טעויות שגברים עושים בדייטים – המדריך לדייטים לגבר – איך לא להבריח את בת הזוג

2

ובכן, אחרי 4 שנים וחצי בערך בביצת ההיכרויות של טינדר קיופיד, אלפא ושות’, יש לי מספר תובנות מתוך ניסיוני האישי.

אני חייבת להתחיל ולומר כי יש לי כבוד רב לבני המין הגברי אך יש כמה דברים שכל פעם קופצים לי למול הפנים והייתי יכולה להסתדר יותר טוב בלעדיהם ואני בטוחה שכמוני, גם רבות אחרות.

אז קודם כל נתחיל מהעובדה שאיכשהו זירת ההיכרויות ברשת הפכה להיות משהו מאוד נגיש וזמין לכולם, כל יום כל שעה.

כבר קרה לי שהיה לי ערב פנוי ומצאתי תוך כמה דקות דייט באזור שלי שלפעמים צלח ולפעמים לא.

אם אתם גברים ואתם קוראים את הכתבה הזו ובא לכם לצאת מהלופ הזה של אתרי ההיכרויות, קודם כל אתם צריכים לקבל החלטה שאתם באמת רוצים זוגיות.

אתם צריכים לקבל החלטה שאתם מוכנים לקשר ושאתם מוכנים לוותר על הבופה הזה של אכול כפי יכלתך מבלי לחשוב שבזמן שאתם מבלים עם מישהי שנעים לכם איתה, אתם אולי מפספסים מישהי שווה יותר.

החמדנות הזו רק תשאיר אתכם לבד בסופו של דבר!

לכן,

שבו עם עצמכם וקבלו החלטה מושכלת, שבמידה והתחלתם לצאת עם מישהי, זה אומר שאתם שמים בצד את כל היזיזות שלכם, את כל ההתחלות של הקשרים ומתמסרים בשלב זה רק לבחורה אחת.

וכן, אני מבינה שבשביל להתחיל לצאת עם מישהי אחת צריך לפנות ל-10. אז סבבה.

אבל ברגע שקבעתם דייט, אתם עושים פאוז על כל היתר. קאפיש?

 

עכשיו.

טעויות באתרי היכרויות: 

בואו נתחיל מהפרופיל שלכם באתרי ההיכרויות. 

