשים שאלרגים לאגוזים או בוטנים והתופעות לוואי יכולות להשתנות החל משלשולים, כאבי בטן, חוסר נוחות של התינוק ויכולה גם להופיע בצורת קשיי נשימה ואף פריחה על העור ולעיתים נדירות, הלם פיזיולוגי שעשוי להוביל למוות.

במידה והתינוק לא רגוע לאחר האוכל, כדאי לפנות לרופא מומחה על מנת לבחון אם התינוק סובל מאי סבילות ללקטוז, אלרגיה לחלב, גזים או אפילו ריפלוקס.

יש לפעול בשיטת האלימינציה ולהסיר ולהוסיף לאט דברים מהתפריט על מנת לבודד את תגובת הגוף.

נוטרילון HA הינה תרכובת מזון המיועדת לתינוקות בריאים עם היסטוריה של אלרגיה במשפחה.

תינוקות אשר אחד מהוריהם או אחיהם סובלים ממחלה אלרגית, נמצאים בסיכון גבוה יותר לפתח אלרגיה כגון: אסטמה, אטופיק דרמטיטיס (דלקת עור אטופית) וכדומה.

בדרך כלל הגורמים לאלרגיה הינם תורשתיים וגנטיים אך יחד עם זאת נמצא שגורמים סביבתיים ובמיוחד תזונת התינוק עשויים להשפיע על התפתחות של אלרגיה. במקרים רבים לתזונת התינוק יש השפעה רבה על הבעיה.

נמצא שחלבון חלב פרה הינו אחד מגורמי האלרגיה הראשונים אליהם התינוק נחשף בימיו הראשונים. מרבית התינוקות אינם סובלים מאלרגיה לחלבון של חלב פרה, אך יחד עם זאת יש תינוקות שרגישים יותר.

על מנת להפחית את הסיכון להתפתחות אלרגיה בשל חשיפה לחלבון חלב הפרה, פותח נוטרילון HA המכיל חלבון חלב פרה מפורק חלקית, אשר מפחית את מידת החשיפה המוקדמת לאלרגנים מהחלב.

פורמולות של תחליף חלב המכילות חלבון חלב מפורק חלקית הן חלק ממגמה עולמית הדוגלת בתזונה מניעתית לתינוקות וכוללת בין היתר תרכובות מזון לתינוקות המיועדות למניעה של מחלות אלרגיות, במיוחד בקרב תינוקות עם היסטוריה של אלרגיה במשפחה.

לאחרונה, לאור עדויות המראות כי שימוש בפורמולות עם חלבון מפורק יכול להפחית את הסיכון לאלרגיה בהשוואה לפורמולה רגילה עם חלבון חלב פרה, הוציא משרד הבריאות הנחיות המורות להיוועץ עם רופא הילדים בנוגע לתזונת תינוקות למשפחות בהן יש סיכון לפתח אלרגיה.

NUTRILON

מוצר נוסף מבית נוטרישה  : נוטרילון קומפורט nutrilon comfort

נוטרילון קומפורט הינה תרכובת מזון לתינוקות אשר נועדה לסייע לתינוקות עם בעיות עיכול קלות ואשר נוטרילון הרגיל לא סייע להם.

כ – 30% מהתינוקות סובלים בחודשים הראשונים לחייהם מאי נוחות במערכת העיכול כגון קוליק ועצירות. הסיבות לכך הן ככל הנראה התפתחות מערכת העיכול בתקופה זו. נוטרילון קומפורט מכילה חלבון חלב פרה מפורק חלקית אשר הינו קל יותר לעיכול ומסייע לצואה רכה יותר.

שני המוצרים החדשים מכילים כמובן גם את התערובת הפרהביוטית scGOS/lcFOS אשר נמצאה מחקרית כתורמת למערכת החיסון של התינוק ומסייעת למרקם צואה רך וליציאות קלות יותר.

נוטרישה הינה החברה מס’ 1 במכירות תרכובות מזון לתינוקות באירופה ומס’ 2 בעולם, אשר חוקרת למעלה מ50 שנים את חלב האם המהווה מקור השארה לאנשי הפיתוח, הלומדים מהטבע כיצד להציע יתרונות בריאותיים לתינוקות.

נוטרישה פיתחה את קו המוצרים המתמחה הנרחב ביותר המציע מגוון פתרונות לצרכים תזונתיים שונים, ומבוסס על  כמה עולה נוטרילון מתמחים?  מחיר מומלץ לצרכן של 47.99 ₪ לאריזה של 400 גרם.

נוטרילון HA ונוטרילון קומפורט יוצעו לרכישה ברשתות הפארם ובבתי המרקחת.

בקרוב מוצרים נוספים – נוטרילון פפטי ג’וניור וגם נוטרילון ללא לקטוז.

 

 

לאתר נוטרילון ומידע נוסף לחצו כאן 

 

במידה ואתם מעוניינים לבדוק את הרגישות של הילדים שלכם לסוגי מזון כאלו ואחרים, אתם מוזמנים לפנות למחלקת האלרגיה בבית החולים הדסה עין כרם, שם יש מחלקה שלמה שמתמחה באלרגיות לילדים ובמקום אחד תוכלו לבדוק את כל הדברים עם מיטב המומחים בתחום .

עמוד מרפאות האלרגיה של הדסה עין כרם[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]