חדרי תינוקות מעוצבים: 5 מוצרי תינוקות שחובה לרכוש כשמכינים חדר לתינוק

b

חדרי תינוקות מעוצבים: 5 דברים שחובה לרכוש כשמכינים חדר לתינוק

החסידה עומדת לבקר אתכם ותיכף יהיה לכם תינוק חדש? מזל טוב! אתם בטח כבר מארגנים את חדר התינוק. אז הנה 5 פרטים שצריכים להיות בכל חדר ילדים מעוצב.

  1. מיטת תינוק

המיטה היא הרהיט המרכזי שמגדיר את עיצוב חדר הילדים, אך מעבר לכך היא גם המקום בו יבלה הרך הנולד את מרב הזמן בשנותיו הראשונות לחיים (בחודשים הראשונים בדרך כלל התינוק ישהה בעריסה).

לכן, מיטת תינוק צריכה להיבחן בכמה פרמטרים שחשיבותם בהתאמה: בטיחות, נוחות, מחיר, גודל ולבסוף שיקולים אסתטיים ועיצוביים. אנחנו ממליצים על מיטות איכותיות בעלות מסגרת עץ מלא, מיטות אלו עמידות מאוד ויפות מאוד ובמרבית המקרים גם מספקות את כל הביטחון שהתינוק שלכם צריך.

  1. שידת החתלה

בשנת החיים הראשונה של הילד תתקשו לעקוב אחר מספר הפעמים בהם תיאלצו ‘להחליף’ לילד. שידת החתלה בחדר התינוק תהפוך את הטקס המתמשך הזה להרבה יותר קל ונוח עבורכם ולהרבה יותר נעים ובטוח עבור התינוק.

שידת החתלה טובה צריכה לכלול משטח החלפה רחב שממוקם בגובה נוח לעבודה, מבחר מגירות לאחסון של פריטים שונים וכמובן להגיע בעיצוב איכותי ומקסים. בחרו בשידה שיש בה מערכת מגירות נוחה לתפעול. צפו במבחר שידות החתלה מעוצבות לתינוק מעץ מלא.

  1. טרמפולינה

טרמפולינה לתינוק היא שילוב בין כיסא לנדנדה שתוכנן להתאים לתינוקות בחודשי חייהם הראשונים. כשהתינוק ער ואינו על הידיים השהות בטרמפולינה מרגיעה אותו וכמובן שומרת עליו בביטחון בזמן שאמא או אבא נאלצו לעבור לחדר אחר למספר רגעים להכין אוכל, אמבטיה ועוד.

הטרמפולינה היא אביזר נייד שמשמש גם כסוג של עריסה ואפשר להזיז אותה מחדר לחדר כך שהילד תמיד נמצא בטווח ראייה ומרחק נגיעה. ללא ספק מדובר באביזר שמקל על הילד וההורה בחודשים הראשונים.

  1. אוניברסיטה ושטיח פעילות

שהייה על קרקע יציבה תוך ניסיונות זחילה או התהפכות נדרשת לכל תינוק כחלק מההתפתחות הטבעית שלו. מומלץ שתהיה מחצלת עבה (שטיח פעילות) שמבודדת את הרצפה ומשמשת כבלם זעזועים בכל חדר ילדים. לזה תוסיפו גם את ה’אוניברסיטה’ המפורסמת, מתקן ייעודי שנועד להפעיל את הגירוי החושי של התינוק.

  1. ארון בגדים

מרבית חדרי התינוקות כיום כוללים ארון 2 דלתות מעץ מלא בעיצוב איכותי. הארון יכול ללוות את הילד לשנים רבות ולספק לו, ולהורים כמובן, הרבה מקום לבגדים, ציוד לטיפול בתינוק, צעצועים ועוד. הקפידו בארון רווי מדפים ומגירות, הזזה / פתיחה קלה ונוחה, אחריות על המוצר, יציבות ובטיחות. צפו במבחר ארונות לחדרי תינוקות.

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *