זאת מיה או נוגה?

2

 

אני מסכימה עם זה שהן דומות אבל לא עם זה שהן זהות עד כדי כך שאי אפשר להבדיל!

לא יודעת מה נסגר עם בעלי בסופשבוע האחרון, באמת שלא ברור לי. אבל בכל פעם כשאני מביאה את אחת מהן לסלון הוא שואל “מי זאת?”

הן תאומות זהות, כן, אבל יש ביניהן הבדלים, באף, בעיניים, בחיוך, אפילו בקול, ואני אומרת שגם בריח. כבר אתמול כשהיינו בדרך חזרה הביתה מההורים של בעלי , אני ישבתי מאחור עם הבנות והוא ויובל ישבו מקדימה והוא נהג.

נוגה קשקשה ואמרתי לו “איך היא למדה לקשקש” אז הוא אומר לי “מה, מיה מקשקשת כל הזמן”. אז אמרתי לו “אבל זו נוגה” והוא אמר “אבל זה נשמע כמו מיה”..

למיה יש קול של חתול, הקשקושים שלה נשמעים כמו גרסאות שונות של מייאו ולנוגה יש קול יותר עבה קצת והיא ממש מקשקשת הברות. שאלתי אותו איך זה שהוא לא מבדיל? הוא אמר שגם כשהן בוכות בחדר הוא לא מצליח להבחין מי בוכה ושהוא לא מבין איך אני מצליחה להבדיל. ואני כמעט אף פעם לא מתבלבלת.

 

אני ובעלי עם מיה ונוגה

בסוף השבוע הזה זה הגיע לשיא חדש. הוא כל הזמן לא הפסיק לשאול את מי אני מחזיקה ואת מי הבאתי מהחדר. הן בד”כ קמות וישנות בתורנות, לפעמים ביחד, לפעמים לחוד, אבל בקושי יש לנו זמן בלי ילדה ערה במהלך היום. לפחות בלילה הן ישנות טוב אז אני סותמת ולא מתלוננת.

אולי בגלל שאני איתן כל היום אני מבחינה ביניהן, וכן, הן נהיו יותר דומות כי מיה השמינה ונוגה טיפה רזתה וגבהה אבל עדיין הן שתי בנות שונות עם אופי קצת שונה ותוי פנים קצת שונים לדעתי. קורה לי אחת ל.. אם זה בלילה או בבוקר כשעוד לא התעוררתי שאני אולי מתבלבלת אבל זה נדיר שזה קורה לי.

גם יובל לאחרונה מתבלבל ביניהן אם הוא רואה אחת מהן, אבל אם הן ביחד הוא בד”כ לא מתבלבל.

 

הקשר שלו איתן פשוט מהמם! הן רק רואות אותו ומתחילות לצחוק ולקשקש והוא מצידו יושב איתן ומנהל שיחות נפש, מספר להן כמה שהוא אוהב אותן וזה פשוט תענוג לראות אותם יחד.

בקיצור, אני קצת התחלתי להיעלב בשבילן מבעלי. מקווה שיעבור לו. אחרת הן עוד ישגעו אותו על זה..

לינק לסרטון קצר של הבנות בשיחה חשובה, למרות שבעיקר מיה מקשקשת ונוגה בוהה.

20120529_194605[