חום יולי אוגוסט עם 3 ילדים בבית..

2

אני אומרת לכם, אנחנו לא מעריכים כמה טוב לנו. כמה התלוננתי כל שנה כשהיה לי ילד אחד להיות איתו בחופש הגדול. רק ילד אחד. איך?? איך התלוננתי???

היום אני עם 3 ילדים.

אני כותבת את זה וזה לא מסתדר לי. אני? אמא ל-3 ילדים? רק אתמול הייתי רווקה בת 20..

והנה, ההתמודדות החלה.

ויש לי עוד אמא מדהימה שעוזרת לי פעמיים שלוש בשבוע ואלמלא היא לא יודעת איך הייתי מסתדרת אבל עדיין, זה לא פשוט כשיש ילד היפראקטיבי שצריך תעסוקה וחום של 30 ומשהו מעלות בחוץ וקניונים מפוצצים אז צריך להפעיל אותו. ואני מפעילה אבל ילדים היפראקטיביים מאבדים סבלנות מהר.

כך שאחרי שעה שעתיים הוא מתחיל לקפץ בחוסר מנוחה ואני מתחילה להתעצבן ואם זה נפל בזמן שהבנות במצב ניג’ס אז בכלל.

מזל שיש ריטלין. בשבילי.

זה ממש מציל אותי ועוזר לי לשמור על רוגע למרות שזו משימה לא פשוטה כשצריך לתמרן בין 3 ילדים ועסק שכרגע עובד בהילוך נמוך אבל מאחר ואני פרפקציוניסטית אני לא יכולה להניח לדברים ולכן עכשיו השעה 11 וחצי בלילה וכבר 3 שעות אני יושבת על המחשב ועובדת למרות שאני מפורקת מעייפות ומתה לישון.

 

אז כולנו עוברים את הקושי הזה. עוד קצת. עוד שבועיים וזה נגמר וחוזרים לשפיות ולשגרה.

אצלנו זה ב27 לאוגוסט ליובל והתאומות נכנסות לגן ב1 לספטמבר. יהיו לי בטח כמה ימי חפיפה איתן אבל אני מקוה שבשבוע השני של ספטמבר יהיו לי כמה ימים שאוכל לנוח מכל הטירוף הזה (פפפחחח מי ינוח?) ולצבור כוחות לקראת החגים שלכשעצמם מעייפים ומתישים. כאילו שהילדים לא היו מספיק זמן בחופש אז צריך להוציא אותם לעוד חודש כמעט. מזל שיש צהרון אחרת באמת הייתי צריכה להתאשפז..

 

טוב נו, מה אני מקטרת.

מזל לפחות שאני עצמאית ויכולה להשלים שעות בלילות ובסופי שבוע. ודווקא עכשיו סבא של בעלי נפטר לפני 3 ימים כך שאני לבד עם הילדים עד 9 בערב בד”כ כי בעלי צריך ללכת אחרי העבודה ולהתפלל ולשבת איתם. אתמול ניסיתי ללכת עם הבנות אבל די מהר הן איבדו את הסבלנות כי הן עכשיו בשלב שכל מה שמעניין אותן זה לזחול ולהתרוצץ בחופשיות על הרצפה. בידיים ובעגלה הן מתעצבנות.

נוגה כבר ממש זוחלת ויושבת ומנסה כבר להתרומם ולאחוז בדברים כדי לעמוד ומיה עדיין זוחלת גחון בעיקר ברברס אבל הן מהממות ביחד ונהיות מתוקות יותר מיום ליום. אני כל כך נהנית מהזמן שאני יושבת איתן לבד ואני יכולה לשבת שעות ולהסתכל עליהן. מי אמר שתאומים זה לא כיף?

בכל מקרה, נראה לי שאתקפל ואסגור את הבאסטה כי מחר אני לבד עם שלושתם וצריך לחשוב על פעילויות. אולי ניקח סיכון ונצא לסיבוב בקניון או אצל חברים.

נדבר בספטמבר..