התאומות מתחילות גן בספטמבר!

2

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

איך אפשר להתעלם מחיוכים כאלה?

אני לא מאמינה שאני כותבת את הפוסט הזה, תכננתי לכתוב אותו עוד שנה, שנה וחצי , אבל הנה. זה קרה.

בהחלטה ממש ממש ספונטנית שעד לפני 3 ימים בכלל לא עמדה על הפרק.

עוד יומיים נוגה ומיה בנות 5 חודשים. כרגע אמא שלי עוזרת לי איתן כשהיא יכולה – 3-4 פעמים בשבוע, באה לכמה שעות כדי שאוכל לעבוד. היא התנדבה למשימה והיא ממש נהנית מהן.

תכננו שזה יהיה ככה לכמה חודשים והחלטתי שבספטמבר נפסיק עם הסידור הזה כי הן יהיו בנות 9 חודשים וזה גיל שרודפים אחריהן בכל הבית, זה קצת יותר מעייף מאשר הן שוכבות במקום אחד (יחסית)  וכמו שזה נראה הן הולכות להיות נמרצות לא פחות מאח שלהן.  החלטתי שבספטמבר אעביר אותן למטפלת למשך שנה כדי שאמא שלי לא תשחק ותוכל להנות כמו שסבתא נהנית מהנכדים שלה ואני בטוחה שהיא תמצא את הזמן לבוא. כבר עכשיו היא מחורפנת כשהיא לא רואה אותן יומיים וחצי.

היתה לי אמא של ילד מהגן על הכוונת בשביל לשמור עליהן ובתחילת השבוע החלטתי שאני אדבר איתה ונסגור רק שאני סטלנית וסביר להניח שמישהי שהיא טובה ועם המלצות תיתפס די מהר כמו שאכן קרה. היא כבר סגרה לפני שבוע וקצת עם מישהי אחרת אז זה לא יצא לפועל.

ואז החלטתי לבדוק עם דודה שלי שטיפלה בזמנו ביובל אם יתאים לה לבוא עד אלי כל יום מראשון (10 דקות נסיעה) אבל היא אמרה שהיא עובדת בגן לשעבר של יובל וממש טוב לה שם בתינוקיה ולמה שלא אביא את הבנות והיא תשגיח עליהן תוך כדי.

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

לא נגענו.. הן מעסיקות יופי את עצמן

האמת, פתאום זה נראה כמו האופציה הכי הגיונית מכל הבחינות. הן יהיו בנות 9 חודשים, הן מאוד חברותיות, יהיה להן אקשן בתינוקיה עם עוד תינוקות (סה”כ 15 תינוקות עם 3 מטפלות כשדודה שלי אחת מהן) , יש שם מבשלת, מצלמת אינטרנט, מתחם גדול כי המקום נמצא על גג של מרכז מסחרי ויש דשא סינטטי וכשיובל היה שם הייתי די מרוצה.

בדקתי עם חברות מהשכונה על מעונות בסביבה והמליצו לי על שני מעונות טובים אבל שניהם במרחק של כ-5 דקות נסיעה , מה שאומר שבכל מקרה אהיה חייבת להכנס לאוטו ולנסוע.אז אם זה 5 דקות , מה זה עוד 5?

ועוד יתרון גדול הוא שהגן הזה נמצא במרחק של 5 דקות ברגל מהבית של אמא שלי, כך שהיא אמרה שהיא תעזור ותוציא אותן לפעמים, או אחותי, נשאיר להן עגלה\סלקלים והיא תקח אותן אליה מדי פעם כדי לפנות לי קצת זמן עם יובל.

גם מבחינה כלכלית זה יצא לי הכי משתלם – חיסכון של 2000 ש”ח בערך לעומת מטפלת. אם דודה שלי לא היתה עובדת שם אני מניחה שזה לא היה בא בחשבון אבל פתאום זה נראה ממש הגיוני והפתרון הכי טוב עבורן. גם להביא מישהי אלי הביתה זה לא פשוט וצריך לשמור על בית מאורגן ומסודר ובכל זאת מישהו יהיה לי בבית עם הילדים בזמן שאני עובדת. אז אולי יצא הכי טוב ככה.

הרגשתי היום תחושת הקלה, אני מכירה את המטפלות האחרות בתינוקיה שם, והן בסדר גמור ומאוד חמות ואימהיות וכמו שאני מכירה את הבנות שלי שיודעות לדפוק חיוכים ממיסים לאנשים וכולם משתגעים עליהן, אני בטוחה שהן יסתדרו ושיאכלו אותן לא מעט כל היום ..

אני חושבת שגם זה אחד היתרונות של תאומים, שהם ביחד. הן רגילות אחת לשניה, כבר עכשיו מתקשרות ממש יפה ביחד, ואני מניחה שככל שיגדלו הקשר ביניהן רק יתחזק והן ירגישו שהן לא לבד.

גם 9 חודשים זה גיל שעדיין חרדת הנטישה לא מפותחת מדי כמו בשנה וחצי ונראה לי שההתאקלמות שלהן תהיה קלה יותר.

אז זהו.

רשמתי את הבנות לגן.

איזה כיף@!

באוקטובר נחזור לשפיות ולשגרה.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]