חיפוש אופניים יד שנייה לילדים

2

חיפוש אופניים יד שנייה לילדים

כמעט כל הורה מאפשר לילד שלו לחוות את הנאת הרכיבה כבר בגיל צעיר מאוד. אנחנו מתחילים עם גלגלי עזר ומלמדים את הזאטוטים שלנו לרכוב גם בלעדיהם. מצד שני, אנחנו לא רוצים להשקיע סכומי עתק ברכישת אופניים חדשים שיהפכו לקטנים מדי בתוך זמן קצר מדי. הפתרון? אופניים יד שנייה.

 

בחירת המידה הנכונה

הכלל הזה נכון לא רק לרכישת אופניים יד שנייה אלא לרכישת אופניים בלבד, אבל הוא עדיין כלל חשוב. נכון, הילדים גדלים וזה קורה בקצב מסחרר, אבל זה ממש לא אומר שצריך לקנות מראש אופניים גדולים מדי. הסיבה לכך פשוטה: הילד צריך להגיע אל הקרקע בקלות גם כשהאופניים לא בתנועה. זו הדרך היחידה שלו לשלוט באופניים באמת, ורק אם יוכל להתייצב בקלות יוכל למנוע נפילות ולעצור את האופניים גם כשנדרשת עצירת פתע.

 

סוג האופניים

גם לילדים יש מגוון די רחב של אפשרויות, מאופני BMX שיכולים להגיע בשלל דגמים ועיצובים, ועד אופני הרים ואופניים איכותיים ומתקדמים יותר. אם יש לכם תכניות לצאת לטיולים משפחתיים בחיק הטבע מדי שבת, בהחלט כדאי להשקיע באופניים המתקדמים והחזקים ביותר. אם הילד ירכב על האופניים בעיקר בפארק כנראה תוכלו לחסוך כמה שקלים ולרכוש אופניים בסיסיים יותר. באופן טבעי אפשר לחסוך עוד יותר על ידי רכישת אופניים יד שנייה, אבל כדאי לוודא שהאופניים חזקים ויציבים. זה לא מובן מאיליו ברכישת אופניים יד שנייה.

 

תקינות האופניים

מומלץ לבצע בדיקה מקיפה לפני שרוכשים את האופניים, גם אם המחיר נשמע ממש אטרקטיבי. בדקו את תקינות האופניים, ודאו שהרכיבה חלקה וטובה, וכן שימו לב למצב הגלגלים, לדוושה ולמעצורים. אם יש תקלה כלשהיא זה בדיוק הזמן לאתר אותה, ולא כשהילד יחזור הביתה חבול לאחר שנפל בדרך. כמובן שאפשר למנוע את הנזקים על ידי שימוש נכון באביזרי בטיחות כמו קסדה, כפפות ומגני ברכיים אבל גם בלעדיהם, מומלץ להשקיע את הזמן בבדיקת האופניים. גם מחיר זול במיוחד לא שווה את כאב הלב (והרגליים והידיים). אם תגלו עיוותים בשלדה, או ליקויים בחלק כלשהו באופניים – עדיף שזה יקרה מבעוד מועד.

 

סיבוב שקט

עוד בדיקה אחת קטנה אבל חשובה מאוד תדרוש מכם פעולה יחסית פשוטה: הפכו את האופניים. כשהם הפוכים מומלץ לסובב את הגלגל ולוודא שהוא שקט. אם הוא חורק, משמיע צלילים לא סימפטיים או זז לצדדים בזמן שהוא מתגלגל, זו בהחלט סיבה טובה לחשוש, ואם תדעו את זה מראש – תחסכו לעצמכם גם את המחיר הזול-במיוחד שהוצע לכם.

לנוחיותכם בקישור הבא תוכלו לצפות במגוון אופניים יד שניה המוצעים מתוך אתר חברת מצמן את מרוץ
https://www.matzman-merutz.co.il/yad-2

קרדיט לתמונה: storyblocks


Response (1)
  1. […] בגאווה והראיתי לו את הכתבה הזאת על אופניים יד שניה https://www.2bmommy.com/2018/04/%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%99%… כדי שהוא יוכל לעזור לי לעשות את הבדיקות שהם ממליצים […]

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *