משאבת חלב לתינוק מדלה

2

חלב אם הוא המזון הטבעי והנכון ביותר לתינוק.
הוא כולל את כל הרכיבים לתזונתו בחודשים הראשונים של חייו. אבל לפעמים, מסיבה כלשהי, התינוק אינו יכול לינוק די חלב משד האם או שמתגלים קשיים כאלה ואחרים במהלך ההנקה.

על מנת למלא את החסר, משאבת חלב איכותית באה לעזרה. מדובר במשאבה סטרילית המגנה על החלב מפני זיהומים במהלך השאיבה, והחלב שנוצר מספק את התזונה הדרושה לתינוק.

כל הסיבות לקנות משאבת מדלה

כאשר מדובר בחלב עבור תינוקך, את רוצה עבורו את הטוב ביותר. משאבת חלב מדלה נחשבת לאחת המשאבות הטובות ביותר הקיימות בשוק ולא בכדי. קבלו את כל היתרונות של המשאבה:

  • חברת מדלה מייצרת מגוון רחב של מוצרים לאם ולתינוק, וביניהם דואגת לייצור משאבת חלב איכותית.
  • קיימת אפשרות לבחור בין דגמי משאבות שונים, כאשר כל המשאבות ללא יוצא מן הכלל מדמות את פעולת היניקה הטבעית של האם.
  • המשאבות של מדלה מתאימות לכל סוגי היניקות – בין אם האם שואבת חלב באופן קבוע ובין אם רק מדי פעם.
  • ייצור המשאבות של החברה מבוססות על טכנולוגיה מתקדמת. תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים. את המשאבות מתאימים למבנה השד והשאיבה מתבצעת ללא כאב וללא תופעות לוואי, כך שניתן לבצע שאיבה טבעית של החלב מבלי לדאוג לסימנים אדומים או כחולים.

איך בוחרים משאבת חלב?

כשבוחרים משאבת חלב, ישנם כמה פרמטרים משמעותיים שיש צורך לשים אליהם לב. דבר ראשון, חשוב לברר את מטרת המשאבה. האם היא נועדה לשאיבה יום יומית לתינוקות פגים שאינם מסוגלים לינוק לבד, או לשאיבה מזדמנת? דבר שני, כדאי לבחור בשאיבה דו צדדית, שכן היא מאפשרת לקצר את זמן השאיבה. שלישית, יש לכן אפשרות לבחור משאבה שקטה או רועשת. כך למשל, אם אתן נוהגות לשאוב חלב במקום העבודה, כדאי לבחור במשאבה בלתי רועשת. אך אם פעילות השאיבה שלכם מתרחשת בעיקר בבית והרעש אינו מפריעה, אפשר לבחור משאבה שקטה קצת פחות. ולבסוף, אם אתם אמהות שומרות שבת, כדאי לבחור במשאבה המאפשרת לכן חיבור לשעון השבת.

איך שואבים את החלב מהמשאבה?

אם אתן מעוניינות לשאוב חלב בדרך הטובה ביותר, חשוב לשמור על רצף והתמדה. בעת השאיבה הראשונה לעתים החלב שיוצא הוא מועט, אך הדבר משתפר משאיבה לשאיבה, כאשר גופה של האם מתרגל לשאיבה והתוצאה היא הפרשה מוגברת יותר של החלב. כדי לשפר את תהליך השאיבה מומלץ לחמם מעט את החזה.

מתי כדאי לשאוב חלב באמצעות המשאבה?

אם התינוק אינו מסוגל לינוק את החלב כלל והשאיבה מחליפה את ההנקה, חשוב לשאוב את החלב בכל שלוש שעות כדי לעודד את השדיים לייצר יותר חלב. כמו כן, כדאי לשאוב חלב בסמוך לזמן האכלת התינוק, ומומלץ לשאוב יותר חלב ממה שהתינוק מסוגל לאכול, על מנת שלא יווצר מחסור. ולבסוף, לקבלת תוצאות טובות יותר עם המשאבה, כדאי לשאוב בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב.

*המאמר נכתב בשיתוף עם חברת מדלה

 

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *