מיקס פירות קפואים REBAR שייק פירות או פרוזן יוגורט טבעוני \ חלבי אצלכם בבית!

2

מיקס פירות קפואים  REBAR שייק פירות או פרוזן יוגורט אצלכם בבית!
במהלך החודשים האחרונים אני עוברת תהליך מבורך מבחינתי שכולל מעבר לאוכל בריא יותר. זה התחיל בזכות תהליך “מפת המזון” שאני עוברת עם רמה תמר בהר ששינתה לי את כל הרגלי התזונה וכתוצאה מכך פשוט התחלתי לאכול יותר בריא.
בזכות התהליך גיליתי שאני יכולה להסתדר בלי כמויות של סוכר לבן ופחמימות ריקות מדי יום בשביל לשמור על עירנות ורמות אנרגיה גבוהות כך שבשעות שבהן האנרגיה יורדת, אני מרימה אותה חזרה עם פירות.
כן, לא גיליתי פה שום דבר חדש ויש לי אפילו סופר מתחת לבית, אבל הבאסה היא שלפעמים בא לי פרי מסוים ויש תקופות שבהן היצע הפירות ממש דל ובא לי עוד דברים מעבר לתפוח, תפוז ואגס.
גיליתי שהכי נוח לי לצרוך את מנת הפירות שלי בשייק בריאות כך שאני פשוט חותכת את הפירות, מוסיפה קצת אגוזים, תמרים, לפעמים גרעיני דלעת , זרעי צ’יה או מעט אבקת ספירולינה, כמה קוביות קרח, ויש לי משקה בריאות במרקם של ברד תוך דקה.
רשת משקאות הבריאות RE BAR מתחילה לשווק ב-58 הסניפים שלה ברחבי הארץ שלושה מיקסים של פירות קפואים שהולכים לעשות לכם חיים קלים וטעימים.
מדובר על שקיות להכנת המשקה בבית. בכל שקית יש 400 גרם פירות קפואים וטריים שנקטפים עם שחר ומוקפאים בטמפרטורה של 40 מעלות ששומרת על הערכים התזונתיים שלהם. הפירות עוברים תהליך הבשלה מיוחד לאחר הקטיף ומיובאים ממגוון מקומות בעולם, כך שתוכלו לאכול בחורף פירות של קיץ ובקיץ  פירות של חורף.
למי ששותה שייקים של בריאות על בסיס יומי זה פתרון מעולה. זה שומר על רמות ויטמינים גבוהות בגוף, ממלא באנרגיה ונותן לגוף את מנת הסוכרים שלו בתוך משקה מרענן וטעים.
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

מיקס פירות קפואים REBAR
מיקס פירות קפואים REBAR

בסדרת המיקסים הקפואים של REBAR יש שלושה מיקסים של פירות:
Wild berries, על טהרת פירות יער אדומים, הכולל; תותי שדה, דומדמניות, אוכמניות ופטל .
Tropical mango, מנגו, אננס ונגיעות פסיפלורה
 Fresh melon המבוסס על מלון כתום אגס , טוויסט של למון גראס ונענע.
מחיר כל שקית 27 ש”ח ואפשר לרכוש אותן באחד מ-58 סניפי הרשת.
הרכבי המיקסים: 
wild berries
פטל – 15%, סרביה ופולין
חמוציות – 20%, פולין
אוכמניות אמיתיות – 20%, פולין
תותים – 45%, פולין
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
מיקס פירות אדומים קפואים REBAR
מיקס פירות אדומים קפואים REBAR

tropical mango
מנגו – 50%, פרו
אננס – 40%, קוסטה ריקה
פסיפלורה – 10%, הולנד
fresh melon
מלון כתום – 55%, גווטמאלה
אגס – 38%, איטליה
נענע – 3.5%
למון גראס – 3.5%
קיבלתי להתנסות את המיקס האדום והמיקס הכתום.
הכנתי איתם שייקים ממש טעימים בשילוב עם קרח, אגוזים ותמרים.
מאחר ואני בהפסקה עם מוצרי חלב לאחרונה אני מפנטזת מזה תקופה ארוכה על פרוזן יוגורט – יוגורט קפוא עם פירות.
איך שקיבלתי את המיקסים של הפירות זה מה שעבר לי בראש אבל קצת התבאסתי כי מוצרי חלב לא עושים לבטן שלי טוב וגם מבחינה אידיאולוגית מעדיפה להמנע. ובכל זאת, הקרייבינג היה חזק ממני וירדתי לסופר. החלטתי שאולי אקנה חלב סויה ואשתמש בו בשביל השייק.
תוך כדי שאני עוברת על המדפים בסופר, אני מגלה להפתעתי יוגורט על בסיס סויה עם חיידקים פרוביוטים במתיקות עדינה.
עד כה, כל הניסיונות שהיו לי עם סויה במצב נוזלי הסתיימו ברמת החוסר נכונות להכניס את זה לפה אבל משהו בי הרגיש שזה יהיה בסדר.
חזרתי הביתה וטעמתי את היוגורט סויה של תנובה וגיליתי להפתעתי מרקם שממש מזכיר יוגורט רגיל וטעם שהרגיש כמו יוגורט, כך שאני בטוחה שאם הייתי בעיניים עצומות, לא הייתי מבחינה.
איך להכין פרוזן יוגורט 14962778_10154732617872094_4397435481959984873_n
פרוזן יוגורט זה למעשה שילוב של יוגורט קפוא עם פירות קפואים שמערבבים יחד בבלנדר.
הוספתי את היוגורט סויה למיקס פירות אדומים עם קצת אגוזי פקאן ומקופלת (הקרייבינג), יחד עם הפירות הקפואים שהם כמו קרח יצא לי פרוזן יוגורט בכמות מכובדת, כמות שבד”כ אני משלמת עליה בסביבות ה-20 ש”ח בגלידריה והכל יחד עלה לי כ-10 ש”ח (בהתחשב בכמות שבה השתמשתי מהשקית).
גם המיקס פירות הכתומים יצא נהדר יחד עם היוגורט סויה של תנובה במרקם קרמי ועשיר ואפילו הבנות שלי שבנות 4 וחצי טרפו בהנאה רבה את ה”גלידה” שאמא הכינה בבית..
כך שכפי שאתם רואים, גם לילדים שרוצים מתוק או גלידה, תוכלו להכין בכיף תוך דקה וחצי בבלנדר יוגורט עם פירות קפואים, טריים וטעימים, ממש כמו לקנות בחוץ רק שזה אצלכם בבית.
עלות שקית היא 27 ש”ח כאמור והיא תספיק לכם להכנה של כ-4 שייקים עם תוספת של קרח, חלב, יוגורט או מיץ תפוזים ובגלל שהפירות קפואים יוצא לכם מרקם כיפי ומרענן של סמודיז קפוא.
תהנו!
לאתר של REBAR[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]