טיפול ראשון בביוקיור BIO CURE – רפואת תדרים – GLOBAL DIAGNOSTICS – פתרון לכאבים כרוניים

2

לפני 3 שבועות בערך הוזמנתי ל – BIO CURE על מנת להתנסות בסקירה של מצב הגוף שלי. הייתי די סקפטית אבל הבדיקה יצאה מדויקת להפליא וסיפרה לי על הדרך על עוד כמה דברים שהגוף שלי אלרגי אליהם.

במסגרת זה שהחלטתי להתחיל לטפל בעצמי ולקחת אחריות גם על הגוף שלי (חוץ מעל הילדים והבית), התחלתי טיפול ראשון אתמול.

באתי בראש פתוח ובידיעה שבמצבי אין לי מה להפסיד ושעם התשישות הפיזית שלי יכול להיות רק יותר טוב.

התחלתי בסקירה נוספת של הגוף. בפעם שעברה יצא לי חוסר בויטמין B וכבר באותו היום רצתי לקנות קומפלקס של ויטמין B של סולגאר ואני מקפידה לקחת מדי יום. אז רמת האנרגיה עלתה מ-40% ל-60% שזה כבר קצת יותר שפוי. ראינו גם בבדיקה הקודמת וגם בבדיקה הנוכחית שאזור הקיבה רגיש מאוד ובימים האחרונים התחילו לי כאבים שכנראה מעידים על איזושהי בעיה , ייתכן אולקוס. צריכה לעשות בירור מקיף יותר לעניין.

שאלתי לגבי האלרגיה שלי לבוטנים ואמרו לי שהמערכת מזהה אלרגיה לאלרגנים שהגוף נחשף אליהם בתקופה האחרונה. למשל בפעם הקודמת יצא לי רגישות לפלפל ירוק ולביצים אז השתדלתי להמנע משני אלו והפעם הם לא הופיעו בבדיקה.

20150311_113631
האלקטרודות שמונחות על הגוף במהלך הטיפול

הפעם יצא לי רגישות לחומרים שקיימים באנטיביוטיקה שנטלתי כשהייתי חולה, ברמה של 50% אלרגיה, כלומר שזה עושה ממש רע לגוף והוא לא יודע לפרק את זה.

זה מעניין לראות איך הדברים סביבנו משפיעים עלינו. מזה כמה ימים שאני עושה טיפולים בסימני המתיחה שלי עם מדבקות מיוחדות שהזמנתי מסין שנראות כמו סתם מדבקה מניייר ותכלס הן עושות יופי את העבודה. אבל לא הייתי בטוחה כמה השפעה יש להן על הגוף. אז הבדיקה הראתה תערובת של שמנים סיניים שהגוף קצת רגיש אליה, אבל לא בצורה רצינית, מה שהוכיח שאכן יש בזה חומרים פעילים שמשפיעים על הגוף והמערכת יודעת לזהות. זה מדהים לדעתי.

כמו כן ראינו שיפור בעוד כמה דברים מהפעם הקודמת. השתדלתי לאכול קצת יותר בריא וגם בפעם הקודמת הייתי במחזור ועם סטרפטוקוק ואחרי מחלה. ורואים את זה בבדיקה.

 

ביו קיור - גלובל דיאגנוסטיקס BIO CURE GLOBAL DIAGNOSTICS מכשיר הטיפול עם אלקטרודות שמטפלות בכל הגוף.
ביו קיור – גלובל דיאגנוסטיקס BIO CURE GLOBAL DIAGNOSTICS
מכשיר הטיפול עם אלקטרודות שמטפלות בכל הגוף.

אחרי הסקירה לקחו אותי לחדר אחר שיש בו מיטה עם אלקטרודות פרוסות. זה נראה מלחיץ לרגע אבל הבטיחו לי שלא מרגישים כלום אז זרמתי. שמו לי על הגוף אלקטרודות ותיכנתו את המכשיר לטפל בכמה בעיות כולל בלופוס שלי שהבנתי שיש להם תוכנית מיוחדת לזה ויש אנשים ברחבי העולם שממש מטופלים עם המכשיר ורואים תוצאות. אז נבדוק בלייב.

