השאלות שחשוב לענות עליהן לפני הגדלת חזה

b

הגדלת חזה היא אחת הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר. הסיבות לכך ברורות: חזה גדול נתפש, גם ע”י גברים רבים וגם ע”י נשים, כנשי ומושך, ומייצר נוכחות בולטת ומרשימה. באופן בלתי מודע שדיים גדולים מזוהים גם עם פוריות, תכונה שנחשבת לחיובית גם בעידן שבו יותר ויותר אנשים מחליטים לא להביא ילדים לעולם. גם אחוזי ההצלחה הגבוהים מאוד של ניתוחי הגדלת החזה תורמים לאטרקטיביות שלו, אבל לפני שממהרים לכירורג פלסטי יש כמה שאלות שחשוב לענות עליהן.

מאין נובע הצורך בהגדלת החזה?

השאלה הראשונה היא למה בעצם את רוצה להגדיל את החזה. לכאורה התשובה מובנת מאליה: חזה קטן פוגע בתחושת הנשיות ובדימוי העצמי, ואם אפשר להגדיל אותו בדרך שכבר עזרה לנשים רבות מאוד בכל רחבי העולם, למה לא לעשות זאת? 

המציאות מעט מורכבת יותר. יש מקרים שבהם החזה כלל לא קטן והגדלתו עלולה לגרום לפרופורציות לא נכונות ביחס לגוף. יש גם מצבים שבהם הגורם לדימוי העצמי הנמוך הוא אחר כך שהוספת שתלים לשדיים לא באמת תשפר את איכות החיים. כירורג פלסטי אחראי מסייע לכל מי שפונה אליו לענות על שאלת ה’למה?’ – כדי לעבור ניתוח רק כשבאמת יש לו השפעה חיובית משמעותית.

מהו גודל החזה האידיאלי עבורך?

אחרי שאלת ה’למה?’ מגיעה שאלת ה’כמה?’ – כלומר בכמה להגדיל את החזה. גם התשובה לשאלה הזו עלולה להיות מוטה עקב שיקולים לא נכונים, ובפרט יש לא מעט מקרים שבהם הבקשה היא לשתלים גדולים מאוד, גדולים מדי. מנתח פלסטי בעל ניסיון בהגדלות חזה ימליץ על שתלים בגודל האופטימלי, תוך שהוא מביא לידי ביטוי גם את הרצונות שלך וגם את מבנה הגוף. בנוסף לפני שמנתח מבצע הגדלת חזה מתקבלות החלטות לגבי הצורה של השדיים – ישנם שתלים עגולים וכאלה בצורת טיפה, ולכן חשוב לתכנן היטב את ההליך כדי להגיע למראה האידיאלי.

האם הגדלת חזה בטוחה עבורך?

הגדלת חזה נתפשת ע”י נשים רבות כהליך פשוט יחסית. הסיבה לכך היא המספר ההולך וגדל של נשים שמסתובבות עם שתלים ומספרות בהתלהבות לחברותיהן על השינוי החיובי בחייהן. זוהי כמובן עובדה, והתוצאות אכן מרשימות, אבל חשוב לזכור גם את העובדה שמדובר בניתוח לכל דבר שמתבצע תחת הרדמה מלאה. בהתאם עוד לפני הכניסה לחדר הניתוח תתבקשי לעבור בדיקות שונות על-מנת לוודא שההליך הכירורגי וההרדמה לא מסכנות אותך. כמו כן יש להפסיק לעשן לפחות 3 שבועות לפני הניתוח על-מנת שלא לפגוע ביכולת של הגוף להתאושש ממנו ביעילות.

מה קורה אחרי הניתוח?

לאחר ניתוח הגדלת חזה נדרשת תקופת החלמה של 10 ימים עד שבועיים. במהלך פרק זמן זה ייתכנו תופעות לוואי כמו נפיחות, תחושת אי נוחות, שטפי דם וכאב (שניתן לשכך אותו באמצעות תרופות מתאימות). כירורג פלסטי אחראי מחויב כמובן לספק מידע גם לגבי סיבוכים אפשריים, כך שתקבלי החלטה מושכלת על סמך תמונת מצב מלאה.


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *