התינוק מצונן ועם נזלת? תכירו את אפג’ל, אפלפי ועוד מוצרים של טפטפים וטיפטיפות מבית כצט – סקירה

2

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

סדרת טיפטיפות וטפטפים מבית כצט. קרדיט : טמיר כהן
סדרת טיפטיפות וטפטפים מבית כצט. קרדיט : טמיר כהן

הוזמנתי השבוע לאירוע מפנק שערכה חברת כצט לרגל השקת סדרת הטפטפים החדשה לטיפול בתינוקות בחורף. האירוע נערך בבאריו טאפאס בר בראשון והפיקו אותו טלי בריל ואפרת מונשרי גורן.

כאמא ל-3 ילדים, אין כל כך הרבה מה לחדש לי בדרך כלל ובמרבית אירועי ההשקה מנסים תמיד לחדש ולתת מידע “חדשני” אבל הפעם ממש למדתי כמה דברים חדשים ואני שמחה שהגעתי לאירוע הזה ויש לי כמה דברים ממש חשובים לשתף את הקוראים שלי. טיפים שיעזרו להקל משמעותית כשהילדים חולים.

כמו למשל שחברת כצט שמתמחה בתינוקות, עשתה המון מחקרים מוכחים על המוצרים שלה וכשכתוב על אריזת המוצר התוויה רפואית מסוימת, זה אומר שממש בדקו וחקרו את הנושא לעומק אז אפשר להיות רגועים ולדעת שהמוצרים של החברה נבדקו כמותאמים לתינוקות.

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

אירוע בלוגרים כצט - צילום טמיר כהן
אירוע בלוגרים כצט – צילום טמיר כהן

הנה כמה מיתוסים  שנופצו לי באותו הערב, טיפים והמלצות  על תרופות לתינוקות והמוצרים של כצט שממש כדאי שכל הורה לתינוק ידע .

כן, הורים, גם אבות, לא רק אמהות, ותודה לעמרי אמבר חלפין ומיזם סופר-דאד שהחזירו למודעות את העובדה שגם אבות לוקחים חלק מאוד פעיל בגידול הילדים בתקופה האחרונה אז נותנת קרדיט  🙂 .

 

אז נתחיל עם הקלה בגזים לתינוקות

סימיקול, למי שעדיין לא מכירה, היא תרופה נהדרת לטיפול בגזים אצל תינוקות. השתמשנו בה גם עם יובל וגם עם הבנות. הדבר הזה ממש עובד. ואיך אני יודעת? כי כשיובל היה תינוק, היינו נותנים לו לפני כל ארוחה כמה טיפות וזה היה מרגיע משמעותית את הגזים. בהרצאה אירית אפק, מנהלת תחום התינוקות של כצט, אמרה לנו שהדרך הכי טובה להבטיח שהמוצר אכן עובד היא באמצעות הדגמה בלייב, נכון?tiptipotsimicol1

אירית מילאה כוס בבירה שחורה, הזריקה מנה קטנה של סימיקול לכוס עם הגזים ותוך כמה שניות כל הגזים של הבירה התנדפו! אתם מוזמנים לנסות. אז אם  על כוס מלאה בגזים זה פועל, אין שום סיבה שזה לא יעבוד על התינוק שלכם. נכון?

עוד טיפ קטן שהיא נתנה, היא שכדי שהתרופה תעבוד, חשוב לתת אותה לפני כל ארוחה או הנקה לתינוק, גם אם זה 10 פעמים ביום. המוצר אמנם לא “מרכיבים טבעיים בלבד” , אבל הוא נבדק ועומד בסטנדרטים המחמירים ביותר ונבדק והוכח מחקרית שהוא אכן עובד ולא פוגע בתינוק. על זה הם יכולים להתחייב ואני יכולה להעיד מניסיון אישי.

 

טיפות ברזל פריפל 3 וויטמין D לתינוקות מסדרת טיפטיפות של כצט – לשני המוצרים הללו יש פיה מיוחדת שמיוצרת בטכנולוגיה חדשנית עם לייזר עם מידות מדודות לתינוקות ויש לטפטף את החומר לכפית ולא ישירות לפה של התינוק כדי שלא יהיה מגע עם מצע פורה לחיידקים. נכון שלפעמים זה פחות נוח מטפטפת, אבל באופן הזה, מאחר ולמוצר יש אורך חיים של כחצי שנה, אתם שומרים על היגיינה והתינוק מקבל רק מה שהוא צריך.

לגבי ויטמין D – מומלץ מאוד לתת לתינוקות מגיל לידה כדי לתרום להתחזקות העצמות בגוף ולמנוע רככת. מומלץ גם לחשוף את התינוק לשמש ל-20 דקות ביום בשעות הצהריים, ולקבל את הויטמין בצורה ישירה. הורד (5)

ברזל לתינוקות – פריפל 3 מסדרת טיפטיפות לקטנטנים – הברזל של טיפטיפות מאוד מרוכז והוכח מחקרית כעובד. אמהות רבות מתלוננות שהוא מלכלך, והפתרון שקיבלנו בשבילו הוא לתת אותו בכפית בזמן האמבטיה ולאחר מכן לתת לתינוק לשתות מים. מאכלים עשירים בברזל הם : גמבה, דגים, בשר הודו. הורד (3)

טיפטיפות נובימול – נובימול הוא אחד התכשירים המובילים בשוק התרופות לתינוקות שמכיל פטנט בלעדי לכצט של כמות מרוכזת מאוד של חומר עם שליש מהכמות של התרופות המתחרות ובאותה היעילות על מנת לאפשר לתינוק את קבלת התרופה בדרך הכי נוחה ומהירה תוך התחשבות בעובדה שלתת לתינוק רך 10 CC במזרק זה לא פשוט. ואם אפשר לתת את אותה התרופה עם אותה ההשפעה בכמות של כ-2CC אז למה לא? הורד (4)

עוד נקודה חשובה שהמחקרים של כצט הביאו לשוק התרופות היא העובדה שתרופות לתינוקות צריך לתת לפי משקל ולא לפי גיל. יכול להיות תינוק בן 3 חודשים ששוקל 6-7 קילו ותינוק בן 3 חודשים שנולד פג ששוקל רק 2 קילו. תסכימו איתי שהם לא צריכים לקבל את אותה הכמות של תרופה? לפני כמה שנים כצט חוללה מהפך בתחום התרופות לתינוקות ומאז כל חברות התרופות למדו לשנות מינונים לתינוקות לפי משקל ולא לפי גיל.

אני באופן אישי מחזיקה נובימול בבית ויכולה לומר שזה עובד ובאמת יותר עדיף לתת לתינוקות כמות שהיא כמה שיותר קטנה ומרוכזת כי להתווכח עם פעוט בן שנתיים לקחת תרופה זה סרט. אז כשיש מזרק קטן וכמות קטנה גומרים עם זה יותר מהר והאפקט הוא אותו אפקט כמו לתת כמות של 10CC של מוצר אחר.

 

סדרת טפטפים – לצינון והתקררות של תינוקות טפטפים כצט

אנו כהורים, חשים רוב הזמן חוסר אונים בתוך המעגל הזה של צינון, נזלת, אף אדום וחיפוש אחר תרופות סבתא או משחות להקלה. הורים רבים לא מעוניינים למרוח על עורו העדין של התינוק או הילד משחות המיועדות למבוגרים, מצד שני החיפוש אחרי מוצר איכותי מבית טוב אינו פשוט.

בדיוק לשם כך פיתחו במעבדות כצט את סדרת טפטפים, להקלה על הצטננות והנלווים לה. טפטפים לקטנטנים מצוננים, היא סדרת מוצרים פרא-רפואיים המיועדת להקלה על תסמיני הצינון בקרב תינוקות וילדים.  כדאי שתכירו!

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

1620523_709747325713876_1085987040_n
לקבלת דוגמית התנסות לאפג’ל לחצו כאן!

את הסדרה מוביל טפטפים אפג’ל – ג’ל עדין על בסיס לינולין 100% טהור, מעושר בוויטמין E ואלוורה המרגיעים ומסייעים בטיפול באדמומיות ובגירי האזור הסדוק סביב האף.  מכיל תערובת שמנים הכוללים שמן אקליפטוס, שמן הדס ושמן מנטה.  ללא SLS, ללא פרבנים, אינו מכיל חומרים משמרים.

יש לו מרקם עדין שנספג בקלות בעור, ריח עדין ונעים והוא מעולה גם למבוגרים. במקרה ביומיים האחרונים הבנות שלי סובלות מנזלת מציקה ואף גדוש, ניסיתי עליהן את המוצר וגם עלי שאני מעט מקוררת וזה עובד פשוט מדהים ופותח את הנשימה ושומר על האף יבש לכמה שעות! הכמות מספיקה למשפחה שלמה לחצי שנה , מספיק לשים טיפה ממש קטנה ולמרוח על האף. מאחר ותינוקות עלולים להיות רגישים לשמנים כאלה ואחרים, המינון שלהם הוא ממש מינורי ונבדק והוכח מחקרית כבטוח לתינוקות וילדים.

*מיועד לתינוקות וילדים מגיל שנה ומעלה.

לקבלת דוגמית התנסות לטפטפים אפג’ל במתנה לחצו כאן!