  • תנו לנו לראות את העיניים שלכם. את התמונות עם משקפי השמש תחסכו מאיתנו. המבט שלכם הוא זה שיאמר לנו עד כמה אתם רציניים, עד כמה יש לכם לב טוב, עד כמה אתם בטוחים בעצמכם ועד כמה בא לנו להכיר אתכם.
  • תמונות שלכם עם חברות \ חברים, במיוחד תמונות עם חברות – כבר מוריד לכם הרבה נקודות. אנחנו רוצות לדעת שהגבר שנבחר זמין ולא מתהולל ממסיבה למסיבה עד כמה שזה אולי נראה מאגניב.
  • תמונות שלכם עם איזה סלבריטאי – במיוחד זמרי מזרחית – קודם כל תודה שאתה מעדכן מראש על הטעם המוזיקלי שלך והז’אנר אליו אתה משתייך, ומגניב שיש לך תמונה עם אייל גולן, אבל למה לעזאזל לשים אותה באתר היכרויות? זה רק מעיד על כמה אתה נואש להכיר מישהי וחושב שאתה לא מספיק טוב אז אתה חייב למשוך את תשומת הלב עם תמונה של מישהו מוכר. קצת בטחון עצמי והערכה עצמית. אם אני ארצה להכיר אותך זה לא יהיה בגלל שאתה מאלה שמציקים לסלבים ושואלים אם אפשר סלפי…
  • תמונות שלכם עם הגרושה – משום מה אני נתקלת בהמון תמונות של גברים גרושים עם הגרושה ולפעמים אפילו  תמונות משפחתיות. מה שאני מבינה מזה הוא שלאדם שמולי אין מודעות עצמית ושהוא עדיין לא השאיר את הגרושה שלו או האקסית מאחור.
  • תמונות של ילדים – לא רלוונטי. אם יש לך תמונה ממש מוצלחת שלך עם הילדים ואתה רוצה להעביר את המסר שאתה אבא מסור ומעורב, אז סבבה. למרות שאנחנו מחפשות להכיר אותך והילדים יבואו בשלב מאוחר יותר.
  • סטטוס. בחיאת, תכתבו את הסטטוס שלכם – רווק, גרוש, נשוי, אלמן. תנו לנו את הכבוד הבסיסי של להחליט אם מתאים לנו להכיר אתכם. חבל לבזבז את הזמן שלנו ושלכם על תחילת היכרות רק בשביל להבין שאתה רווק או נשוי וזה לא מתאים.
  • תמונות עדכניות – כן, אנחנו יודעות שלפני 5 או 10 שנים נראיתם אולי יותר טוב, וזה אולי ישכנע אותנו יותר לרצות לפגוש אתכם, אבל אם נגיע לפגישה ונגלה שהשיער שלך פתאום האפיר, נעלם, או שעלית 10 קילו מאז שצולמה התמונה, או שאתה נראה שונה מדי במציאות כי התמונה ממש ישנה, אנחנו סתם נתבאס ובמרבית המקרים נרצה לסיים את הפגישה מהר ולשכוח ממך. אז קצת כבוד בסיסי. תנו לנו לראות אתכם כמו שאתם.
  • סלפי זו לא מילה גסה.  לא צריך תמונה מטיול מיוחד, מספיק להעלות סלפי פשוט בטי שרט, עם חיוך קל ומבט ישיר. זה כל מה שאנחנו צריכות.
  • תמונות של הרכב היקר שלך, הרכב המפואר שהשכרת בחול או הרכב של חבר שלך – גם לא רלוונטי. אלא אם כן אתה מחפש מישהי שמחפשת ספונסר ולא אהבת אמת. ובינינו, רוב הנשים האינטיליגנטיות יחשבו לעצמן שגבר שצריך להשויץ ברכב שלו זה גבר שצריך לפצות על חוסר בטחון באזורים מסוימים..
  • תהיה מדויק וספציפי. תחסוך לנו ולך זמן מיותר על תהיה מה אתה מחפש. פשוט תכתוב בשורה וחצי מי אתה, מהיכן, מה אתה מחפש, גובה, ותן לנו להחליט אם זה מתאים.
  • אם אתה מחפש משהו לא מחייב – תכתוב. מחפש קשר לא מחייב. יש הרבה נשים שזה מתאים להן, בין אם הן רק סיימו קשר לאחרונה או עדיין בהליכי פרידה, אל תהיה מהמניאקים שמקשקשים על זוגיות ואהבה כשכל מה שאתה מחפש זה סטוץ ללילה. נכון, זה מצמצם לך את האופציות אבל גם אהבת אמת יכולה להתחיל מסטוץ כשזה האדם הנכון. תאמין לי שכאב הראש ממישהי שפיתחה ציפיות כלפיך, יהיה יותר גרוע..
  • גובה. נכון שלרובנו לא מפריע לצאת עם גבר נמוך אבל יש נשים שזה חשוב להן. במיוחד אם אתה נמוך במיוחד אז עדיף שתציג את כל העובדות מראש ותן לבחורה להחליט אם זה מתאים לה או לא.
  • ובכלל. כנות זו לא מילה גסה. אני נתקלת בהמון גברים שמנסים לייפות את המציאות ולהציג תמונה אחרת ממה שהמצב בפועל, אז אל. כי ברגע שנגלה שלא היית כנה, רוב הסיכויים שנעיף אותך ושזה יוריד לנו ממך.

אחרי שהתחלתם לדבר. 

  • אל תהיה סטוקר. אנחנו הכי לא אוהבות כשגבר שרק התחלנו לשוחח איתו ישר פונה אלינו בפייסבוק ומציע לנו חברות. זה כמו לפלוש לנו למרחב עוד לפני שהחלטנו אם זה מתאים לנו. תן ספייס. גם אם ראית חברים משותפים שלנו, תהיה ג’נטלמן ותן לנו לחשוב שאתה לא רצת לחפש אותנו בפייסבוק ושכבר הספקת לעבור על כל התמונות שלנו. אם נרצה, נציע לך להחליף חשבון פייסבוק ביוזמתנו.
  • אל תטריד ותתלהב יתר על המידה. ברגע שקבעתם להפגש אחרי שיחה קצרה או ארוכה, תן לה את הספייס שלה ותשמור את כל השיחות הארוכות לפגישה. גברים שמסמסים כל שעה עם אייקונים של נשיקות, לבבות וחיוכים עוד לפני שנפגשנו, זה טרן אוף רציני. תהיה גבר. קצת מסתוריות.
  • כנות. אחד המרכיבים הכי חשובים. אל תנסה להיות מישהו שאתה לא כי אנחנו נעלה על זה די מהר.
  • קבעו במקום נייטרלי – בית קפה, בר, חוף הים ואם כבר חוף הים אז כשמזג האויר נוח ותדאג לשמיכה ואולי בקבוק יין וקצת נשנושים או לשבת באיזה בר בחוף הים. אל תציע לה לבוא אליך או אליה הביתה בפגישה הראשונה. זה לא מכבד. ואם בכל זאת הצעת והיא מתנגדת, קבל את ההתנגדות שלה והצע אלטרנטיבה שמכובדת על שניכם.
  • אם אתם גרים באותו אזור או במידה וקבעתם להפגש באזור שלה לדייט ראשון, הצע לאסוף אותה מהבית. לא צריך להיות מיוחדים ומקוריים עם המסעדה או הבר הכי שווה בתל אביב לדייט הראשון. תקבעו בבית קפה שכונתי נחמד, כי המטרה פה היא לשוחח, להכיר ולבדוק את הכימיה המשותפת.
  • הגדרת ציפיות. אני בעד תיאום ציפיות כבר בשיחת הטלפון הראשונה. שתף אותה מה הציפיות שלך מההיכרות – סטוץ, לבלות, להכיר, ציפיה למשהו שיתמשך עם פוטנציאל. גם אם אתה רק מחפש סטוץ, זה בסדר. אבל תבדוק שהפרטנרית שלך בעניין כי אחרת היא תבין את זה וסתם שרפת ערב שהיה יכול להיות מושקע במישהי שיש לה את אותן כוונות כמוך.
  • סיגריות ועישון – במידה ואתה מעשן כבד והיא לא או ההיפך, דברו על זה כבר בשיחה הראשונה. מניסיון , גם כשיש את הכימיה והתשוקה הכי גדולה שיש, ריח של מאפרה מהפה זה הטרן אוף הכי חזק שיש, או אדם שנכנס למיטה כשהוא אפוף בעשן סיגריות או יוצא שניה אחרי הסקס כדי לעשן וחוזר מסריח – זה בהחלט גרם לי באופן אישי לסיים כמה מערכות יחסים. אז עצה קטנה, אם אתם לא באותו סטטוס של עישון, תחסכו לעצמכם..

הדייט.