בנוסף המערכת זיהתה שיש צורך באיחוי צלקות – כנראה מהצלקת של הקיסרי שלי שיש בה קצת אנדומטריוזיס (תאי רירית מהרחם) ושצריך לשקם את המערכת החיסונית ועוד כמה דברים שצריך לאזן בגוף.

אמרו לי שבד”כ במצב כמו שלי מרגישים שינוי די מיידי אבל זה עובד לאורך השבוע. לפעמים תהיה הקלה, לפעמים החמרה אבל הטיפול עובד.

שכבתי במיטה עם האלקטרודות, נתנו לי לבחור במה לצפות ביוטיוב, שמתי קצת מוזיקה ושכבתי לנוח במשך כ-40 דקות.  מאחר ואני היפר ולא לקחתי ריטלין באותו היום לא ממש נחתי והמוח כל הזמן עבד אבל זה היה כיף לשבת וכמו שאמרו לי – לא מרגישים כלום.

לשכב על הגב ולראות טלויזיה בזמן שהגוף עובר ריפוי. תענוג.
לשכב על הגב ולראות טלויזיה בזמן שהגוף עובר ריפוי. תענוג.

אני מאמינה שזה כן עובד כי בתום ה-40 דקות הללו הרגשתי כאילו קמתי משינה עמוקה וטובה של כמה שעות. אתמול הייתי הרבה יותר מלאת אנרגיות אחרי הטיפול למרות שלא ישנתי טוב בלילה בגלל הקטנות שהעירו אותי והיום יש כמו מעין נפילת מתח פיזית וקצת כאבים באזור הקיבה. מאמינה שזה עובד.

אני מחכה לטיפול הבא ואמשיך לעדכן. אני מניחה שאפשר לראות את המצב והשיפור לאורך זמן. הוסבר לי שבד”כ רואים ממש תוצאות משמעותיות אחרי -4-5 טיפולים.

כן שמתי לב לירידה בתיאבון ולחוסר חשק למתוקים ודברים לא בריאים. הגוף ממש מבקש ירקות ובשר שכנראה חסרים לו.

לגבי השינה – לא יודעת לומר מאחר והקטנות דאגו להעיר אותי כמה פעמים אתמול בלילה אז לא ישנתי רצוף.

אמשיך לעדכן בתהליך. בינתיים אני מאוד אופטימית ומאמינה שתוך כמה שבועות הגוף ישתקם בצורה משמעותית.

 

רפואת תדרים  – טיפול בתדרים – איך זה עובד?

יש הרבה אנשים שאמרו לי לפני הטיפול שזה חרטה וגם קראתי לא מעט תגובות ברשת. אחרי כמה טיפולים שעברתי, אני יכולה לומר בוודאות שזה עובד. מרגישים שינוי ברמה הפיזית. הנשימה נפתחת , הגוף יותר רגוע, הסטרס נעלם. בעקבות זה גם הבעיות מחלימות. אחרי שנתיים עם דלקת פרקים, פתאום לקום בבוקר בלי הכאבים האלה שמלווים את ההתעוררות שלי , בלי לחשוב פעמיים ושלוש אם לקום עכשיו או לתת לכאב להרגע.

הנה הסבר קצר על איך זה עובד: 

המלצה שלי – לכו לנסות את הסקירה. אתם תהיו בשוק ממה שתגלו על הגוף והמצב הבריאותי שלכם.

מוזמנים לנסות בעצמכם את הסקירה, אעדכן על המשך התהליך.

לאתר של ביו קיור ולסריקה בהנחה 

עדכון אחרי סדרת טיפולים :

הגעתי עם כאבים כרוניים, דלקת פרקים, סטרפטוקוק, חולשה, חוסר איזון, אלרגיות ועייפות כללית.

אחרי חודשיים של טיפולים מדי שבוע הפכתי להיות יותר פעילה, יותר אנרגטית, הכאבים חלפו ומאז אחת לכמה חודשים כשאני מרגישה שיש נסיגה במצב הבריאותי, אני פשוט הולכת ל-2-3 טיפולים וזה עובד כמו קסם עם תחושת הקלה כבר אחרי הטיפול הראשון. מומלץ בחום למי שהתרגל לחיות עם כאבים כרוניים, עם דלקות, ומגוון בעיות שנובעות מחוסר איזון בגוף.