טיפול טבעי לתופעת נשירת שיער

b

הגוף שלנו הוא מראה, הוא מאותת לנו כאשר יש חוסר סנכרון בין המערכות השונות בגוף, מצב כזה של חוסר איזון פנימי עשוי לנבוע מלחצים נפשיים, תזונה לא מותאמת, בריאות לקויה ועוד. אחת הדרכים דרכן הגוף יאותת לנו, היא דרך נשירת שיער, לנשים ולגברים

תופעת נשירת השיער עשויה להשפיע על ההערכה העצמית, המראה והבטחון של כל אחד ואחת. זה מצב של חוסר שליטה בגוף שבהחלט עלול לגרום לתחושת תסכול וחוסר אונים. אבל האמת היא שיש לא מעט דרכים טבעיות באמצעותן תוכלו להאט ואפילו לעצור את נשירת השיער שלכם, הנה כמה טיפים טבעיים שיסיעו לכם לשמור על שיער בריא ומלא חיים

האמת היא כזאת, לא משנה מדוע שיערכם נושר, חשוב לאמץ שגרת טיפוח שיער מתאימה על מנת להפחית את השבירה ונשירת שיער לנשים וגברים כאחד, מה שעשוי לעזור לשיער שלכם להישאר מלא ובריא.

הנה כמה דרכים טבעיות שיסייעו לכם להתמודד עם נשירת השיער:   

  • שימוש בשמנים ארומתרפיים

שמנים ארומתרפיים שימשו לטיפול בנשירת שיער לנשים ולגברים במשך למעלה מ- 100 שנה. שני אלמוג, לבנדר, רוזמרין ותימין מכילים תרכובות הנחשבות כמגבירות את צמיחת השיער. אתם יכולים לנסות למרוח ולשפשף שמן אחד או יותר על הקרקפת בכל ערב לפני השינה. אתם יכולים לעטוף את הראש במגבת חמה כדי לעזור לשמן להיספג טוב יותר. העיסוי הזה גם מריח טוב וגם יסייע לכם להורדת המתח ולחוש רגועים יותר.

  • הוסיפו אבץ לתזונה שלכם 

אבץ מסייע לקיום רוב התהליכים המחזיקים אתכם בחיים, כך שאין זה מפתיע שהוא מחזק גם את הזקיקים מתחת לקרקפת שאחראים על ההזנה של שיערכם. מאחר והגוף שלכם לא יכול לצבור ולאחסן אבץ, אתם צריכים לדאוג לצרוך מזונות עשירים באבץ על בסיס יום יומי. במידה ורמות האבץ שלכם נמוכות מהנורמה, נטילת אבץ דרך הפה יכולה לסייע לבעיית נשירת השיער.

  • ברזל לחיזוק המערכות הפנימיות 

ברזל הוא חומר מזין וחיוני כדי שגופכם ימשיך לייצר דם בצורה תקינה ובריאה. במקרים רבים נשירת שיער לנשים ולגברים קשורה ישירות לרמות נמוכות של ברזל בדם. הרבו באכילת מאכלים עשירים בברזל כמו, טופו, דגים, אגוזים ברוקולי ועוד שאר מיני ירקות ומאכלים. במידה ויש צורך את יכולים ליטול ברזל דרך הפה, אך רצוי להתייעץ עם הרופא שלכם לפני מאחר ורמות גבוהו מדי של ברזל עשויות לגרום להקאות ועצירות. חשוב מאד לשמור על האיזונים.

כמה מילים לסיכום, השיער שלכם הוא חלק ממכם, הקשיבו לו! תופעת נשירת השיער אינה גזירה וניתן לטפל בה בדרכים רבות וטבעיות. על מנת להתאים את הטיפול או התרופה הטבעית הנכונה לנשירת השיער שלכם, יש להגיע לשורש הבעיה ולהבין מה גורם להתדלדלות השיער שלכם. לכן, חשוב לשוחח עם איש מקצוע מתחום הרפואה המשלימה בכדי לבל אבחנה מדויקת

סובלים מנשירת שיער? אמיר קלי רפואה משלימה לשיער ולעור מתמחים באבחון בעיית נשירת שיער לנשים ולגברים, ומתן פתרונות טבעיים ויעילים להתמודד עם התופעה הזו.

מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ והכוונה ואולי נוכל לסייע גם לכם להנות משיער בריא ומלא חיים.

המאמר בחסות משרד פרסום STG


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *