תחפושת של יובל המבולבל – חג פורים – עשו זאת בעצמכם

2

 

תחפושת של יובל המבולבל
תחפושת של יובל המבולבל

היום סוף סוף נזכרתי ששבוע הבא חג פורים ושליובלי אין תחפושת!

התכנון המקורי היה לחפש אותו ליובל המבולבל כי זו הדמות שהוא הכי אוהב וגם כי יש לנו מכנסיים בצבע אדום עם 2 פסים כחולים בצדדים, יש לו כובע אדום של יובל המבולבל, והחלטתי לקנות חולצה צהובה ולתפור לו כוכב באמצע.

ככל שחלף השבוע החלטתי שזו תחפושת לא מי יודע מה ומאיפה אני אביא עכשיו מכונת תפירה ואין לי עצבים להתחיל לתפור, אז היום אחרי הגן סחבתי את בעלי ואת יובל לכמה חנויות צעצועים.

חיפשתי לו תחפושת נורמלי אבל הכל נראה כזה מעפן ומתועש ובטח חצי מהילדים יהיו עם הדברים היפים וגם כשמצאנו כובעים או דברים מדליקים הוא לא הסכים לשים שום דבר על הגוף או על הראש, אפילו ניסינו תחפושת של פיראט עם חרב והוא לא התלהב.

בסופו של דבר קפצנו למחסני ביגוד שיש פה באזור, קניתי לו חולצה צהובה ב10 ש”ח, הלכנו לכפר השעשועים וקניתי צבעים מיוחדים לבדים שהם קצת מבריקים ובולטים בצבע תכלת ואדום (עוד צריך להוסיף את המסגרת לכוכב).

הגעתי הביתה, איתרתי את הכובע והמכנסיים, לקחתי את החולצה והתחלתי לעבוד, והנה התוצאה לפניכם.

לדעתי זה יצא הרבה יותר מדליק ויפה מאשר כל התחפושות הסינטטיות והלא נוחות האלה שיש בחנויות וזה עלה רק 30 ש”ח..(טוב נו והכובע בזמנו עלה עוד 25 ש”ח והמכנסיים 20, אבל בהן השתמשתי כל השנה). נראה לי שאולי אני אדגיש את הפסים של המכנס עם התכלת המבריק, זה יהיה יפה יותר.

 

 

אשר לבעלי – ביום ראשון הבא אמרו לו לבוא מחופש לעבודה. יש לי חלוק לבן שקיבלתי (או ליתר דיוק הכריחו אותי ללבוש) בסיור שהייתי בו במפעלי צבר, הוספנו כובע מנתחים מעפן לראש, קנינו לו ערכת רופא בחנות צעצועים וסידרנו לו תחפושת מדליקה.

אשר אלי – לא אוהבת את פורים. לא אוהבת להתחפש. מרגישה שזה דבילי..

הקטע המשעשע הוא שהתחתנו לפני 5 שנים בערב פורים והבאנו כל מיני פאות מסכות וקשקושים שהפכו את החתונה שלנו למסיבת פורים צבעונית ושמחה..

מאחר והתחתנו בשנה מעוברת אז יש לנו עוד חודש ליום הנישואים. בא לי על איזה צימר או סופשבוע רומנטי לבד עם הבעל. מגיע לנו לא?

 


Response (0)
  1. o
    oren פברואר 21, 2010

    מולר מחלקת תחפושות מדליקות של החולבות מהפרסומת חינם
    כנסו לדף הפייסבוק של המחלבה, ענו על שאלה וקבלו הביתה את התחפושת המקורית
    http://www.facebook.com/pages/MULLER/306197741002

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *