מלון פסטורל כפר בלום – נופש למשפחות – רשמים מאירוח

2

מלון פסטורל כפר בלום – נופש למשפחות בצפון – מלון בצפון  – המלצה מלון כפר בלום לכל המשפחה נופש בצפון עם ילדים – חופשה משפחתית חלומית עם הרבה ירוק, טבע וחוויה מיוחדת.

עצירה בדרך במקדונלדס והילדים מאושרים..
עצירה בדרך במקדונלדס והילדים מאושרים..

מי שמכיר אותי יודע ששגרת החיים שלי אינטנסיבית ביותר עם 3 ילדים קטנים, עסק שגדל מיום ליום, פרויקטים ומיזמים ועוד 3 אתרים לנהל (שבקרוב יהפכו ל-5 אבל מי סופר), ובתוך כל הטירוף הזה קשה לפעמים לעצור קצת.

לפני שבועיים בערך אמרתי לבעלי שדי, וחייבים לצאת לאיזה סופשבוע לנוח, עם הילדים, כי באמצע השבוע אני מאוד טרודה בעבודה וזקוקה לזמן איכות גם איתם.

כנראה שמישהו שמע את הבקשה שלי, ולפני כמה ימים הוזמנתי להתארח עם המשפחה במלון פסטורל בכפר בלום לסופשבוע.

למי שלא יודע, אז לפני שהפכתי לעצמאית עם הבלוג, עבדתי כסוכנת נסיעות במשך מספר שנים, תחום שמאוד אהבתי והתחברתי אליו כי הענף הזה כיפי, אבל לא ממש רווחי לעוסקים בו (לפחות בתחום של סוכני הנסיעות).

יצא לי להתארח בעשרות מלונות ברחבי הארץ, אך לפסטורל משום מה לא הגעתי.

בנוסף, כשיש לך 3 ילדים קטנים וסדר יום מאוד עמוס, ההגדרה שלך ל”חופשה מושלמת” קצת משתנה והיא לא זהה לאותה ההגדרה של זוג ללא ילדים.

 

283490_115944695169967_3314501_nאני זוכרת שתמיד היה לי דימוי על מלון פסטורל כמלון של “אירועי תרבות שמושכים קהל מבוגר” שאני זוכרת שהיו בו בעבר (ומסתבר שעדיין יש!)  ולכן קצת חששתי להיענות להזמנה, אבל הייתי זקוקה כל כך לחופש הזה ואמרתי לעצמי שבטוח אין לי מה להפסיד ואני מגיעה לנוח ולקבל קצת שקט.

אז ביום חמישי בבוקר נכנסנו למרתון של לארוז תיק – או ליתר דיוק 4 תיקים  (וחצי בית כי אני מהלחוצים), ותוך כדי לטפל בכמה דברים דחופים בעסק.

הייתי בדילמה אם לקחת לפטופ אבל בסוף לקחתי. שיהיה. (בסוף לא פתחתי אותו, גאה בעצמי!)

הגענו למלון אחר הצהריים, עייפים מהנסיעה. המלון נמצא בכניסה לקיבוץ כפר בלום ומשתרע על פני שטח ענק שמורכב ממבנים שונים שבכל אחד מהם יש חדרים ובשונה ממלון “סטנדרטי”, הם מרוחקים אחד מהשני. זה מרגיש קצת יותר כפר נופש, אבל כשנכנסים לחדרים – מגלים שהגעתם בעצם למלון בוטיק ברמה מאוד גבוהה!

מפת מלון 2012 - לאתר

בלילה הראשון התארחנו בחדר “בוטיק” – שזה בעצם סוג של מיני סוויטה מפוארת ומהממת במבנה החדש.

לכל אחד מהחדרים במלון יש או מרפסת או יציאה לגינה. המבנים בעלי 2 קומות. החדר עצמו ענק – כ-40 מ’, והיו בו : מיטה זוגית ענקית (2*2 מ’), 2 ספות יחיד שאחת מהן פתחו לנו כמיטה עבור יובל, 2 לולים עבור הבנות, וחדר אמבטיה ענקי ומפואר שכלל אמבטיה גדולה (שרק הילדים נהנו ממנה לצערי) , מקלחון מרווח ומפנק (שממנו כן נהניתי) ויציאה למרפסת שמתחברת למרחבים של דשא.

הגענו די עייפים ביום הראשון אבל החלטנו שבא לנו להתרענן קצת בבריכה, אז עלינו על בגדי ים והלכנו עם הילדים. הבנות שלי מתות על מים והן נורא מתלהבות וקופצות וצריך להיות בכוננות שיא שמקפיצה לי כל רגע את הלב כך שלא בדיוק נחנו איתן . אבל הילדים נהנו וזה מה שחשוב.

ארוחת הערב היתה עשירה ביותר וממש טעימה. אני מגיעה מבית עירקי ומבשלת הרבה ולא כל כך מתחברת בד”כ לאוכל מבושל שהוא לא מעשה ידה של אמא שלי או של סבתי היקרה (זכרה לברכה), אבל הפעם היה ממש טעים! היה עוף ממולא, ובשר, ורוסטביף, וחזה עוף ומגוון מאוד רחב של פחמימות וסלטים והקינוחים… פשוט שחיתות! זו משימה לא פשוטה להכין קינוחי פרווה טעימים, אבל השף במלון שיחק אותה בענק עם פחזניות ממולאות בקצפת עם רוטב שוקולד ועוגת פאדג’ שוקולד סופר טעימה ועשירה וגלידה ופאי אגוזים ושקדים וקראמבל תפוחים.

 

נוגה ומיה שרוצות רק "פופון"- מלפפון. אולי זה קשור לעובדה שבהריון שלהן אכלתי כל יום 4-5 מלפפונים בתאווה רבה..
נוגה ומיה שרוצות רק “פופון”- מלפפון. אולי זה קשור לעובדה שבהריון שלהן אכלתי כל יום 4-5 מלפפונים בתאווה רבה..

הכל היה כל כך טעים! והיום בבוקר היה קינוח של עוגת שמנת פירורים בכוסות שהיתה בטעם של העוגה שאמא שלי עושה שרק את שלה אני אוהבת!

גם בבוקר נהנינו ממבחר עשיר של גבינות ואתמול (שישי) היו פאנקייקים וופל בלגי והמון אוכל טעים.

בימי השבוע אורחי המלון יכולים להנות ממאפי שמרים הנאפים בחדר האוכל כך שהם פריכים, טעימים וטריים. אם אתם בדיאטה- לא מומלץ להגיע!

 

 

פינוקים בארוחת ערב במלון פסטורל
פינוקים בארוחת ערב במלון פסטורל

אבל החלק הכי כיפי במלון- זה המרחבים של הירוק.

כשהגענו למלון וקיבלנו את המפתח לחדר, נתנו לנו מפה ואמרו לנו שהסויטה שלנו נמצאת באחד האזורים היותר מרוחקים מהקבלה והפקיד ממש סימן לנו את המסלול. קצת התבאסתי לרגע, אבל בעלי נסע עם המזוודות והרכב ואני והילדים יצאנו לסיבוב בעגלה גם כדי לחלץ קצת רגליים אחרי נסיעה ארוכה ומתישה. הרגשתי שאני מסתובבת בפארק או בקיבוץ, הכל ירוק ומטופח ואויר נקי והרים ברקע, פסטורלי לחלוטין! כבר התחלתי לעבור לפאזה אחרת, להוריד הילוך ובאמת להרגע מכל מה שהשארתי מאחור בבית.

 

המרפסת בחדר, יובל גורר את נוגה חזרה..
המרפסת בחדר, יובל גורר את נוגה חזרה..

גם בבוקר זה היה כל כך כיף לקום עם הילדים, להסיט את הוילון ולראות מרחבים של דשא ירוק ואת הנוף המשגע והחלטתי לשחרר שליטה ולפתוח לילדים את החלון (הרי בשביל זה ביקשנו בקומת קרקע..) . שלושתם רצו החוצה בהתלהבות. נוגה כבר הולכת ומיה עדיין זוחלת בעיקר אבל שתיהן נהנו לצאת ולחקור את הטבע כי ליד הבית אין לנו יותר מדי פארקים ירוקים ובשעות שאני אוספת אותם מהגן כבר חם מדי ואו שהולכים לגן השעשועים  או לג’ימבורי בקניון.

נהיינו מפונקים. ההורים של היום.

 

 

הילדים נהנים מהיציאה לגינה
הילדים נהנים מהיציאה לגינה

לכמה מכם שמתגוררים ביישוב עירוני יוצא לעשות סיבוב על הבוקר בסביבה ירוקה ונעימה בשבילים שלצידם עצים ופרחים?

זה היה כל כך כיף לעצור את המרוץ המטורף הזה שבו החיים שלי נמצאים בשנים האחרונות ופשוט להנות.

בשבת אחרי ארוחת הבוקר (מודה, התפרעתי עם המתוקים בסוף..) עצרנו במתקנים של גן שעשועים, מעץ, כמו של פעם, מהסוג שכמעט לא רואים היום עם נדנדה מעץ ועוד מתקן עם 3 גלגלים שמשמשים כהגה ואין לכם מושג כמה הילדים היו מבסוטים מהמתקנים הפשוטים הללו. זה היה קסום בשבילם וגם בשבילי.  אני ובעלי ישבנו על הדשא בצל , התמוגגנו מהילדים וזה היה כיף לא לעשות כלום. רק להנות..

