טיפול בתינוקות באמצעות שמנים אתריים – גזים ועיסוי

2

mali

טיפול בתינוקות בעזרת שמנים

 

הטיפול בתינוקות אינו קל מפני שהם אינם מסוגלים לומר לנו מה מציק להם. לכן חשוב מאוד שתבססו קשר של מגע עם תינוקכם, וכך לרכך את ההלם הנגרם לתינוק בצאתו מרחם אמו. תינוקות שזה עתה נולדו מגיבים היטב

למגע , והוא חלק חיוני ממערכת התקשורת, צורה נפלאה ליצירת קשר עם תינוקך היא דרך עיסוי, ואפשר להתחיל עם עיסויים כבר בשלבים מוקדמים.

 

תכשירים מסחריים לתינוקות מבוססים בדרך כלל על נפט( פטרוליום), אשר הופך אותם מתאימים להגנת עור התינוק ממים ושתן אך אין משמעות הדבר שהם מיסודם מיטיבים עם עור התינוק.

שמני נשא טבעיים וכן שמנים אתריים מיטיבים עם עור התינוק מכיוון שיש להם סגולות ריפוי טבעיים וביכולתם לטפל בעיות שונות מבלי להזיק.

השפעתם של השמנים ממריצה ומחזקת את המערכת החיסונית, ומרגיעה את

מערכת העצבים, התינוקות נעשים שבעי רצון ובלא ספק מעריכים את המגע

האוהב המוענק להם. עסו את כל גופו של התינוק אך הימנעו מאזור העיניים ואברי המין.

אנו ב” מגע הטבע ” פיתחנו  תערובת שמנים הנקראת “שמן קלנדולה לתינוק

שמן קמומיל מושרה בתוספת שמן קלנדולה ושמנים אתריים המותאמים לתינוק

בן יומו. השמן מתאים לעיסוי התינוק, מונע פריחת חיתולים, מזין את עורו  ומרגיע ומרומם את מצב רוחו של התינוק.

 

כאבי בטן- וגזים

בכי הוא דרכו של התינוק לומר לנו שמשהו לא בסדר. כל ההורים יודעים שתינוק רעב יבכה ולא יוותר עד שיקבל שד או בקבוק ומיד יהפוך התינוק המיילל למלאך הצח והמהורהר. אך אם תינוקכם בוכה ורעב איננו הסיבה, סביר ביותר שהסיבה היא כאבי בטן מעודף גזים.

הרבה אמהות פנו אלינו בבקשה לרקוח לתינוקם שמן עיסוי עם שמנים אתריים

שעוזרים להקלה בכאבי הבטן והגזים לאור הבקשות הכנו תרכובת הנקראת

“שמן לכאבי בטן וגזים לתינוקות” המכילה שמני נשא קמומיל ושקדים בתוספת של שמנים אתריים שומר, אניס לבנדר ועוד.. שמקלים ומסייעים בכאבי הבטן  של התינוק. השימוש בשמן פשוט למדי מורחים בעדינות את בטנו של התינוק בתנועות סיבוביות,

חשוב לזכור שהמגע בזמן העיסוי חייב ליהיות עדין מאוד, יותר מזכיר ליטוף מאשר עיסוי, מאחר והמדובר בשמנים אתריים אשר חודרים דרך העור למחזור הדם מספיק למרוח את השמן בעדינות ותרגישו בתוצאות תוך כמה דקות.

את השמנים ניתן להזמין ב- 1-700-708-878 במגע הטבע.

לפרטים נוספים ומוצרים לתינוקות וילדים

maga

http://www.maga-teva.com