טפטפים שמנים לרענון הנשימה – בקבוקון קטן המכיל תערובת תמציות המופקת משמנים ארומטיים המסייעים לרענון הנשימה.  ניתן לטפטף בסביבת הפעוט, מומלץ לטפטף על חיתול ולתלות על סורגי המיטה. יש להמנע ממגע בעור התינוק ולא מומלץ לטפטף על הסדין או הכרית של התינוק מאחר ובמידה והוא חלילה אלרגי לשמנים, אתם עלולים להתקל בתופעות לוואי חריפות, לכן יש לנהוג בשמן בצורה זהירה. אני יכולה להעיד שלמבוגרים עם אף סתום הוא עושה פלאים גם כשרק מריחים אותו.

*לשימוש מגיל שלושה חודשים ומעלה.

 הורד (7)

טפטפים מגבונים רכים לאף – להקלה על קינוח האף ולתחושת רעננות מגבונים רכים במיוחד לניקוי האף במגע מלטף.  מועשרים בוויטמין E  ואלוורה להרגעת העור המגורה סביב האף, מכילים תערובת שמנים המסייעת ברענון הנשימה.  המגבונים מועשרים בתמציות צמחים המסייעות בהרגעת העור המגורה.  מותאמים במיוחד לתינוקות וילדים, ללא אלכוהול, ללא SLS, ללא פרבנים, היפואלרגניים.הורד (8)

טיפטיפות אפלפי – תכשיר מצוין שעוזר להקלה משמעותית ומיידית במצב של צינון לילדים, תינוקות ופעוטות.הורד (1)

טיפטיפות מוקוליט– תכשיר מעולה שמכייח ומותאם לקטנטנים במקרה של שיעול מלא ליחה. אצלנו המוקוליט הרגיל הוא תושב של קבע בארון התרופות והציל אותי ואת הילדים לא פעם מלילות בלי שינה בעקבות התקפות שיעול קשות.

images (1)

 מינרלי – ויטמינים מרוכזים לתינוקות, ילדים ופעוטות – עוד מוצר נפלא מבית טיפטיפות הוא מינרלי. כאשר הילד במצב של ייבוש שיכול להגרם בעקבות וירוס של שלשולים והקאות, מומלץ לתת מינרלי שזו תערובת מרוכזת של נוזלים, ויטמינים ומינרלים שהוכחה מחקרית כיעילה . הוסבר לנו שכאשר תינוקות וילדים מגיעים למצב של התייבשות גופנית, המים והמלחים הדרושים לא נספגים מספיק בגוף ואז בד”כ מפנים לבית חולים לקבלת נוזלים ואינפוזיה. מינרלי עושה בדיוק את אותו האפקט של האינפוזיה ואם אפשר לתת את אותה התרכובת מהבית מבלי להגיע למיון, להתאשפז ולהסתכן בהדבקות במחלות נוספות, אני בעד. images (2)

טיפ קטן שקיבלנו מאירית אפק על המינרלי – הטעם של המינרלי לא תמיד טעים לילדים, היא המליצה להכין ממנו ארטיקים או קוביות קרח ולתת לילדים, ואז האפקט של המליחות והטעמים מתרכך וזה יוצא טעים. אמרתי לה שחבל שלא ידעתי את הטיפ הזה קודם לכן מאחר ויובל פשוט הוציא לי את המיץ כשהיה לו וירוס והייתי צריכה לתת לו את המינרלי.

בנוסף, קיבלנו מורד יפה חאיק , שהיא דיאטנית שמתמחה בילדים, כמה טיפים לטיפול בהתקררות תינוקות וילדים: 

תזונה נכונה לקטנטנים מקוררים

מאת ורד יפה חאיק-דיאטנית ופסיכודרמטיסטית

מומחית בהתנהגויות אכילה הורים וילדים

כאשר לקטנטנים יש שפעת והחום עולה ומטפס, או כשהם פשוט מקוררים ומנוזלים, הנזלת מכבידה על הנשימה והתיאבון יורד בהתאמה – כיצד אנחנו  מגיבים?

הורים מעידים שהם בוחרים באחת משלוש תגובות:

 

  1. לא משנים את הרגלי האכילה – ממשיכים להגיש את מה שרגילים לאכול הקטנטנים כבר בוחרים מה או כמה ואם בכלל, בהתאם לצרכים שלהם.
  2. מקפידים על  מתן אוכל בריא ומחזק – בכדי לסייע לגוף להתגבר על המחלה
  3. דואגים שהקטנטן יכניס לפה משהו “העיקר שיאכל” –  ממתק או אוכל בריא, כרגע זה לא הזמן להתעסקות.

מה אתם נוהגים לעשות? מה נכון ומה עדיף?