 

גן שעשועים של פעם.. הכי כיף..
גן שעשועים של פעם.. הכי כיף..

נפגשתי עם מנהלת המלון שהסבירה לי קצת על המלון- 90% בבעלות הקיבוץ ועוד כ-10% בבעלות משקיעים חיצוניים. היא הדגישה את החשיבות של השמירה על התרבות ומתן ערך לאורחי המלון. נכון שהוא לא מהמלונות הזולים, אבל אין בו את כל הרעש וההמוניות של מרבית המלונות שמיועדים למשפחות באילת. יש דגש על התוכן שמוגש לאורחי המלון. מעדיפים לתת לילדים סדנאות מהנות ומעשירות כמו סדנת קרקס שנהנינו ממנה, סדנת זוחלים, סדנאות יצירה שונות ועוד פעילויות. בנוסף המלון מארח מגוון אירועי תרבות מוסיקליים במהלך השנה.

 

הילדים ארגנו קצת בלגן בחדר כדי שנרגיש בבית..
הילדים ארגנו קצת בלגן בחדר כדי שנרגיש בבית..

המלון מאוד מותאם למשפחות מאחר והוא נמצא במיקום אסטרטגי – קיבוץ הגושרים, צפון רמת הגולן, בקרבה של עשרות אטרקציות תיירותיות לכל המשפחה – קייאקים, רכיבה על סוסים, קטיף, יקבים , טיולי ג’יפים, המרכז במטולה ועוד. יש משהו בנסיעה הארוכה הזו שגורם לך לשנות פאזה. בשנתיים האחרונות יצא לי לבקר באילת בתקופת הקיץ והיום זה כבר לא מה שהיה פעם. נהיה נורא חם לעומת שנים קודמות ביוני – אוגוסט או שלי נהיה חם יותר עם ילדים והחום בלתי נסבל כך שחוץ מבטן גב בבריכה אין הרבה מה לעשות.

אז בצפון יש מזג אויר הרבה יותר נוח. מתחם המלון מלא בפינות מוצלות ויחד עם בריזה מדהימה היה לנו ממש נעים וכיף במיוחד היום כשכל החברים שלנו במרכז התבשלו ולנו היה ממש נעים להסתובב.

994770_10151683547672094_1667683258_n

במקור היינו אמורים לנסוע ללילה אחד וביקשתי להאריך ללילה נוסף.

נאמר לי כי החדר הפנוי שנשאר הוא סויטה בקומה השניה באחד המבנים, ללא מעלית. מאחר ואנחנו עם תאומות ועגלת תאומים קצת התלבטנו אבל החלטנו שזורמים. האמת שזה לא היה נורא, הרמנו יחד את הבנות עם העגלה במדרגות, וגילינו להפתעתנו סויטה לא פחות מפנקת שעונה לשם “עליסה בארץ הפלאות“. יש להם קטע כזה במלון שבכל אחד מהחדרים יש יצירות אמנות לפי נושא (ספרים למשל) או אמן ועל שמו קרוי החדר. בלילה הראשון היינו בסוויטה של ג’יין פונדה. קצת שעשע אותי הקטע עם עליסה בארץ הפלאות אחרי שלפני שבוע וחצי הפקתי בשיתוף עם נוטרילון ערב לאמהות עם שולחן מעוצב בהשראת עליסה בארץ הפלאות  כך שזה היה חמוד מבחינת הרעיון.600625_10151682307617094_541680217_n

הסויטה הזו היתה מחולקת לשני חלקים – סלון גדול ומרווח עם פינת ישיבה וחדר שינה כשחדר אמבטיה גדול עם אמבטיה כפולה מרווחת נמצא בין שניהם. אידיאלי למשפחות עם ילדים. בסלון היתה ספה שנפתחת למיטה זוגית והוא מאוד מרווח. יש גם מרפסת תלויה מקסימה שפונה לנוף מהמם. בקיצור, חזרתי מוקסמת לחלוטין כמו שבטח כבר שמתם לב.

העיצוב של החדרים קלאסי, אלגנטי ויוקרתי, המלון ברמה של 5 כוכבים +++.

לאתר פסטורל והזמנת חדרים

8565_10151680934522094_1551415921_n

פסטורל ספא :

במלון יש גם מתחם ספא להנאתם של אורחי המלון.

במהלך הסיבוב עם מנהלת הקבלה עברנו דרכו. מסתבר שאורחי המלון יכולים להנות ממתקני הספא שכוללים : חמאם טורקי, סאונה פינית, אמבט רפלקסולוגיה, מערת גשם עם זרמים חמים וחדרון עם דלי מים קרים מתהפך מלמעלה כשתצטרכו טיפה להתקרר וגם מתחם מנוחה מפנק עם נוף פסטורלי (באמת!) שאפשר לשבת ולהרגע בו.. הבטחתי לעצמי שאני חוזרת מאוחר יותר לעיסוי שאני כל כך צריכה או למחרת בבוקר, אבל עם 3 ילדים קטנים תכנונים לחוד ומציאות לחוד.

אפילו תכננתי להשתמש בשירותי הבייביסיטר שהתברר לי שיש במלון אבל יש לי קטעים שקשה לי לשחרר.

הרגשתי קצת נקיפות מצפון עם זה שעד שאני מפנה סופשבוע כדי להנות נטו עם הילדים זה לא לעניין להשאיר אותם לבד עם מישהי זרה במלון למרות שהם די זורמים עם כל אחד. אבל הבטחתי לעצמי שאני הולכת לצ’פר אותי ואת בעלי בהזדמנות אחרת ביום פינוק בספא. אנחנו זקוקים לזה ובעיקר הגב שלנו צריך את זה דחוף.

קצת התבאסתי כשיצאנו לכיוון הבית וגיליתי להפתעתי שלא הספקתי אפילו להנות ממתחם הספא אבל הבטחתי לעצמי פיצוי בקרוב..

576782_10151682597057094_1218209226_n

לסיכום,

אם בא לכם על נופש מפנק בזוג או לכל המשפחה , פסטורל בהחלט מאפשר את זה.

המתחם של המלון כל כך גדול, כך שאתם ממש לא מרגישים את האורחים האחרים. כשאנחנו התארחנו המלון היה בתפוסה מלאה והיה פשוט שקט ורגוע. כנראה שיש משהו בכל הטבע הזה שעוטף אותך שגורם לאנשים להוריד הילוך ובאמת להרגע. גם מבחינת הילדים, חוץ מהקרקס ועוד מסיבת ריקודים ביום שישי, לא היה צורך בהפעלה נוספת. הם נהנו מהמרחבים והדשא ואם היינו זוכרים להביא לבנות את הבימבות הן היו משתוללות. אגב, אפשר להביא אופניים, בימבות, וכדומה לטובת האירוח במלון. יש המון שבילים סלולים שהילדים יכולים להנות מהם, אבל אם הילדים שלי שמאוד זקוקים לאקשן נהנו ולא הרגשנו אותם, אני מאמינה שכל ילד יכול להסתדר.

אז למה אתם מחכים? רוצו להזמין מקום לקיץ הקרוב..

לאתר פסטורל והזמנת חדרים

לעמוד הפייסבוק של פסטורל לחצו כאן 

טלפון להזמנות: 04-6836611 – זוג כרטיסים במתנה לקייאקי כפר בלום למזמינים שיאמרו שהגיעו דרך 2BMOMMY!

אבל עזבו אתכם. גם בלי הקייאקים החופשה חלומית ומהנה..

 995048_10151682308537094_378254670_n 994884_10151682308497094_1407362006_n 972299_10151680842492094_144077459_n 971893_10151683506487094_927281580_n 970759_10151681748477094_1752208695_n 969838_10151680841262094_120799351_n 580635_10151680842842094_756632779_n 935591_10151682307882094_814634818_n 943392_10151682307937094_287397526_n 943431_10151680937012094_73180556_n424668_10151683549482094_1975564457_n 946901_10151683547267094_1136680040_n 968864_10151682307797094_1080370173_n 296164_10151680837557094_564642461_n 295629_10151683506567094_1262788604_n 249128_10151684287012094_1147752128_n 181232_10151682308112094_884751035_n 10173_10151682308417094_1107626101_n

 

 

 


Response (15)
  1. גליה יוני 24, 2013

    איזה יופי לראות שכל כך נהניתם… חובה לעשות לפעמים עצירה מכל הטירוף ולנוח ולהירגע עם המשפחה (ועוד במקום כזה…)

  2. אילנה יוני 24, 2013

    ביןקטעי הפוסט נעצרתי על התמונות היפות, הירוק מושך את העין (וגם הקינוחים כמובן) נדמה שלרגע חוויתי מהרוגע הזה

  3. שרית יוני 24, 2013

    מלון שמצליח לספק עניין והנאה גם לקטנטנים וגם לגדולים, זה לא דבר של מה בכך. תודה על הכתבה הכנה והמפורטת.

  4. יעל יוני 24, 2013

    עשית לי עוד יותר חשק לחופשה!! בהחלט חלומי 🙂

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *