יום הולדת 5 לתאומות שלי – מיה ונוגה

2
יום הולדת 5 לתאומות שלי – מיה ונוגה – אם היו שואלים אותי מה הדבר הכי משמעותי שעשיתי בחיי או מה ההישג הכי גדול שלי – להיות אמא – להביא את השתיים האלו לעולם ולהגיע לגיל 5 בשלום.
 
אני זוכרת בצורה ברורה את הרגע הזה לפני 5 שנים ו-9 חודשים שבו נתבשרתי שיש לי שני תינוקות בבטן עם דופק.

מאחר וההריון הזה הגיע אחרי 3 הפלות ברצף עד שבוע 30 פחדתי לשמוח במיוחד לאור העובדה שכמעט כל רופא שפגשתי אמר לי שהסיכוי ללדת שתי ילדות בריאות במצבי קטן מאוד ושעדיף להיות ריאלית..

המפגש הראשון
 
ובכל זאת, מישהו למעלה החליט שהשתיים האלו יגיעו לעולם במצב מעולה אחרי 9 חודשי הריון שב-7 מתוכם אמא שלהם היתה בשמירת הריון על תקן אינקובטור עם כוחות נפשיים שאין לי מושג מאיפה הגיעו.
 
ואז, לפני 5 שנים נכנסו לחיינו ולמשפחה שתי נסיכות מלאות באור, שמחה ואהבה. ומי שמכיר אותן יודע שהן פשוט מפיצות אור בכל מקום שבו הן נמצאות.
הרבה אנשים בירכו אותי ואמרו לי בהריון ובהתחלה -מסכנה..
זכיתי בזכות הכי גדולה שיש. לגדל תאומות.
כבר עכשיו מתחילה להנות מהבנפיטס של לגדל שתי ילדות יחד.
מצד אחד זה אני נגד שלושה שהם לא פראיירים ומצד שני הן החברות הכי טובות ויודעות להעסיק את עצמן והאינטראקציה ביניהן זה אחד הדברים הכי קסומים שיש.
מתעוררת כל בוקר כשהן לידי, מסניפה אותן עמוק ומתחילה את היום בחיוך .
 
מרשה לעצמי להיות גאה בזה שהגענו עד הלום ולהודות שעשיתי עבודה לא רעה בהתחשב בעובדה שכבר שנתיים וחצי הילדים איתי רוב הזמן ושאני מצליחה לבד כמעט בלי עזרה.

מזכירה לעצמי גם ברגעים הקשים והמתסכלים כמה חיכיתי להן וכמה רציתי ויודעת שזה לא מובן מאליו שיש לי 3 ילדים מדהימים ובריאים והאימהות זה הדבר הכי טוב שקרה לי.

אוכלות עוגה ומתפנקות על הבוקר
 
נוגה- אלגנטית, ליידי, החמצן שלי, הבוגרת והאחראית. זו שעוזרת לי לארגן את הבית ולהשתלט על הבלגן של שני האחרים. ילדה מלאה שמחת חיים, רגישות ואהבה לכל מי שסביבה.. זו שכשהיא רואה שאני קצת לחוצה או עצובה באה ומחבקת אותי ונותנת לי מלא נשיקות עד שאני מחייכת שוב ועוטפת אותה באהבה וצחוק.
 
מיצ’וק – נכנסת לי לנשמה מהרגע הראשון. היית גוזל קטן במשקל 2.100 גרם ולעומת נוגה ששקלה חצי קילו יותר ממך כבר במבט הראשון ראיתי את החיוך הממזרי הזה ואת המבט של : לא רואה אותך ואף אחד ממטר!

כבר שינקת בפעם הראשונה היית ממוקדת מטרה ועוצמתית וכשמשהו לא התאים לך ידעת להבהיר את זה טוב מאוד ובניגוד לנוגה שכל הזמן רצתה ליטופים וידיים את העדפת שאניח לך לשכב בשקט בעריסה ושאניח לך. למדתי לכבד את זה.

מיה
 
היום את מלאה בפלפל, פיקחית , מצחיקה, יצירתית עם דמיון עשיר(הספר הראשון היער האפל עוד מעט בחנויות!), רקדנית וחיה בידיעה פנימית שאת נסיכה אמיתית. בטוחה שהיית אחת באחד הגלגולים הקודמים. וגם אחותך שנולדה עם אצילות מדהימה.
 
שתיכן באתן ללוות אותי ואת אבא שלכן ואח שלכן במסע הקסום הזה של המשפחה שלנו לטוב ולרע.
אתן מעבירות את כולנו שיעורים, שמות לנו מראה בלי הנחות, מנהלות את הבית ואת כל מי שסביבכן על האצבע הקטנה והופכות אותנו לאנשים טובים יותר..
 
תודה על המתנה שאתן ועל זה שבחרתן בי בתפקיד המשמעותי הזה של להראות לשתי נשמות ענקיות שכמותכן את הדרך.
רואה את העקשנות והדעתנות והחשיבה המיוחדת ויודעת שאני יכולה להיות רגועה ושיש לכן כל מה שצריך בשביל להסתדר בחיים..
אז מזל טוב נסיכות שלי.
יודעת שעוד כמה שנים כשתגדלו תקראו את זה ותדעו כמה אמא שלכן אוהבת אתכן וגאה בכן על מי שאתן.
בתמונות – עם הזונדה והוורוד זו נוגה .
ההכנות להפקת היומולדת 5 ביום שישי בעיצומן!
הן החליטו שהן רוצות יום הולדת פוני קטן והבטחתי להן שבגיל 5 נחגוג והן קיבלו הפקה מדהימה.. פרטים בהמשך.