קשה להחליט מה נכון, כיוון שלכל משפחה ישנה התנהלות שונה בשגרה ובזמן מחלות. הנה מספר עצות להתמודדות עם ילדים חולים:

  • מבשלים מרק עוף: מרק עוף הוא לא סתם קלישאה או תרופת סבתא. למרק עוף השפעה אנטי דלקתית, הוא יעיל גם בטיפול בקשיי נשימה ושיעול ומספק נוזלים חיוניים. סיר מרק עוף עשיר, שאותו בדרך כלל ילדים ירצו לאכול, הוא פתרון.
  • דואגים לשתייה מרובה: הקפידו על שתיה מספקת עדיף מים בטמפרטורת החדר או חליטות תה מסויימות. אם התינוק יונק – המשיכו להניק לפי דרישה ולא לפי שעות.
  • ממשיכים להגיש ולהציע אוכל כרגיל: סמכו על הפעוט שיידע מה מתוך המגוון נכון עבורו לאכול וכמה. אתם המשיכו להציע ארוחות.
  • נמנעים ממלחמת כוחות גם בתקופת מחלה: זוהי אינה תקופה מתאימה לחשיפה למזונות חדשים. אם הפעוט מסרב לאכול – שחררו. נכון שזה מלחיץ לראות את הקטנטנים חסרי תאבון אבל הם יחזרו לאכול לאחר שיתאוששו.
  • דואגים למתן ויטמין C מהמזון בלבד. אין צורך בתוספים. פלפל אדום, תותים וקיווי עשויים לספק די והותר מהויטמין.
  • מקפידים על אוכל חם וטרי
  • מרעיפים חיבוקים והמון מגע, עיסויים ופינוק!

טפטפים עוזרים

טיפים להקלה על פעוטות מצוננים

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

1800300_711346835553925_1798124615_n
טפטפים – צילום טמיר כהן

  • הגבהת ראש מיטת התינוק – מומלץ להגביה על ידי הנחת מגבת מתחת למזרון.
  • שהייה בחדר אמבטיה – חדר אמבטיה חם מלא אדים, מסייע לפתיחת דרכי הנשימה ומקל על הצינון.
  • התזת תרסיס מי מלח לאף – ניתן, לרכוש בבית המרקחת וברשתות הפארם.
  • ניגוב עדין של אף התינוק – כדי להקל על הפעוט ולעדן את תהליך הניגוב כדאי להשתמש במגבונים המיועדים לכך, כמו טפטפים מגבונים רכים לאף, העשירים בתמציות ורכיבים המזינים את האף המגורה ומקלים על הצינון.
  • שמירה על עור התינוק באזור האף והלחיים – אם האזור מגורה מניגוב ונזלת מומלץ למרוח ג’ל מיוחד כבר עם הופעת האודם, או לפני כן, כמניעה, כאשר התינוק מתחיל להראות סימני צינון. טפטפים אפג’ל מיועד בדיוק לשם כך, להקלה על אדמומיות ויובש סביב האף.
  • שמנים המקלים על הנשימה – בצינון, שעות הלילה קשות יותר, הנזלת מפריעה לשנת התינוק. כדי להקל על הצינון ולשפר את איכות השינה של הפעוט ניתן להשתמש בשמנים ארומתרפיים המיועדים לכך כמו טפטפים שמנים לרענון הנשימה. מספר טיפות על המצעים או על בגד הפעוט והנשימה קלה יותר בלילה.

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

1925161_711352525553356_709741530_n
אני ואורלי בראון , מהבלוג של אורלי בראון באירוע של טיפטיפות . צילום טמיר כהן.

 אתם מוזמנים לבקר בעמוד הפייסבוק של טיפטיפות ולקבל מידע וייעוץ ממומחים בתחומים שונים על בריאות תינוקות וגם לבקר באתר של טיפטיפות שיש בו המון כתבות וטיפים להורים.

כצט הוקמה בשנת 1921 והינה אחת מקבוצות הפארמה ומוצרי הצריכה הגדולות והוותיקות בישראל. בסוף שנות השמונים הפכה לחברה בינלאומית בעלת מוניטין הפועלת גם בשווקים של אירופה והמזרח הרחוק. פעילויות הליבה של החברה כוללות ייצור, שיווק, ייבוא והפצה של תרופות, תכשירים רפואיים, מוצרי טיפוח, מכשור וציוד רפואי.

סדרת טפטפים הינה “סדרת אחות” לסדרת טיפטיפות הוותיקה מבית כצט ונהנית מהידע הרב שנצבר בארגון בתחום מוצרי התינוקות.  מדובר במוצרים בטוחים ואיכותיים, המאפשרים לכם כהורים שימוש בטוח ורגוע.423543_374016625953616_122887734_n

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]