  • אם קבעתם שאתה אוסף אותה או במקום מסוים, השתדל להגיע כמה דקות לפני הזמן. אם אתה רואה שמסיבה כלשהי אתה מאחר, דאג להודיע לה.אפשר לומר שאיחור עד 10 דקות זה בגדר הסביר. נתקלתי בגברים שאיחרו חצי שעה ושעה ולא טרחו לעדכן. זה לא מכבד, במיוחד אם היא גרושה והתארגנה מראש על בייביסיטר (בתשלום) לשעה מסוימת והיא מוצאת את עצמה מחכה…
  • אחרי המפגש הראשוני, רוב האנשים יודעים אם יש משיכה כלפי הצד השני או לא. אני תמיד מעדיפה לומר משפט כמו – אז אני לטעמך? שבד”כ גורם לצד שמולי להרגיש מבוכה מהכנות שלי אבל המשפט הזה משאיר לצד השני פתח מילוט במידה והוא לא מרגיש משיכה או במידה ואתם מרגישים שזה לא זה, אפשר להגיד אני מצטער, אבל לא מרגיש לי שיש פה קליק ושעדיף שנסיים עכשיו את הדייט. ככה תחסכו לכם ולצד השני שעה וחצי של מבוכה, תהיה ואי נעימות. עדיף רגע אחד של אי נעימות ולסיים את הדייט מאשר ערב מייגע עם אדם שברור לכם שלא הולך לקרות איתו שום דבר.
  • אל תתרחץ עם הבושם, יש נשים שרגישות לריחות מסוימים וייתכן שתהרוס לעצמך את הדייט במידה ובחרת לשים יותר מדי ריח שלא נעים לה.
  • השתדל להתקלח לפני ולהגיע מסודר. לא צריך חליפה או מכנס מחויט, אבל חולצת פולו או טישרט עם ג’ינס, תלוי איפה קבעתם, יכולה להתאים. מבחינת נעליים – לא סנדלים ולא כפכפים. זה מוריד לנו. את זה אפשר להשאיר לדייט השלישי או הרביעי בחוף הים אבל לדייט ראשון , תגיע מסודר.
  • אני יודעת שזה ישמע קצת שוביניסטי – אבל גבר שמציע לשלם על כוס קפה בדייט, הוא גבר שמבחינתנו הוא לא קמצן שזה אחד הדברים שהכי מורידים לנו מגבר, ובינינו, לא יקרה לך כלום אם תציע לשלם עבורנו 20-30 ש”ח. יש נשים שיתעקשו לשלם. אתה מבחינתך משלם. למה? כי בכל זאת יש לנו איזושהי תפיסה קדמונית דפוקה שהגבר צריך לשלם בדייט הראשון כדי להוכיח רצינות. כי אנחנו יודעות שגבר שיתקמצן על כוס קפה בדייט ראשון, יתקמצן על דברים אחרים. לא חייבים לצאת למסעדה יקרה, אפשר סתם לצאת לדרינק או קפה, אבל בדייט הראשון זה יגרום לנו להרגיש שאתה ג’נטלמן שמכבד. כמובן שיש מהצד השני את הנשים שמחפשות ספונסר. אישה נורמלית תציע לשלם בדייט השני או השלישי ואני בעד הדדיות באופן אישי.
  • אם אתה טרי בתחום הדייטים, תוכל לחשוב מראש על רשימה של נושאים לדבר עליהם, כל מיני “שוברי קרח” כמו שיחות על העבודה, טיולים לחול, חלומות, תכנון לעתיד, ובמידה ויש ילדים, אפשר לגעת קצת גם בנושא הזה.
  • שיחות על האקסית, הגרושה או מישהי הזויה שיצאת איתה הן טרן אוף שיתן לנו להבין שאתה אמנם איתי בדייט אבל הראש והלב שלך עדיין איתה. אז נכון שכששני גרושים נפגשים מדברים על הרקע בכלליות, אבל אפשר להשאיר את זה ברמת הכלליות. אפשר לומר ש”אתם מעדיפים לא לפתח את הנושא הזה עכשיו”. אל תדאגו, יהיו עוד הזדמנויות לדבר על זה.
  • אל תעשן כמו קטר בדייט, זה מעיד על חוסר נוחות ועל עצבנות וסטרס.
  • אל תשקר על כמה אתה מעשן. יצא לי כבר להכיר גברים שאמרו בדייט שהם מעשנים “סיגריה-שתיים ביום” ואחרי שבוע זה הפך ל-4-5 ביום ואז “קופסה ביום כי אני עובר תקופה לחוצה”. באמת. זה לא יעבוד.
  • אל תשקר על איזה מן אבא אתה. נכון שאתה רוצה להרשים בדייט, אבל יצא לי להכיר גברים גרושים עם ילדים שטענו שאכפת להם מהילדים והם רואים אותם הרבה אבל בפועל גיליתי שהם בקושי רואים אותם פעם בשבוע מתוך בחירה, לא כי הם לא יכולים אלא כי לא בא להם (וכשמדובר בנשים גרושות עם ילדים, רובן יעדיפו לצאת עם גבר שאכפת לו מהילדים שלו וגבר ששם את הילדים שלו בעדיפות ראשונה זה מה שאנחנו נעדיף). קח בחשבון שאחרי תקופה אנחנו נראה את האמת כמו שהיא, אז תחסוך לנו את הסיפורים. ובלי קשר, אם יש לך ילדים, מגיע להם אותך בעדיפות ראשונה.
  • אם לא באמת בא לך עליה להמשך, ואתה רואה שהיא כן מעוניינת ושיש פה פוטנציאל להשיג סקס ללילה – אל תגרום לה להרגיש שאתה מעוניין רק בשביל להשיג סקס ותזרוק אותה אחר כך. תנסה לחשוב איך זה היה מרגיש אם מישהי היתה מנצלת אותך רגשית ומינית. בכל מקרה, יש נשים מאוד רגישות שיקחו את זה קשה. תשתדל להצהיר על הכוונות שלך.
  • אם אתה מגיע אליה הביתה ויש בלגן, תשמור את ההערות שלך לעצמך. זה הכי טרן אוף שיש וזה לא עניינך כל עוד אתם לא חיים יחד.
  • כנ”ל לגבי ביקורת על הגוף שלה או על זה שהיא צריכה לעשות ספורט או “שיהיה לה יפה יותר עם כמה קילו פחות”. זה מה יש חמוד. לא טוב לך? הדלת שם..
  • אם יש לה ילדים קטנים, אתה חייב להבין שהם חלק מהחבילה ושיתכן ויהיו לכם מגבלות כשמדובר על פגישות וזמינות מצידה. אם זה לא מתאים לך זה בסדר, רק אל תתן לה להיות באשליות לגבי זה.
  • בכלל , כשמדובר בנשים גרושות עם ילדים קטנים, תשתדל להיות הוגן ולהתחשב. מספיק קשה להן גם ככה, והדבר האחרון שהן צריכות זה עוד אידיוט שמחפש רק סקס (סליחה אבל זה נכון).
  • אל תשתה הרבה אלכוהול ואחר כך תהיה שיכור וחרמן ותנהג בחוסר כבוד, ,או תציע להסיע אותנו חזרה הביתה כשאתה שיכור. קצת אחריות..
  • אם אתה מציע בסוף הערב להמשיך אליך או אליה והיא אומרת לא , תכבד. אל תנסה לשכנע או להפעיל לחץ.
  • אל תחשוב אפילו על להציע להתמזמז ולעשות סקס ברכב בסוף הדייט. זה אחת ההתנהגויות היותר דוחות ולא מכבדות שגבר יכול לעשות.
  • אל תתרברב בכמות הנשים ש”עשית”, זה רק יגרום לנו להבין כמה מהר כדאי לנו לסיים את הדייט ולחזור לאתרי ההיכרויות.
  • אל תרכל על אנשים אחרים, במיוחד אם יש לכם מכרים משותפים. זה טרן אוף ויגרום לנו להבין שכל מה שיהיה בינינו יגיע די מהר לאנשים אחרים. לא תודה.
  • אם בסוף הדייט היא באה אליך הביתה והיא בלי רכב, אל תסלק אותה מהמיטה באמצע הלילה או שתדסקסו על האופרציה הטכנית לפני. וגם אם היא כן עם רכב ואתה רואה שהיא עייפה, אל תשלח אותה הביתה במצב כזה. גם אם אתה אוהב לישון לבד, לא יקרה כלום אם היא תשאר לישון יחד. כבוד, כבוד, כבוד.

אחרי הדייט

בין אם החלטת שאתה רוצה המשך ובין אם החלטת שלא, תשלח לה הודעה בבוקר של ” היי, היה לי ממש נחמד אתמול ואשמח להפגש שוב” או “היי , היה לי ממש נחמד אתמול אבל אני לא מרגיש שיש לזה המשך מצידי, שיהיה בהצלחה”.

אם החלטת שלא, תעדכן אותה ואל תתן לה להיות תלויה באויר.

משום מה גברים בשנים האחרונות מתנהגים בזלזול וחוסר כבוד כלפי נשים. השקענו מזמננו, התארגנו, יצאנו, שמענו, הכרנו, אולי עשינו יותר מזה בסוף, אבל אפשר להיות אנושיים ולכבד.

ונגיד שלא בא לך עליה ולא נעים לך לשלוח לה הודעה, אז כשהיא תשלח, תכתוב לה שאתה מתנצל אבל זה לא מתאים מבחינתך.

פשוט תסיים. זה יותר בריא לקארמה.

השתדלו להיות כנים לגבי הכוונות שלכם, תנו יחס אחד לשני ושיהיה בהצלחה!

אם יש לכם עוד דברים או תגובות אתם מוזמנים להוסיף בתגובות למטה .

 

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *