תגובות לפוסט: לא חיסנת? תשלמי! / מור סגמון https://www.2bmommy.com/%d7%9c%d7%90-%d7%97%d7%99%d7%a1%d7%a0%d7%aa-%d7%aa%d7%a9%d7%9c%d7%9e%d7%99-%d7%9e%d7%95%d7%a8-%d7%a1%d7%92%d7%9e%d7%95%d7%9f/ הריון לידה הורות Fri, 27 Aug 2021 14:31:57 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 מאת: מור סגמון https://www.2bmommy.com/%d7%9c%d7%90-%d7%97%d7%99%d7%a1%d7%a0%d7%aa-%d7%aa%d7%a9%d7%9c%d7%9e%d7%99-%d7%9e%d7%95%d7%a8-%d7%a1%d7%92%d7%9e%d7%95%d7%9f/#comment-1550 Mon, 22 Nov 2010 18:09:08 +0000 https://www.2bmommy.com/?p=12438#comment-1550 עדן,

לא יכולתי לסכם את זה טוב יותר.

אכן, זו התמונה בישראל.

מור

]]>
מאת: eden https://www.2bmommy.com/%d7%9c%d7%90-%d7%97%d7%99%d7%a1%d7%a0%d7%aa-%d7%aa%d7%a9%d7%9c%d7%9e%d7%99-%d7%9e%d7%95%d7%a8-%d7%a1%d7%92%d7%9e%d7%95%d7%9f/#comment-1549 Sat, 20 Nov 2010 17:42:35 +0000 https://www.2bmommy.com/?p=12438#comment-1549 אכן חוק עוקף דמוקרטיה. לכל אדם זכות החופש והבחירה בוודאי בנושא שגם ככה לא חד משמעי. לא סתם הורים נמנעים מלחסן את ילדיהם או מחסנים אותם מאוחר יותר. החיסון ומועד החיסון יכולים לגרום לתוצאות קשות. יש לא מעט רופאים הממליצים לדחות את מתן החיסון לגיל מאוחר יותר וגם רופאים המתנגדים לחלק מהחיסונים. אני רוצה לראות איפה משרד הבריאות שתינוקות נפגעים מהחיסון. הם אומרים במפורש שתוצאות תופעות הלוואי על ההורה בלבד. הם מסירים כל אחריות אם משהו משתבש לאחר לקיחת החיסון. חוצפה וניצול

]]>
מאת: עינבל https://www.2bmommy.com/%d7%9c%d7%90-%d7%97%d7%99%d7%a1%d7%a0%d7%aa-%d7%aa%d7%a9%d7%9c%d7%9e%d7%99-%d7%9e%d7%95%d7%a8-%d7%a1%d7%92%d7%9e%d7%95%d7%9f/#comment-1548 Thu, 18 Nov 2010 05:57:35 +0000 https://www.2bmommy.com/?p=12438#comment-1548 כל הכבוד לכם שעוקבים וזועקים – יישר כח
בתקווה שאכן נצליח להשפיע ולמנוע זוועות שכאלו

]]>
מאת: יונתן https://www.2bmommy.com/%d7%9c%d7%90-%d7%97%d7%99%d7%a1%d7%a0%d7%aa-%d7%aa%d7%a9%d7%9c%d7%9e%d7%99-%d7%9e%d7%95%d7%a8-%d7%a1%d7%92%d7%9e%d7%95%d7%9f/#comment-1547 Sun, 14 Nov 2010 07:55:30 +0000 https://www.2bmommy.com/?p=12438#comment-1547 ישר כוח

]]>
מאת: עמי https://www.2bmommy.com/%d7%9c%d7%90-%d7%97%d7%99%d7%a1%d7%a0%d7%aa-%d7%aa%d7%a9%d7%9c%d7%9e%d7%99-%d7%9e%d7%95%d7%a8-%d7%a1%d7%92%d7%9e%d7%95%d7%9f/#comment-1546 Sat, 13 Nov 2010 19:19:50 +0000 https://www.2bmommy.com/?p=12438#comment-1546 תודה
דברים כדורבנות. החוק האומלל הזה, שככל הנראה אינו מתיישב עם ערכים דמוקרטיים בסיסיים, מעצים את זכות הציבור לדעת.
יישר כוח
עמי

]]>