מה צריך לשים לב כאשר מטפלים באקנה בהריון?

b

פצעי אקנה מופיעים בעיקר בגיל הנעורים, אך זה לא אומר כי שם הם נעלמים. לאורך חיינו יכולים להופיע לנו פצעי אקנה באזורים שונים בגוף מכל מיני סיבות. מה שאתם צריכים לעשות זה בכל פעם מחדש לבחור את הדרך הנכונה להתמודד עם המצב. עבור נשים אקנה בהריון זה לא דבר נדיר, מדובר על מציאות שעשויה להתרחש לפני הלידה. יש כל מיני סיבות להופעת אקנה בזמן ההיריון, אך מה שצריך לדעת זה מה עושים לגביו. הרי לא תרצו למצוא את עצמכן מסכנות אתכן או את העובר הקטן שנמצא ברחם שלכן.

מדוע מופיעים פצעי אקנה בזמן ההיריון?

גוף האישה עובר טלטלות רבות בזמן ההיריון, ההורמונים משתנים כל הזמן. מה שאומר שתמצאו את עצמכן מתמודדות עם מציאות שאותה לא הכרתם קודם לכן. יכול להיות כי הבעיות האלה יטרידו אתכן רק בהיריון, אחרי הלידה המציאות תחזור לקדמותה. ברגע שיש שינוי הורמונלי משמעותי בגוף עלולים לצאת פצעים בדמות אקנה. זוהי גם הסיבה שבגללה הם מופיעים בגיל הנעורים שבו המצב ההורמונלי משתנה. לנשים בהיריון יש סבירות גבוהה יחסית לראות פצעי אקנה על הגוף.

כיצד נמנעים מהופעת אקנה בהיריון?

נדגיש כי לא תמיד תהיה לכם האפשרות למנוע הופעת אקנה בהיריון. מה שאומר שתמצאו את עצמכן נלחמות, אך בפועל לא באמת משיגות את מבוקשכן. אך אין לכם מה להפסיד, יהיה עליכם לנסות להשיג את המטרה שאותה הצבתם לעצמכן. הדרך הכי טובה למנוע הופעת אקנה בזמן ההיריון היא פשוט להיות עם האצבע על הדופק. תשתמשי בתכשירים שינקו את עור הפנים ויאפשרו לך להרגיש הרבה יותר טוב. כמובן שזה עדיין לא יהיה מספיק על מנת להעלים את הסבירות להופעת פצעי אקנה בהיריון. מה שאת צריכה לעשות בנוסף זה להמעיט עד כמה שאפשר את השימוש באיפור. כל מה שידרוש ממך להתעסק עם עור הפנים שלא לצורך עלול רק לסבך אותך. מבחינת לחץ או פאניקה יהיה עלייך לנסות להוריד את המציאות הזאת למינימום האפשרי. עם כמה שזה קשה תצטרכי לקחת נשימה עמוקה בכל פעם שהדברים לא קורים כפי שאת רוצה.

איך מטפלים באקנה בזמן ההיריון?

טיפול באקנה בהריון ידרוש ממך לקחת בחשבון כי יהיו דברים שאותם לא תוכלי לעשות. מה שאנו מציעים לך זה להתייעץ עם הרופא על מנת שהוא יסביר לך מה אפשר ומה אי אפשר לעשות. יש תכשירים שמיועדים לנשים בהריון, מצד שני יש כאלה שלא מיועדים עבורן. אל תבצעי את הטיפולים על דעת עצמך מבלי שתתייעצי עם איש מקצוע שיכוון אותך. הוא יסביר לך מה נכון לבחור, ואיך תוכלי להעלים את הפצעים לתמיד. מי שלא רוצה לקחת סיכונים יכולה להמתין מספר שבועות עד שהפצעים יתחילו להיעלם.


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *