לימודיסק משחקים לימודיים לילדים קטנים לגילאי 2-9 – סיקור והמלצה

2

לימודיסק משחקים לימודיים לילדים קטנים לגילאי 2-9 – סיקור והמלצה

אני אמא לשלושה ילדים מדור טכנולוגי. נכון שגם לי יש יכולות טכניות והבנה טובה וחשיבה קצת אחרת מחוץ לקופסה, אבל הילדים שלנו, זה משהו אחר לגמרי. 

כל הכישורים והמיומנויות למידה ועבודה שיש לנו, כבר עברו אליהם ב- DNA והיום זה כבר לא מפתיע לראות ילד בן שנתיים יושב ומשחק במחשב.. 

כשיובל, הבן הבכור שלי שהיום בן 9 היה בן שנתיים, הוא גילה את המחשב עם האתר של יובל המבולבל וכבר אז גילה שליטה מופלאה בעכבר. 

בגיל 5 הוא הצליח להעתיק מסרטון ביוטיוב קוד להטבות במשחק מחשב, קוד עם אותיות באנגלית שהוא פשוט כתב על דף והקליד אחר כך במשחק ולכן זה לא מפליא אותי שהיום בגיל 9, הוא כבר רוצה להיות יוטיובר מצליח ויש לו כבר כמה סרטונים ברשת. 

עם האחיות התאומות שלו שהיום בנות 5, השתדלתי להגביל קצת יותר את זמן המחשב כשהיו קטנות ולשמחתי הן יכולות להנות גם מלצייר, להרכיב פאזלים או לשחק בתוך עולם קסום משלהן.

 ועדיין, כשהילדים יושבים לשחק, מרבית האתרים לא באמת נותנים תכנים חינוכיים שלא לדבר על כל הפרסומות והתכנים הלא נאותים שהם נחשפים אליהם בדרך ובגילאי בית הספר והגן, אני לפחות כאמא, מעדיפה שאם כבר יש להם “זמן מחשב”, אז לפחות שינצלו אותו בצורה טובה וחינוכית וגם ילמדו על הדרך. 

כנראה מאחר והילדים שלי הם מדור אחר, יש להם פחות סבלנות לסדרות כמו בלי סודות או כל מיני דברים אחרים ואת הקומפי וה- WEBI הם מיצו מזמן..  

כאשר אריאל מלימודיסק פנה אלי והציג בפני את התוכנות שלהם, מיד אמרתי לו שאני אשמח לנסות את זה עם הילדים. 

אני גם ככה במלחמות להגביל את שעות המחשב שלהם והקטנות שלי ממש צמאות ללמוד דברים חדשים ולמרות שהן בנות 5 הן כבר מכירות אותיות והתחילו לכתוב פה ושם מילים ראשונות. 

לימודיסק הן 4 תוכנות לימודיות שהופכות את חוויית הלמידה של הילדים למהנה ואינטראקטיבית שבשונה מתוכנות אחרות גם מותאמות לשם הילד והדמויות במשחקים מדברות עם הילדים ומפעילות אותם. 

את התוכנות אפשר לקבל על דיסק און קי או דיסק רגיל. 

זה היה מקסים לראות את החיוך של הבת שלי כשהדמות במחשב אמרה לה עם תחילת המשחק “שלום נוגה!”.

בכלל, בכל פעם כשהילד מצליח במשימה הוא מקבל עידוד ופידבק חיובי שמעודד אותו לעוד וגם כשהוא לא מצליח, הדמויות במחשב מציעות לילד לנסות שנית והכל תוך שימוש בביטויים חיוביים שגורמים לחיזוק המוטיבציה והגיה נכונה התורמת להעשרת השפה של הילדים.

האמת שאין הרבה מה להוסיף ותוכלו תיכף למצוא פירוט על כל אחת מהתוכנות, אבל כשמסתכלים על התוכנות של לימודיסק כהשקעה לטווח הרחוק, העלות היא מינימלית יחסית לתועלת ואם אנחנו מדברים על תעסוקה לילדים בבית בחופש, מתנות לגן, פעילות עם ילדים בבית, לימודיסק יעשו לכם שקט בבית. 

כבר אתמול נהניתי משעה של שקט (יחסי) בזמן שהחבר’ה נהנו מהתוכנות..

העלות של התוכנות של לימודיסק נעה בין 80-110 ש”ח לדיסק או דיסק און קי עם חיבור USB למחשב, ותוכלו גם לרכוש חבילה של כמה משחקים שתשמש את הילדים בהנאה רבה למשך כמה שנים. ויש לכם אחריות לכל החיים! 

לעמוד המוצרים של לימודיסק 

אם הילדים שלכם לפני כיתה א’ ואתם צריכים הכנה לכיתה א’, במקום לבזבז מאות שקלים על חוגים בתחום, אפשר לתת להם לשבת וללמוד בנוחות של המחשב בבית ותחת השגחתכם. 

הילדים שלי ישבו שעה בערך על המחשב ולאחר מכן הייתי צריכה ממש להתעקש כדי שיסכימו לסיים את המשחק שללא ספק גרם להם הנאה רבה, מה שאומר שאני צריכה לדאוג למחשבים נוספים בבית.. 

תוכנה לימודית לתאומים

כאשר שוחחתי עם אריאל, ציינתי בפניו שיש לי תאומות, והמשחק הרי מותאם לפי שם של ילד. 
אריאל לא נלחץ וכבר היתה לו תשובה מוכנה – במידה ויש לכם תאומים, אתם מוסיפים 20 ש”ח לכל דיסק ומקבלים משחק שמותאם לשני שמות שאותם ניתן לבחור בתחילת המשחק. 

מיה התעצבנה קצת כאשר שיחקה בשם המשתמש של נוגה כאשר החלפתי ביניהן וזה ממש הרגיז אותה שהוא לא קורא לה בשם שלה.. אחר כך החלפתי לה. 

זה ממש מרגש את הילדים לראות איך דמות במחשב ממש מדברת איתם! 

בסרטון צילמתי את הבנות שלי משחקות בתכנה, תוכלו לראות דוגמאות למשחקים ואיך ילדות בנות 5 מסתדרות איתה בקלות ומשחררות אותי לעיסוקיי.. 


 

התוכנות של לימודיסק: 

בכל דיסק תמצאו מגוון משחקים ופעילויות בדרגות קושי שונות כאשר התוכנות מתאימות לפי חתכי גילאים: 

 

הרפתקאה לימודית – לגילאי 2-6 ב-3 רמות קושי שונות 

מסע לימודי, מרתק ומאתגר בו עוזרים הילדים לדוני בחיפוש אחר משפחתו. תוך כדי המסע, מלמדות חיות היער את דוני והילדים.

23 פעילויות בתחומים שונים ומגוונים שזורים בסיפור עלילה מרגש אודות דוני (דינוזאור חביב) המחפש את משפחתו ונעזר בחיות היער.
סיפור העלילה, מרגש ומפעיל את הדמיון אצל הילד המשחק, בנוסף נעשה שימוש בסיפור להעביר לילדים את הוראות המשחק ובכך לסייע בפיתוח רמות הקשב והריכוז.
תכני המשחק והדרכים להפעלתו הותאמו כך שהילדים יוכלו ללמוד בהנאה מכל המשחקים והפעילויות בכל אחת מהרמות בהתאם ליכולתם.
המשחק מותאם מבחינה הרגשית, הקוגניטיבית והמוטורית לילדים בטווחי הגיל המצוינים לעיל.
התוכנה נותנת מענה לילדים שהחלו לשלוט בעכבר וגם לקטנטנים (שנתיים שלוש) שזה להם מפגש ראשון עם מחשב ועכבר. המשחק פועל גם על מסכי Touch בסביבת Windows.

משחקי אותיות לגילאי 4-6 
מסע לימודי במבוך אותיות והיכרות עם מילים ראשונות. 

למעלה מ-30 פעילויות שעוסקות בהקלדת אותיות במקלדת, אסטרטגיה ופתרון מבוכים, התמצאות במרחב וכיוונים, סבלנות והתמדה, מוטוריקה עדינה וקואורדינציה, זיכרון שמיעתי וחזותי, דמיון ויצירה, הרכבת פאזלים. 

בנוסף, מקבלים במתנה 60 דפי עבודה לתרגול משלים מחוץ למחשב. מעולה לילדי גן! 

לימודיסק משחקים לימודיים
לימודיסק משחקים לימודיים

הכנה לכיתה א’ – לגילאי 5-7 

תוכנה נהדרת להכנת הילדים לקראת כיתה א’ ותחילת הלימודים במסגרת הבית. 

במשחק תמצאו למעלה מ-60 פעילויות מגוונות השזורות בסיפור המסגרת של המשחק יחד עם דוני הדינוזאור. 

תכני המשחק הותאמו כך שהלמידה תהיה מהנה ותתרום באופן ישיר לפיתוח מיקוד לילדים עם בעיות קשב וריכוז, הבנת הנשמע, תקשורת בין אישית, יצירתיות ופיתוח יכולת הבחירה והאחריות האישית. 

בתוכנה תמצאו משימות לימוד בתחומים הבאים : 

שפה – חיבור אותיות למילים, מודעות פונולוגית, הרחבת אוצר המילים

חשבון – הבנה חוויתית של פעולות חיבור וחיסור

זכרון – תרגול זכרון חזותי והבחנה בפרטים

כישורים מוטוריים – מוטוריקה ותרגול תזמון – הקשה תוך צפיה ותנועה

רגשות – הכרת מילים המתארות רגשות, קבלת השונה, תחרות, הצלחה וכישלון, ביישנות, פרידה מההורים. 

תכנים נוספים להרחבת האופקים אותם פוגשים הילדים במהלך המשחק – זהירות בדרכים, תזונה ופירמידת המזון, מפת ישראל, ישובים וכיווני יסו, משפחות בעלי החיים, אמנות ויצירה, הכרת עץ משפחה, תפעול שעון ועוד. 

לימודיסק משחקים לימודיים
לימודיסק משחקים לימודיים

הרפתקה לימודית לגילאי 6-9

תוכנה לימודית עם תכנים במגוון נושאים להעשרה והעמקת הידע של הילדים. במקום שהם ישבו וישחקו במשחקים ללא תכלית, הם יכולים ללמוד מתוך התוכנה דברים חדשים תוך התנסות במגוון משימות ומשחקים. 

המשחק עוסק בתחומים : 

אנגלית – הכרות עם אותיות, מילים ותרגול כתיבה

חשבון – הכרת לוח הכפל ותרגול חיבור, חיסור, כפל וחילוק

שפה – הרחבת אוצר המילים, מיון ע”פ טגוריות 

מדעים – מערכת הכוכבים, הגוף והשל, קריאת שעונים, מחזורים בטבע. 

אומנות – הכרת ציירים ויצירותיהם, הבחנה חזותית, יצירה וציור

בנוסף – חשבון מעשי, סדרות, גוף האדם, גיאגרפיה, רצפים, פתגמים ועוד הפתעות. 

 

למידע נוסף ורכישה אתם מוזמנים להכנס לאתר של לימודיסק  ולראות את מגוון המוצרים והאפשרויות שמציעה החברה. 

לעמוד הפייסבוק של החברה לחצו כאן 

לימוד כתיבה וקריאה

כאן תוכלו לראות סרטון נוסף של ארץ האותיות ואיך מעלים את התוכנה. המשחק מתחיל בדקה ה- 7 בערך..