מה ההתלהבות סביב חולצות דרייפיט?

b

אם נלך קצת אחורה בשנים, הייתם מחליטים שאתם רוצים להתחיל לעשות פעילות ספורטיבית, צריכים להתארגן על ביגוד ספורט, איך זה שפחות מעשור הייתם צריכים להיפרד ממאות שקלים בשביל חולצה דרייפיט, ואילו היום ניתן להשיג אותה אפילו במחיר של 15 שקל?

נכון שפעם היה קשה להשיג אותה, היינו צריכים להירשם למרתון ריצה על מנת לקבל חולצה כזאת, או לרכוש אותה בחנות קונספט של מותג ידוע ולשלם עליה סכום לא קטן, היום היא זמינה בכל חנות או רשת אופנה במחיר אטרקטיבי, אז מה השתנה מאז להיום?

ניתן לכם קצת רקע על חולצות דרייפיט, חולצה מנדפת זיעה העשוייה מבד פוליאסטר שהוא לא באמת בד אבל תיכף נגיע לזה.
הטכניקה של חולצה מנדפת זיעה היא פשוטה עקב המרכיב האל-בד שלה להבדיל מחולצות כותנה אשר סופגות נוזלים או זיעה במילים פשוטות, אילו חולצת הדרייפיט אינה סופגת.

הפוליאסטר במילים פשוטות הינו ניילוו, קראתם נכון ניילון, לא הכוונה שקית של הסופר אבל ניילון, חומר סינטטי לכל דבר, חלק מהחולצות אלו עשויות מבקבוקי פלסטיק ממוחזר.
סיכמנו שזה לא בד, לכן הנוזלים לא נספגים בה ונשארים על גוף האדם, פעולה שגורמת לתחושת נוחות, לכן שחקני ענפי הספורט השונים לובשים חולצה דרייפיט בפעילות או במשחק, כיוון שלא קיימת ההרגשה שחולצה ספוגה בזיעה ומעניקה הרגשה מעיקה על הגוף עד כבלתי נסבלת ולא נעימה, למרות זאת בחולצת דרייפיט זה לא קורה.

חלק מיצרני חליפות הטרמיות, ניתן להבחין גם כי הם עשויות גם מפוליאסטר, כיוון ששומר על טמפרטורת הגוף בתנאי אקלים קשים.

כמו כל מוצר שמתגלה או הומצא מחדש אנו נאלצים לשלם סכומים לא קטנים, אפשר לדפדף טיפה אחורה לדוגמא את משחק הספינר הידוע, להיט שגרף מאות שקלים בהתחלה, אם נלך חודשים אחורה אפשר לומר זאת גם על מסכות בד נגד הקורונה, יכולנו לרכוש אותם במחיר של 3 ב-100 ואילו היום הם מגיעות בסופר באריזות של 100 יח’ במחיר של 15 או 20 שקלים.

כך גם חולצות דרייפיט אט אט הפכו לטרנד הלבוש היומיומי והספורטיבי, רבים משתמשים בחולצות אלו בפעילות ספורטיבית וכושר, לפעילות יומיומית לרבות חיילים בשירות צבאי. חולצות דרייפיט נכנסו גם לתחום חולצות בית ספר,
אפשר לראות היום אלפי תלמידים מגיעים עם חולצות דרייפיט לבית ספר בשילוב סמל בית ספר.

ניתן לרכוש חולצות דרייפיט במרבית רשתות האופנה וחנויות בגדים השונים בארץ, לצד חולצות קצרות וארוכות ואף בגזרה נשית. בשילוב של רב של צבעים לצד המידות השונות.

ראיינו בכתבה את יניב אוז מנהל אתר תן-טריקו חולצות בית ספר ששיתף אותנו “נכון שבאמת בעבר הייתה חולצת דרייפיט מאוד יקרה בהתאם לביקוש שלה, בשנים האחרונות מחיר חולצה דרייפיט היא במחיר של חולצה רגילה, בהתחלה לקוחות לא האמינו שזה מחיר חולצה רגילה ורכשו לכל בני המשפחה בגלל המחיר הזול, במקביל בשנים אחרונות יש מודעות גדולה לעניין כושר גופני ולכן גם הורים ומבוגרים רוכשים לעצמם מספר חולצות דרייפיט” 

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *