כריכים לאירועים בטעם של בית

2

איזה כיף זה כריכים – יש משהו נפלא שנותן תחושה ביתית נפלאה, בכמה אלמנטים שמתחברים יחדיו בין שתי פרוסות לחם. הם מלווים אותנו עוד מימי הילדות בדרך לבית הספר והגן, הולכים איתנו לעבודה.
בשנים האחרונות כריכים לאירוח גם לוקחים חלק באירועי השמחה הגדולים ביותר בחיינו. עם מגוון אין סופי וטעמים מדהימים, כריכים לאירועים צבעוניים ומגוונים יהוו חלק בלתי נפרד מכל אירוע.

 

כיצד ניתן לשלב כריכים כחלק מתפריט לאירוע?

עוד משנים עברו כריכים היו חלק מחיינו, רק שאז הם היו בעיקר נחלתם של אנשי המלוכה והאצולה, ולא רק בדוגמת כריכים לאירועים אלא חלק מהיום יום.

איך הכל התחיל? באלתור נהדר של רוזן שחי במאה ה- 18 בעיר סנדוויץ’ שבאנגליה, שביקש ממשרתיו לקחת פיסת בשר ולהניחה בין שתי פרוסות לחם. כך נולד הכריך הראשון ומאז, טוב, אתם יודעים מה קרה אחר כך.

עד היום כריכים הם חטיף צהריים מהיר, או ארוחה מלאה ומזינה; הכל תלוי באיזו וריאציה אתם מחליטים ליהנות מהם.

היופי הוא, שהם יכולים להתאים לכולם! בשל עובדה זו, החלו רבים להכיר בהם כתוספת נהדרת לקייטרינג באירועים מכל הסוגים; חתונות מפוארות וכיבוד בישיבת גיבוש, ועוד. הם הפכו פופולאריים כל כך בעיקר בשל מגוון האפשרויות:

  • כריכונים בכל מיני צבעים – כריכים נותנים צבע לבופה באופן אוטומטי, ובעיקר כשהם מגיעים במגוון של לחמים, צורות הגשה (פתוחים או סגורים), ועם תוספות שונות. עוד ניתן לבחור בין סנדוויצ’ים בשריים או חלביים בהתאם לקו הכללי של האירוע והכשרות.
  • יכולים לעמוד בפני עצמם – אמנם נכון שלרוב משלבים את הכריכים עם הבופה, אבל כדאי לדעת שהם מספיק חזקים בכדי לעמוד בזכות עצמם! בהזמנה של כריכים בהתאם למספר המשתתפים באירוע, יוכלו ליצור קייטרינג מעולה לא פחות.
  • מתאימים לכולם – שומרי כשרות, צמחונים, טבעוניים, רגישים לגלוטן וכו’; כל אחד יכול למצוא את הכריך המתאים לו ביותר, והטעים ביותר! כריכים לאירועים מגיעים במגוון אין סופי ומבטיח שאיש מהאורחים לא יישאר רעב.

 

כריכים גם לאירועים קטנים יותר : 

כאמור, גם אם מדובר באירוע מפואר או שבת משפחתית שבה כל מה שמתחשק לכם זה לשבת ולהשלים פערים, כריכים לאירועים הם תוספת מנצחת! בזכות הגיוון והאפשרויות, ניתן לשלב בין סוגים שונים של מטבחים וליצור בופה מרהיב ומגרה שאיש מהאורחים לא יוכל להתנגד לו.

אין ספק, כריכים לאירוח יהפכו את כל ארגון האירוע שלכם לפשוט וקל הרבה יותר, כשאתם יודעים שאתם עומדים ליצור מגוון מטורף עבור האורחים, עם שלל של צבעים וטעמים. מסתבכים? לא בטוחים במה לבחור? הכי טוב להתייעץ עם הקייטרינג שנבחר לספק לכם את הכריכים לאירוע שלכם, וליצור ביחד איתם את התפריט המושלם, המגוון, הטעים והצבעוני ביותר. אז למה אתם מחכים?!

 

 

 

 

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *